Tekil Mesaj gösterimi
Alt 10 Temmuz 2012, 23:08   #1
Çevrimdışı
Kafkef
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help




GevezeNet IRC network Help departmanı görevlileri ;

  • Helpfonder: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
  • CoFounder: Psyche
  • Helpmaster: AmiR
  • Helpsop: Paint, Ruya
  • Helpsecure: Atanıcak
  • Helpers: System, Kursad, Yao, DNA, Clone, kaCak, Muhammed, Judas, Jb, TuseM, Hüseyin, DarkApocalypse, AntepLi, Karanlik, Tugce
  • Helpstajiyer: Sirin3m, düŞ, Safak


GevezeNet IRC Network Help departmanı görev dagilimi

  • Help kordinator: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
  • Yardımcısı: Psyche
  • Eğitim Genel sorumlu: AmiR
  • #Egitim kanalı eğitim sorumlusu: Paint
  • Yardımcısı: atanıcak
  • Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: Ruya
  • Yardımcı: atanıcak
  • Botlar sorumlusu:Paint
  • #mIRCHelp sorumlsu: Ruya

Departmana Helper dahil etme sistemi;

Help departmanı olarak, #sınav kanalımızı kapatmış bulunmaktayız.
Peki, helper alımları nasıl gerçekleştirilecek?

Helper alımları şu şekilde yapılacaktır.

Egitim kanalı takibi sonucu;
  1. Helper alımlarımızı, #egitim kanalında soru/cevap botunda ilk 3e giren kullanıcılara teklif götürerek yapacağız.
  2. Bireysel egitim kanalımız #Helpethos kanalında, belirli seviyedeki konuların eğitimi görüp, başarılı olan kişileri #help kanalına halfop (%) helpstajer olarak ekliyoruz.

~~ Help Departmanı Görevli Adayı Eğitim Listesi ~~

PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
1)   +Kurallar
2
)   +Hiyerarşi
3
)   +Helpserv
4
)   +Wildcard
5
)   +NickservGenel
6
)   +NickservSetUnset
7
)   +ChanservGenel
8
)   +ChanservSetUnset
9
)   +ChanservLevels
10
)  +ChanservAkick
11
)  +Memoserv
12
)  +Helpop
13
)  +ExtBan
14
)  +Exception
15
)  +NickModeKip
16
)  +KanalModeKip
17
)  +Who
18
)  +Flood
19
)  +List
20)  +KullanıcıKomutları
21
)  +Version
22
)  +BağlantıHataları
23
)  +Ignore
24
)  +Timer
25
)  +mIRCEntegrasyon 

* Help Kültürü konusu eğitimi için => +HelpEthos

~~ ~~ ~~ ~~
GevezeNte IRC network Sorgu sistemmi;

  • Sorgu yapılacak kullanıcının, #Educator kanalında SRC kayıtları (+SRCOku Nick) kontrol edilir.
  • HelpEthos System botu aracılığı ile kullanıcıya sorguya katılmak isteyip istemediği sorulur (+SÇağır Nick) ve HelpEthos System botu takip edilir.
  • Sorguyu kabul edip, #HelpQuery kanalına giren kullanıcıya genel sorgu notları (+Query) okutulur.
  • #HelpQuery kanalında, kullanıcıya verilen eğitimlere göre HelpEthos System botu tarafından sırada ki konunun (+SorguList) sorgusu başlatılır.
  • Sorguya ara vermek için +SAra, ara verilen sorgunun kaldığı yerden devam etmesi için +SDevam, sorguyu durdurmak için +SDur yapılır.
  • Sorgu sonunda, kullanıcının bilemediği sorular hakkında küçük eğitimler verilerek eksikleri giderilir.
  • Kullanıcının bilgi eksikleri giderildikden sonra, HelpEthos System botu aracılığıyla kullanıcıya sorgunun sona erdiği (+Sil Nick) bildirilir.
  • Kullanıcı kanaldan çıktıkdan sonra, eğitmen tarafından #Educator kanalında sorgu ile ilgili SRC kayıdı (+SRCEkle Nick Konu BilemediğiSoruNumaraları) geçilir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

~~ ~~ ~~ ~~

GevezeNet IRC network Help departmanı kanalları.

  • #Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 GevezeNet Resmi komut destek kanalı.
  • #Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal.
  • #Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal.
  • #Educator -> GevezeNet Help departmanı üst yönetim,eğitmen ve botların kontrolü sağlandığı kanal.
  • #HelpEthos -> GevezeNet Help departmanı bireyse eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal)
  • #HelpQuery -> Bireysel eğitim sonrası ayadların parformans denetlendiği kanal.
  • #mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal.
  • #Sinav -> Kapalı(Drop)
  • #helpkurul -> Help departmanı üst yönetim kanalı.

GavezeNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi

1-) HelpStajyer
HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop)
Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#helpethos
Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır.
Sonuçlar.Delete veya +Level.
2-) Helper
Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator)
Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim,+#helpethos
Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir.
3-) HelpSecure
HelpSecure- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,+#helpers,%#eğitim,%#helpethos,%#educator
Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper)
Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
4-) HelpSop
HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpethos,@#educator,# helpkurul
Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı)
Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMastır yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.)
Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahitri.
5-) HelpMaster
HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect)
Kanallar: @#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpethos,&#educator,# helpkurul
Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür
6-) HelpOwner
HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner)
GevezeNet Help departmanı Genel kordinator
GevezeNet IRC Network - #HELP Departman Web & Forum

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Resmi forum


GevezeNet IRC network Help departmanı botları

  • eSystem ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu
  • Helpethos ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu
  • Geveze-HELP ==> HElp kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanıkan bot
  • Geveze-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot




Yukarıdaki bilgilerin tamamı kanal Founderi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 'dan alınmıştır. Bilgiler için kendisine teşekkür edip, saygı ve sevgi çerçevesince yorumlarımızı bekliyoruz.

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet