IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   2014 Yılına ait Polemikler (https://www.ircforumlari.net/2014-yilina-ait-polemikler/)
-   -   Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net / #Help (https://www.ircforumlari.net/2014-yilina-ait-polemikler/584034-haftanin-help-departmani-lt4gtkalbimnet-help.html)

yaSmin 08 Mayıs 2014 23:42

Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net / #Help
 
Merhaba sevgili ircforumlari.net kullanıcıları.
4.hafta polemiği olarak kalbim.net #help ekibi uygun görülmüştür.


KalbimNet IRC Help departmanı görevlileri ;

HelpFounder : Unye

HelpOper : Emre

Helpmaster : Leo & Judas

Helpsop : boffin,Berire,marS

Helpdesk : Ezgi,By_Karizma,MaraL,Ramses

Kıdemli Helper : Sunset,Naz,Irmak,capitano

Helpers : Unye,Emre,Leo,Judas,boffin,Berire,MarS,Ezgi,By_Kar izma,MaraL,Sahra_,MyTH

Ramses,Sunset,Naz,Irmak,Capitano,HayaLet,gürcan_,m aNga,MyTH,CiLeK,Berk,ReaLhaCker,Karizma,

miSra,kyhan,Kuzey,Lee,eXcitinG,Armi,AkBaTuR,Arrow, Destan,SezaR,pir,LazKızı,QutLaws,OkyanuS,Canfeza

Helpstajiyer :EhiL,BeyazguL,pir,miSra

Sistem İşleyişi ve Görev Dağılımları

Help kordinator: Unye
Yardımcısı : Emre

Eğitim Genel sorumlu : Leo

#Eğitim kanalının sorumlusu : Berire

Yardımcısı : Ezgi

Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu : Judas

Yardımcısı : Naz

Bot ve Scprt sorumlusu : Unya & Leo

#mIRCHelp sorumlusu : Unye

#Sınav Kanalı Sorumlusu : marS

Yardımcısı : MyTH

Eğitmen Kadromuz : Unye,Emre,Leo,Judas,Naz,marS,Berire,Lee,Leo,Irmak, Sunset

Eğitmen Adayları : AkBaTuR,Capitano,Armi,MaLcoLm`x,Canfeza,Karizma,Ok yanuS,Arrow,Sahra_,miSra

*KalbimNet Help Yönetim Ve İşleyiş Sistemleri ;



A) KalbimNet Help Departmanına dahil olma sistemi ;

* #Sınav

Kişisel Sınav olma şartları ;

-Kayıt tarihi - 7 günün üstünde olması

-Online süresi - 15 saat aşmış olması

* #Eğitim Sistemine dahil olmak

Eğitim sistemine dahil olabilmek için iki şekilimiz vardır ;

1) Helper sınavı sonucunda

2) Talep üzerine

B) #Helpers görevlendirme (user karşılama) sistemi:

#Help kanalına giriş yapan kullanıcı ;#Help kanalında bulunan online helperden birisi atanır ;Kalbim-HELP ==> Botumuz tarafından atanan helperi belirtirir.Atanan helper yardımı gerçekleştirir ; bu yardım işlemi bittikten sonra ;

İki saatlik bir döngü başlar ; Aynı kullanıcı bir daha help'e geldiğinde ; #help kanalında bununan online helperleden voicesi az olan ikinci helperi atar.Böylece haksızlığın voicenin önüne gecilir.

Bir helper bir kullancıya ; iki saat icinde bir kere yardım verebilir.Eğer o anda hiç bir helper yoksa ;

ve aynı helper ; ve aynı kullanıcı varsa bu sefer ; yardım işlemi için #helpers kanalına !yardım nick yazarak voice verebilir.Yardımı gerçekleştirebilir.Bunun Takipini : HelpOffice saglayabiliriz.

C ) Ödüllendirme Sistemi :

Helperin
-Departman içindeki sevgisine,baglılığına ve saygısına
-Online süresine
-Voicelist durumuna
-Bilgi seviyesine
-Gayretlerine

Yukarda belirdiğimiz durumlar baz alınarak ; Ödüllendirme yapılmaktadır ve Ayın helperi secilmektedir.
-Ayın helperi secilen helper'imize ; Bir üst kıdeme atlatılmaktadır.Gerekli yerlerde topic olarak bildirilmekterdir.


Ç )KalbimNet IRC network Help departmanı kanalları :

#Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 KalbimNet Resmi komut destek kanalı.

#Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal.

#Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal.

#HelpEğitim -> KalbimNet Help departmanı bireysel eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal)

#HelpDenetim -> Bireysel eğitim sonrası adayların performans denetlendiği kanal.

#HelpDeneme -> Helper adaylarına ya da helperlerimizin komut denediği kanal işlevindedir.

#mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal.

#Sinav -> Kişisel sınav yaptığımız ve değerlendirilmesi yapıldığı kanaldır.

#helpyönetim -> Help departmanı üst yönetim kanalı.

#OperEğitim ;(Kaliteli Helper,Kaliteli Oper) Sistemi için açılan kanaldır.

Görevi ; Üst düzey seviyesine gelmiş helperi yönelğesi durumunda ; oper olarak yetiştirildiği kanaldır.

Eğitimleri ; Helpoper/Helpmaster/Helpfounder tarafından verilmektedir.
D ) KalbimNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi ;

1-)Helpstajyer
HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop)
Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#Helpeğitim
Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır.
Sonuç olarak ; yükseltilir veya departmandan bağlantısı kesilir.
2-) Helper
Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator)
Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim
Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir.
3-) Kıdemli Helper
Kıdemli Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,+#helpers,@#eğitim,%#helpeğitim,#%Sınav
Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper)
Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
#Sınav kanalına etkili bir şekilde rol hakkı ve düşüncesi vardır.
4-) HelpSop
HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar
@#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpegitim,@,#Helpyöne tim,#Helpdenetim,#Sınav,#mırchelp
Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı)
Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMastır yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.)
Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahiptir.
5-) HelpMaster
HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect)
Kanallar: @#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpegitim,&#helpdenet im,#helpyönetim
Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür
6-) HelpOwner
HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner)

E ) KalbimNet IRC network Help departmanı botları.
HelpOffice ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu.
K-Help,HelpOffice ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu.
Kalbim-HELP ==> Help kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanılan bot.
Kalbim-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot...


--

Kalbim.net #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz.

Tiocan 08 Mayıs 2014 23:53

Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
 
Güzel bir birliktelik ve istikrar var... Daim olur inşallah (MarS)

ZorCocuK 09 Mayıs 2014 00:13

Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
 
Hayırlı olur , Ilerideki zamanlarada Inşallah. Arrow'S.

EmreHeLp 09 Mayıs 2014 00:22

Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
 
Bizi izLemeye devam edin qençLik:)

SONEFES 09 Mayıs 2014 00:35

Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
 
Başarılara Kalbim #Help.

RaMSeS 09 Mayıs 2014 00:36

Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
 
Güzel bir departman. Unye kardeşimizde gerekli desteği ve saygınlığı departman geneline yayarak aradaki bağı bir adım öteye taşıdı.Birlikte daha iyiye..

Capitano 09 Mayıs 2014 01:37

Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
 
eksik çok hatalı bence gereği düşünülmeli .hayırlı olsun

Edition 09 Mayıs 2014 01:57

Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
 
Güzel bir help departmanı başarılar dilerim.

IRC-Dancer 09 Mayıs 2014 01:59

Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
 
Help birimi içerisinde ; İki sefer , Help Founderi Değiştirildi.
İlk başlarda yeni düzen - kadro ve kemikleşme dönemi geçirdi.
Sebebi ise , kaliteli bir ortamı tercih eden kullanıcıların bu domain altında toplaşmasından kaynaklanıyor.
Sunucunun sabit ve tavruza yermeyen düzenli bir sistemi mevcud ; Ve #Help Biriminde 7/24 Kesintisiz , hizmet veren sunuculardan birtanesi ;
a ) Helper(s) olsun
b ) Yardım(help) bot(s) olsun
Help birimi elinden geldiğince kullanıcı memnuniyeti ile part yaptırmakta.
Offline durumda , bot özeline gelip gerekli açıklamaları yapıp , özelde NS-MS-CS yardımı sunmakta ;
Bu demektir ki , Gelen Kullanıcı , Hiç bir şekilde , eli boş dönmemesi bu Kalbim.net için '' +1 '''dir.
Şuan ki Kadroda zaten temelleşmiş ve üzerine inşa edilcek bir düzene sahib.
Kalbim.net Help Birimine Başarılar dilerim. ( hak eden hak ettiğini alır )

Capitano 09 Mayıs 2014 02:33

Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
 
Anlamı yok bu tatavanın.feyz vermeye kalkanlar once bir kendine baksın.samimiyetden uzak...tekrar soyluyorum hayırlı olsun arkadaşlar.gayet güzeldir bir paylaşımdır bu tşkler Emre tşkler Unye..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net