IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

56Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 10 Ekim 2014, 21:40   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




EsohbetNet IRC Help departmanı görevlileri ;

HelpFounder : Unye

HelpOper : KraL

Helpmaster : Nietzsche, Faruk ,boffin

Helpsop : Arrow, Sunset , Lady, San


Helpdesk : TsuNami, Mihrace, Kuralsız, HuzuR

Kıdemli Helper : Destan,HuRii


Helpers : Unye, KraL, Nietzsche, Faruk, boffin, Arrow, Sunset, Lady, San, TsuNami, HuRii, Mihrace, ArtemiS, Berk,

BeautifuL, Ceylin, GoncAa, GuL, Asist, KaPTaNN, BuLuT, isyankar, NucLeaR, EfSu, Ayaz, NaRSi, Ruh, Bozkurt, EspeLa, akrepizm,

SANDERS, Elizan, alew26, KayıtSız, KuraLsız, dolorex, Ebru, Sedat, bukowski, kürsat25, Enrique, Ebru20, PromiL, secret06, Lee,

edaaa, Prince, eLySion, HuZuR, ToLeDo, Destan, hira, BaTMAN, Liongirl, SLn, maNga, E\, King, Scofield, Mu-rat, ceylinsu22, FORMULA1,
cemal, Axis, SouLChase, eXcitinG, DaRp, San, SecKiN, Swat, MeLis


Sistem İşleyişi ve Görev Dağılımları

Help koordinator: Unye

Yardımcısı : KraL

Eğitim Genel sorumlu : Nietzsche

#Eğitim kanalının sorumlusu : Lady

Yardımcısı: boffin

Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu : Sunset

Yardımcısı : Arrow

Bot ve Scprt sorumlusu : KraL,Unye

#mIRCHelp sorumlusu : Unye

mIRCHelp kadrosu : Faruk, Kinq, boffin, Arrow, Kuralsız, Destan, Orhan,Lady,

#Sınav Kanalı Sorumlusu: Unye

Yardımcısı : San

Eğitmen Kadromuz : Unye, Kinq, Kayıtsız, boffin, Arrow, Sunset,Kuralsız,Strak,Faruk,TsuNami,San,Destan,Lad y,BeautifuL

Eğitmen Adayları : SLn,Ebru20,KaptanN,Batman,Elizan,Sedat,EspeLa


************************************************** ********************************************

*EsohbetNet Help Yönetim Ve İşleyiş Sistemleri ;

A) EsohbetNet Help Departmanına dahil olma sistemi ;

* #Sınav

Kişisel Sınav olma şartları ;

-Kayıt tarihi - 7 günün üstünde olması

-Online süresi - 15 saat aşmış olması

* #Eğitim Sistemine dahil olmak

Eğitim sistemine dahil olabilmek için iki şekilimiz vardır ;

1) Helper sınavı sonucunda

2) Talep üzerine

B) #Helpers görevlendirme (user karşılama) sistemi:

#Help kanalına giriş yapan kullanıcı ;#Help kanalında bulunan online helperden birisi atanır ;Esohbet-HELP ==> Botumuz tarafından atanan helperi belirtirir.Atanan helper yardımı gerçekleştirir ; bu yardım işlemi bittikten sonra ;

İki saatlik bir döngü başlar ; Aynı kullanıcı bir daha help'e geldiğinde ; #help kanalında bununan online helperleden voicesi az olan ikinci helperi atar.Böylece haksızlığın voicenin önüne gecilir.

Bir helper bir kullancıya ; iki saat icinde bir kere yardım verebilir.Eğer o anda hiç bir helper yoksa ;

ve aynı helper ; ve aynı kullanıcı varsa bu sefer ; yardım işlemi için #helpers kanalına !yardım nick yazarak voice verebilir.Yardımı gerçekleştirebilir.Bunun Takipini : HelpOffice saglayabiliriz.

C ) Ödüllendirme Sistemi :

Helperin
-Departman içindeki sevgisine,baglılığına ve saygısına
-Online süresine
-Voicelist durumuna
-Bilgi seviyesine
-Gayretlerine


Yukarda belirdiğimiz durumlar baz alınarak ; Ödüllendirme yapılmaktadır ve Ayın helperi secilmektedir.
-Ayın helperi secilen helper'imize ; Bir üst kıdeme atlatılmaktadır.Gerekli yerlerde topic olarak bildirilmekterdir.


Ç ) EsohbetNet IRC network Help departmanı kanalları :

#Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 EsohbetNet Resmi komut destek kanalı.

#Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal.

#Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal.

#HelpEğitim -> EsohbetNet Help departmanı bireysel eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal)

#HelpDenetim -> Bireysel eğitim sonrası adayların performans denetlendiği kanal.

#HelpDeneme -> Helper adaylarına ya da helperlerimizin komut denediği kanal işlevindedir.

#mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal.

#Sinav -> Kişisel sınav yaptığımız ve değerlendirilmesi yapıldığı kanaldır.

#helpyönetim -> Help departmanı üst yönetim kanalı.

#VipHelp ; Helpoper ve Helpmasterların bot üzerinde oper eksikliğinde sunucunun işleyişini badnick vs. uzaklaştırma değiştirme işlemeni yarayan kanaldır.

D ) EsohbetNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi ;

1-)Helpstajyer

HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop)
Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#Helpeğitim
Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır.
Sonuç olarak ; yükseltilir veya departmandan bağlantısı kesilir.

2-) Helper

Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator)
Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim
Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir.

3-)Kıdemli Helper
Kıdemli Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,+#helpers,@#eğitim,%#helpeğitim,#%Sınav,%#m ırchelp
Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper)
Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
#Sınav kanalına etkili bir şekilde rol hakkı ve düşüncesi vardır.

4-) HelpSop

HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator)
Kanallar: @#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpegitim,@,@#Helpyön e tim,@#Helpdenetim,@#Sınav,@#mırchelp
Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı)
Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMaster yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.)
Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahiptir.

5-) HelpMaster

HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect)
Kanallar: &#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpegitim,&#helpdenem e,#helpyönetim,&#VipHelp,&#HelpDenetim
Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür

6-) HelpOwner

HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner)

E ) EsohbetNet IRC network Help departmanı botları.

HelpOffice ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu.

E-Help,HelpOffice ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu.

Esohbet-HELP ==> Help kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanılan bot.

Esohbet-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot.

Help-D ==> HelpDüello Oyun botudur ; #helpers kanalında haftanın belirli günlerinde aktif olur.

EHD ==> E-Help Dilek bot-u hiçbir helpüst yönetimde kimse olmadığı takdirde helperlerin dilek,şikayet,önerlerini yazabilecekleri bottur.7/24 Online değildir.


''
Bilgilerden ötürü Esohbet help founderi Unye nickli arkadaşımıza teşekkür ediyorum.
Başarılarının devamını dilerim.

Esohbet Help departmanı hakkındaki görüşlerinizi sevgi ve saygı çerçevesinde bu başlık altına bildirebilirsiniz.

__________________
Hep söylüyoruz namaz 5 vakit, ahlak ise 24 saat farzdır.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 10 Ekim 2014, 21:51   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




Başarılar keremcım allah utandırmasın

 

Alt 10 Ekim 2014, 22:06   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




EsohbetNet teki bu Nadide help kadrosunda Kendi nickimide gördüğüme çok sevindim.
Başarının anahtarı Kerem kardeşim her zaman .. "Unye", Help kelimesinin bizzat karşılığı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 10 Ekim 2014, 22:13   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




Gayet açıklayıcı ve güzel bi tanıtım..Şuanda olduğu durumdan daha fazlasını hakediyor diye düşünüyorum , başarılar.

__________________
Bu kez pek bir afili yalnızlık, ağlatan bir kadın kadar düşman. Ağzı bozuk üstelik bırakmıyor acıtmadan.
 

Alt 10 Ekim 2014, 22:14   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




Uzun süredir Helper olarak görev almamıştım ve güzel bir yönetim var.Devamını diliyorum
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 10 Ekim 2014, 22:15   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




''Kalite Kokan Bir Help Kadrosu Başarılarının Devamını Dilerim.Esohbet.net Help Ekibi''

 

Alt 10 Ekim 2014, 22:47   #7
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




Yeni kurulan sunucumuzda Kerem'in özenle kurduğu kadrosu çok başarılı olacaktır.

 

Alt 10 Ekim 2014, 23:04   #8
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




basarilarin devamini dilerim kardesim. Benden sonra orayi derleyip toparladin. Insallah hakettigini bulursun.

 

Alt 10 Ekim 2014, 23:30   #9
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




Bu help sistemi epey tanıdık geliyor bana
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 10 Ekim 2014, 23:59   #10
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help




Zaten Keremin olduğu her yer kalite kokar.. Bu kadroda bulunmak benide her zaman onurlandırır. Küçük seyler büyük firtinalar koparır.

__________________
Hüznümün en yükseğinden şöyle baksan manzarama gözlerini alamazdın. Gözlerini alırdılar..
 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, 7haftanın, departmanı, esohbetnet


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
6.Haftanın Help Departmanı mIRCTurk.com / #Help yaSmin 2014 Yılına ait Polemikler 13 10 Ekim 2014 21:19
Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net / #Help yaSmin 2014 Yılına ait Polemikler 22 08 Temmuz 2014 16:49
Haftanın Help Departmanı <2>Sohbet.net / #Help yaSmin 2014 Yılına ait Polemikler 18 20 Nisan 2014 13:00