IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
23Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 29 Mayıs 2013, 20:26   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




Merhaba IF kullanıcıları,
2013 yılının 5. polemiği için Geveze.Net Help Departmanı seçilmiştir.

*

Geveze.Net Help Kadrosu

Help Founder : bLack
HelpOper - HelpSop : AspendiX
HelpOp : Judas - Dila - Damla
HelpStaff (Eğitmenler) : AspendiX - Judas - Damla
Helper : YüXeXeS - Guray - Sepultura AsteriX - Matraks - X - system32
HelpStajyer : Emily - WebCoder - PatikGirl


*

Departman Kanalları

#Help * Sunucu komut yardım kanalı

#Helpers * Helperların fikir alışverişinde bulunduğu kanal

#Helpstaff * Helper eğitim kanalı

#Sinav * Helperların performanslarını sergiledikleri kanal (alım sınavları için kullanılmıyor)

#HelpYönetim * Help departmanı yönetim kanalı. Helpfounder, Helpoper, Helpmaster ve Helpstaff üyelerinin bulunduğu gözlem kanalı

#Egitim * Eğlence ile eğitimin bir araya getirildiği soru-cevap kanalı

#Egitim1 * Helperların bot üzerinden birebir eğitim aldığı kanal

*

Departman Botu * HelpAnalyzer

*

Departman İşleyişi

Helper olan kişiler eğitimlerdeki başarılarına, kanaldaki durumu, online düzeni ve userlar ile bilgi alışverişinin sağlıklı olup olmamasına göre yöneticiler tarafından izlenip değerlendirilirler. Buna göre terfi alırlar. Departman için düzenli online olmak önemlidir ancak esnek bir anlayış söz konusudur. Ardarda 10 gün online olmayan helperlar kadrodan çıkartılır. Helper daha sonra tekrar eklenmek isterse, 10 gün boyunca durumu izlenir ve olumlu ya da olumsuz olmasına göre tekrar kadroya alınır.

*

Yardım Sistemi

#help kanalına kullanıcı girdiği zaman, yardım botu HelpAnalyzer o an online durumda olan helperlar arasından rastgele bir seçim yapar ve kullanıcıya yardım etmesi için bir helper atanır. Atanan helper #helpers kanalında belirtilir.

*

Eğitim ve Helper Alım Sistemi

Haftada 3 gün bot üzerinden ya da sorumlular tarafından eğitimler verilmektedir. Her eğitim sonucunda soru-cevaplar ile değerlendirmeler yapılmaktadır. Birebir eğitimler de yapılmaktadır.

Helper alımları AspendiX tarafından yürütülmektedir. Helper sınavlarına sıcak bakılmadığı için sınavla helper alım sistemi uygulanmamaktadır. Eğitim almak isteyen adaylar konu anlatımlarından sonra değerlendirilip kadroya dahil edilmektedir.

*

Yukarıdaki bilgilerin tamamı AspendiX nickli arkadaşımızdan alınmıştır. Kendisine teşekkür ederiz.

Saygı çerçevesinde departman hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 29 Mayıs 2013, 20:35   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




İLk Olarak İlginize Geveze.Net Help Departmani Adina Tsk Ederim.

Bize Ve Kanal imiza Ait Paylaşimda Bulunma İmkani Verdiginiz. İçin Ekibimiz Adina Sizlere Tsk'lerimiz İletiyorum.

Kolay Gelsin İyi Calismalar.

.... AspendiX.

 

Alt 29 Mayıs 2013, 22:55   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




Güzel bir ekip calisiyor. Daha iyiye giden bir kadro. Basarilar

 

Alt 30 Mayıs 2013, 12:06   #4
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




Help hobisini devam ettiren bütün arkadaşları kutluyorum. Help işleyişlerini çok başarılı kurmuşlar. Fakat Kullanıcı girince yardım edecek kişiyi botun atamasına anlam veremiyorum. Bence çok gereksiz bir durum. Bizim zamanımızda böyle birşey yoktu iyi yararlarını neden kullandığınızı anlatırsanız güzel olur. Sadece kendi adıma eleştiri. Tekrar tekrar başarılar Geveze.NET Help

 

Alt 31 Mayıs 2013, 13:18   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




Bot kanalda gorev dagilimini sagliyor. Malum help birimi IRC dunyasinda er meydani sayilir ve her helper kendini kanitlamak icin kanala girene kendi bakmak ister. Bot gelen kullanicilari sirayla helper'lara atar. Buradaki amac tum helperlarin hizmet vermesi ve help kanalinda karisiklik yasanmamasidir. Help kanalina giren birine 3 - 5 kisinin ayni anda voice vermesinin ne kadar kotu bir goruntu oldugunu kabul edersiniz.

Iyi calismalar.

 

Alt 31 Mayıs 2013, 17:28   #6
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




Hayır bence tam tersi. Siz ne kadardır helpde bulunuyorsunuz bilmiyorum fakat bundan 5 6 sene önce help kanalları global kanal gibi olurdu ve giren kullanıcıya ilk voiceyi vermek için resmen savaş çıkardı. Bunun zevkini hiç bir yerde bulamazsın. Şimdi bot atarsa yardım edecek atamazsa başka kanallarda muhabbet. Bana göre gereksiz bir uygulama ama yanlış anlamayın lütfen. Ben eski kafalı olduğumdan böyle diyorum.

 

Alt 31 Mayıs 2013, 21:54   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




Tabiki fikirler soylenicek. Ancak unutulmamasi gereken kisim eski help ruhununda kalmayisi. Her gecen gun kan kaybeden bir birimin ayakta durabilmesi icin yapilan altyapi calismalari diyebiliriz bu islemlere. Dedigin gibi eskindendi anlattigin help kanallari.

 

Alt 31 Mayıs 2013, 23:23   #8
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




Bunu eskiye özlem olarak algılayabilirsin. Yapılan herşeye saygım var. HELP hobisini devam ettirdiğiniz için size ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Benim için çok önemli bir konu.

 

Alt 01 Haziran 2013, 00:10   #9
Supernova
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




GevezeNet Yönetimi olarak elimizden gelen desteği help departmanımızı ve diğer departmanlarımıza veriyoruz. Ekip ruhuna inanan bir insanım .

Allah yüzlerini kara çıkartmasın
Daha iyilerine inşallah.

 

Alt 01 Haziran 2013, 00:13   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.Net / #Help




Belirli bir amaç uğruna toplanmış her ideoloji saygıyı elbette hak eder. Geveze.Net #help bunu laikiyle getirdiği için takdiri hak eder. Başarılar dilerim

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, >, <, 5, departman, gevezenet, haftanın, polemiği


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Geveze.Net / #Help Kafkef 2012 Yılına ait Polemikler 18 05 Ağustos 2012 22:11
Haftanın Help Departman Polemiği < 2 > Geveze.Org / #Help Ocean 2012 Yılına ait Polemikler 23 14 Mart 2012 22:38
Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > Geveze.Net / #help Ocean 2011 Yılına ait Polemikler 12 15 Kasım 2011 00:58
Haftanın Help Departman Polemiği < 5 > Geveze.ORG / #Help OnLy 2011 Yılına ait Polemikler 23 06 Eylül 2011 00:10
Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Sohbet.NET / #Help stonecypher 2011 Yılına ait Polemikler 25 30 Ocak 2011 23:01