IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




50Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 19 Haziran 2015, 23:18   #1
Çevrimdışı
6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help


-- Sponsor Baglantı --


- SoyleNET gerek yeni domain bağlantıları gerekse üst üste yönetici arayışlarıyla birlikte founder değişimden ötürü aksaklık yaşadığı bu dönemleri 2 aydır düzenli hale getirmesiyle birlikte GLC Bilişim Hizmetleri ve bağlantısındaki IRC sunucularının #Help departman founder olarak " Kursad " atanmasından kaynaklı bir çok değişimin [ Yönetim/sistematik işleyiş vizyon ve misyon ] ve ekip bazında eski/yeni kreasyon değişimlerin sonucu , yeni bi polemik ve yeni yönetimin açıklanması gereği duyulmuştur.

#Help Departman tanıtım hakkında kısa bilgi ;

- #Help Departman yönetim şekli : MODERN HİYERARŞİ
- #Help Departman +FLAG(S) : +iwhrxWqtGp
- #Help Founder : Kursad
- #Help Departman Kanalları : #Help #Helpers #Helpteam #Helpstaff #HelpSinav #Svsdesk #Egitim #Helpsop #HelpOffice ve #mIRCHelp
- #Help Departman [yardımcı] roBOT : ZKS-Help * Host * IRCSystem
- #Help Departman MİSYON : Yardım veren kullanıcılar ve yöneticiler ve yardım portföy'ü ile Türk IRC'sinin en değerli temsilcilerinden birisi olmak.
Grubumuz gücünü ve motivasyonunu "çalışma hırsı , yenilikçi düşünce ve karşılıklı hoş görü/saygı içerisinde çalışarak bu gücünü 3 ana bileşenden almaktadır.
1 ) Çalışmak için en çok tercih edilen ve en iyilerin çalıştığı bir yer olmak;
2 ) Yönetim anlayış ve sistemleri ile herkesin örnek aldığı bir grup olmak;
3 ) Keyifli ve hoş bi ortam sağlayıp kişilere seçkin bi departman portföyüne sağlamak.

- #Help Departman VİZYON : Faaliyette bulunduğumuz IRC kolunda ;
Birey ve toplumun saygısını ve nezaketini kazanmak.
Maximum düzeyde kişiler yardımcı olmak ve IRC girişin amacını yerine getirebilmesini sağlamak.
Sunucu /kurallar bölümündeki kuralları tam uygulamak ve çalıştığımız kişilerin işlerinden maximum keyfini sağlamaktır.
Zurna.NET * Kelebek.ORG * Soyle.NET ve Bizimmekan.COM kullanıcılarının ve yönetiminin beklentileri maximum seviyede karşılamak.
*


- #Help Departman Yönetimi :

#HelpManager : coders ve Anaxagoras
#HelpMaster : Mirror ve SimHa
#HelpSoperatör : Azap
#HelpAsistan : MoRDaD , Aybegüm , Blank , Ajan ve AsiRuh
#Helper Kıdemli : IRCPlus , Sentry , Identifika
#Helper : Aksaray , PcChoLik , Pentagram , Connect , Cengiz , Selale , Ahirzaman
#Helper : Raw , Faraday , Majeste , Okay , Sanem , OrLanDo , Pentagram , Cya , Sparrow , Berk
#Helper : hatun , Sys , qUiCk , ArhangeL , CaRya , ENDER , Adrenalin , Hephaistos , Margaret , Lyon , toLqa
#Helper : ZindaN , Seth
#Helper Stajyer : World , Sebastiyan , Edix
- - #HalfOper Helper : Hephaistos ve Connect.

- #Help Departman Yetki Bölümleri :

Departman Owner : Kursad
Departman Sorumlusu : coders
Departman Koordinatörü : Anaxagoras
Departman Birimler Sorumlusu : Mirror
Departman Birimler Koordinatörü : Azap
Departman Kullanıcı İlişkileri : Aybegüm
Departman Eğitmen/Eğitim Sorumlusu : SimHa
Departman Sınav/Quiz Sorumlusu : Asiruh
Departman [Bireysel] Eğitim : Blank
Departman [Genel] Eğitim : MorDaD
Departman Eğitimen listesi ; coders , Anaxagoras , Mirror , Azap , SimHa , AsiRuh , Blank , MorDaD , Aybegüm , ajan , Cengiz , Identifika , Connect , Sentry

- #Help Departman #Kanallar :

#Help : IRC/daemon (/helpop ?, /version) ve Services (/helpserv help) hakkinda destek verilmektedir. OperServ ve StatServ user baglantili degildir, yardim verilmemektedir.
#Helpers : HelpER- Hostuna sahip kullanıcıların girebildiği istişare ve bilgilendirme kanalıdır.
#Svsdesk : Soyle.net ve barındırdığı tüm IRC tabanlı sunuculara bağlantı sağlayan kullanıcıların girip IRC/d hakkında Soru/cevap yapabilme imkanı sağlayan kanaldır.
#Egitim : Help departmanında barınan Helperlerin Genel anlamda eğitim ve konu hakkında bilgi alabildikleri kanaldır.
#HelpSinav : #Help departmanın Helper(yardımcıKullanıcı) olabilmek için gerekli mülakatın yapıldığı kanaldır. [ Sınav girişi için : 7 gün Online olmanız gerekir ]
#Helpteam : #Help departmanı bireysel Eğitim kanalıdır.
#HelpStaff : #Help departmanı [ Eğitim birimi ] HelpEgitmenleri BOT üzerinden [RC] ekleme yaptıkları ve bilgi alışverişinde bulundukları kanaldır.
#HelpSop : #Help departmanı -HelpAsistan/HelpSoperatör/HelpMaster ve HelpManager- kullanıcıların barındığı iletişim kanalıdır. [ ZKS-Help bu kanaldan yönetilmektedir ]
#HelpOffice : #Help departmanı -HelpMaster/HelpManager ve HelpFounder- kullanıcıların barındığı iletişim ve karar kanalıdır. [ Departman üzerinde tüm kararlar bu kanalda alınmaktadır. ]
#mIRCHelp : /alias {Remote} ..Popup *:Event: sorunlarına Snippet (Parça Kod) yardımı alabilir , scriptinge yönelik \tez\öneri\fikir beyan edebilirsiniz.

- #Help departmanı Oryantasyon [tümü]

SoyleNET #Help departman " [2323 gün, 2 saat, 1 dakika ve 14 saniye önce] " aktif yardım vermektedir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


16.05.2015 tarihinden itibaren #Help kanalında giriş yapan kullanıcılara verilen tüm voice[Yardım] ZKS-Help tarafından listelenmektedir.
Bu listede yardım veren Yardımcıkullanıcı arkadaşlar not alınmakta ve terfilendirme işleminde ÜST yönetimin büyük fikir sahibi olmasına yaramaktadır.


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

SoyleNET help departmanında " Haftalık ve Aylık Helper " sistemiyle Haftanın ve Ayın en değerli ve çalışkan Helperi ;
GLC sunucu botunun bulunduğu her kanalda " halfOp +h flag'ı verilir ve karşılama mesajı almaktadır. "


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

ZKS-Help üzerinden "HelpEğitmen" kullanıcılar her girişinde özel karşılama mesajı almakta olup : HelpEgitmen.Soyle.NET hostu almaktadır.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Bir diğer Helper teşvik olarak kullanılan HalfOper sistemi ;
- Helper kullanıcılara HalfOper[yardımcıOper] imkanı sağlayıp Flagı vermektedir.
- #Operhelp #Sales gibi Oper yönetici kanallarında [halfOP] konumda durup giriş yapan kullanıcılara yardım vermektedir.
- HalfBOT üzerinden [ kill/shun/global ve birçok özelliğe ] sahip olan halfOper kullanıcılar
HELP DEPARTMANINA teşviği arttırmak ve ödüllendirmek amaçlı HelpÜst yönetimi tarafından seçilmektedir.
ÖRNEK HALFOPER HELPER :


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

#HelpStaff kanalında ZKS-Help botu üzerinden Helpeğitmenler [adayekleme/RC/rapor] eklemesi yapmakta olup eğitim alan kullanıcıları anlık takip edebilmektedir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

#Eğitim kanalında ZKS-Help tarafından IRC/demon servis ve Client bölümüne ait komut yardım eğitim listesine ulaşabilir ve konu anlatımı yaptırabilirsiniz.
HelpEğitmenler bu kanaldan Eğitim alan kullanıcılara konuyu manuel olarakta anlatabilir - Bot üzerindende konuyu aktarıp
Ardından pekiştirme soru/cevap - quiz'leri yapmaktadır.


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


SoyleNET #Help departmanı olarak ; Desteklerini esirgemeyen GLC Bilişim Hizmetleri ve sunucu sahibi @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]'e teşekkür ederiz.
IRCForumlariNET kullanıcılarına destek ve tebrik mesajlarına olumlu/olumsuz tüm yorumlarına teşekkür ederiz.
- SoyleNET gerek yeni domain bağlantıları gerekse üst üste yönetici arayışlarıyla birlikte founder değişimden ötürü aksaklık yaşadığı bu dönemleri 2 aydır düzenli hale getirmesiyle birlikte GLC Bilişim Hizmetleri ve bağlantısındaki IRC sunucularının #Help departman founder olarak " Kursad " atanmasından kaynaklı bir çok değişimin [ Yönetim/sistematik işleyiş vizyon ve misyon ] ve ekip bazında eski/yeni kreasyon değişimlerin sonucu , yeni bi polemik ve yeni yönetimin açıklanması gereği duyulmuştur.

#Help Departman tanıtım hakkında kısa bilgi ;

- #Help Departman yönetim şekli : MODERN HİYERARŞİ
- #Help Departman +FLAG(S) : +iwhrxWqtGp
- #Help Founder : Kursad
- #Help Departman Kanalları : #Help #Helpers #Helpteam #Helpstaff #HelpSinav #Svsdesk #Egitim #Helpsop #HelpOffice ve #mIRCHelp
- #Help Departman [yardımcı] roBOT : ZKS-Help * Host * IRCSystem
- #Help Departman MİSYON : Yardım veren kullanıcılar ve yöneticiler ve yardım portföy'ü ile Türk IRC'sinin en değerli temsilcilerinden birisi olmak.
Grubumuz gücünü ve motivasyonunu "çalışma hırsı , yenilikçi düşünce ve karşılıklı hoş görü/saygı içerisinde çalışarak bu gücünü 3 ana bileşenden almaktadır.
1 ) Çalışmak için en çok tercih edilen ve en iyilerin çalıştığı bir yer olmak;
2 ) Yönetim anlayış ve sistemleri ile herkesin örnek aldığı bir grup olmak;
3 ) Keyifli ve hoş bi ortam sağlayıp kişilere seçkin bi departman portföyüne sağlamak.

- #Help Departman VİZYON : Faaliyette bulunduğumuz IRC kolunda ;
Birey ve toplumun saygısını ve nezaketini kazanmak.
Maximum düzeyde kişiler yardımcı olmak ve IRC girişin amacını yerine getirebilmesini sağlamak.
Sunucu /kurallar bölümündeki kuralları tam uygulamak ve çalıştığımız kişilerin işlerinden maximum keyfini sağlamaktır.
Zurna.NET * Kelebek.ORG * Soyle.NET ve Bizimmekan.COM kullanıcılarının ve yönetiminin beklentileri maximum seviyede karşılamak.
*


- #Help Departman Yönetimi :

#HelpManager : coders ve Anaxagoras
#HelpMaster : Mirror ve SimHa
#HelpSoperatör : Azap
#HelpAsistan : MoRDaD , Aybegüm , Blank , Ajan ve AsiRuh
#Helper Kıdemli : IRCPlus , Sentry , Identifika
#Helper : Aksaray , PcChoLik , Pentagram , Connect , Cengiz , Selale , Ahirzaman
#Helper : Raw , Faraday , Majeste , Okay , Sanem , OrLanDo , Pentagram , Cya , Sparrow , Berk
#Helper : hatun , Sys , qUiCk , ArhangeL , CaRya , ENDER , Adrenalin , Hephaistos , Margaret , Lyon , toLqa
#Helper : ZindaN , Seth
#Helper Stajyer : World , Sebastiyan , Edix
- - #HalfOper Helper : Hephaistos ve Connect.

- #Help Departman Yetki Bölümleri :

Departman Owner : Kursad
Departman Sorumlusu : coders
Departman Koordinatörü : Anaxagoras
Departman Birimler Sorumlusu : Mirror
Departman Birimler Koordinatörü : Azap
Departman Kullanıcı İlişkileri : Aybegüm
Departman Eğitmen/Eğitim Sorumlusu : SimHa
Departman Sınav/Quiz Sorumlusu : Asiruh
Departman [Bireysel] Eğitim : Blank
Departman [Genel] Eğitim : MorDaD
Departman Eğitimen listesi ; coders , Anaxagoras , Mirror , Azap , SimHa , AsiRuh , Blank , MorDaD , Aybegüm , ajan , Cengiz , Identifika , Connect , Sentry

- #Help Departman #Kanallar :

#Help : IRC/daemon (/helpop ?, /version) ve Services (/helpserv help) hakkinda destek verilmektedir. OperServ ve StatServ user baglantili degildir, yardim verilmemektedir.
#Helpers : HelpER- Hostuna sahip kullanıcıların girebildiği istişare ve bilgilendirme kanalıdır.
#Svsdesk : Soyle.net ve barındırdığı tüm IRC tabanlı sunuculara bağlantı sağlayan kullanıcıların girip IRC/d hakkında Soru/cevap yapabilme imkanı sağlayan kanaldır.
#Egitim : Help departmanında barınan Helperlerin Genel anlamda eğitim ve konu hakkında bilgi alabildikleri kanaldır.
#HelpSinav : #Help departmanın Helper(yardımcıKullanıcı) olabilmek için gerekli mülakatın yapıldığı kanaldır. [ Sınav girişi için : 7 gün Online olmanız gerekir ]
#Helpteam : #Help departmanı bireysel Eğitim kanalıdır.
#HelpStaff : #Help departmanı [ Eğitim birimi ] HelpEgitmenleri BOT üzerinden [RC] ekleme yaptıkları ve bilgi alışverişinde bulundukları kanaldır.
#HelpSop : #Help departmanı -HelpAsistan/HelpSoperatör/HelpMaster ve HelpManager- kullanıcıların barındığı iletişim kanalıdır. [ ZKS-Help bu kanaldan yönetilmektedir ]
#HelpOffice : #Help departmanı -HelpMaster/HelpManager ve HelpFounder- kullanıcıların barındığı iletişim ve karar kanalıdır. [ Departman üzerinde tüm kararlar bu kanalda alınmaktadır. ]
#mIRCHelp : /alias {Remote} ..Popup *:Event: sorunlarına Snippet (Parça Kod) yardımı alabilir , scriptinge yönelik \tez\öneri\fikir beyan edebilirsiniz.

- #Help departmanı Oryantasyon [tümü]

SoyleNET #Help departman " [2323 gün, 2 saat, 1 dakika ve 14 saniye önce] " aktif yardım vermektedir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


16.05.2015 tarihinden itibaren #Help kanalında giriş yapan kullanıcılara verilen tüm voice[Yardım] ZKS-Help tarafından listelenmektedir.
Bu listede yardım veren Yardımcıkullanıcı arkadaşlar not alınmakta ve terfilendirme işleminde ÜST yönetimin büyük fikir sahibi olmasına yaramaktadır.


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

SoyleNET help departmanında " Haftalık ve Aylık Helper " sistemiyle Haftanın ve Ayın en değerli ve çalışkan Helperi ;
GLC sunucu botunun bulunduğu her kanalda " halfOp +h flag'ı verilir ve karşılama mesajı almaktadır. "


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

ZKS-Help üzerinden "HelpEğitmen" kullanıcılar her girişinde özel karşılama mesajı almakta olup : HelpEgitmen.Soyle.NET hostu almaktadır.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Bir diğer Helper teşvik olarak kullanılan HalfOper sistemi ;
- Helper kullanıcılara HalfOper[yardımcıOper] imkanı sağlayıp Flagı vermektedir.
- #Operhelp #Sales gibi Oper yönetici kanallarında [halfOP] konumda durup giriş yapan kullanıcılara yardım vermektedir.
- HalfBOT üzerinden [ kill/shun/global ve birçok özelliğe ] sahip olan halfOper kullanıcılar
HELP DEPARTMANINA teşviği arttırmak ve ödüllendirmek amaçlı HelpÜst yönetimi tarafından seçilmektedir.
ÖRNEK HALFOPER HELPER :


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

#HelpStaff kanalında ZKS-Help botu üzerinden Helpeğitmenler [adayekleme/RC/rapor] eklemesi yapmakta olup eğitim alan kullanıcıları anlık takip edebilmektedir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

#Eğitim kanalında ZKS-Help tarafından IRC/demon servis ve Client bölümüne ait komut yardım eğitim listesine ulaşabilir ve konu anlatımı yaptırabilirsiniz.
HelpEğitmenler bu kanaldan Eğitim alan kullanıcılara konuyu manuel olarakta anlatabilir - Bot üzerindende konuyu aktarıp
Ardından pekiştirme soru/cevap - quiz'leri yapmaktadır.


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


SoyleNET #Help departmanı olarak ; Desteklerini esirgemeyen GLC Bilişim Hizmetleri ve sunucu sahibi @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]'e teşekkür ederiz.
IRCForumlariNET kullanıcılarına destek ve tebrik mesajlarına olumlu/olumsuz tüm yorumlarına teşekkür ederiz.
__________________
Başarı her zaman kıskanılır, O yüzden başarısızlar başarılı olanları asla sevmezler..
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 20 Haziran 2015, 01:15   #2
Çevrimdışı
She
She - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: 6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help




Başarılar.

 

Alt 20 Haziran 2015, 01:33   #3
Çevrimdışı
Cevap: 6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help




Başarılar dilerim tüm ekibe
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 20 Haziran 2015, 01:33   #4
Çevrimdışı
Cevap: 6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help




Başarılar dilerim herşey sistematik duruyor.

 

Alt 20 Haziran 2015, 01:46   #5
Çevrimdışı
Cevap: 6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help




Basarılar Dılerım Ahmet'cim. Guzel Bır Paylasım Olmus. Emegınıze saglık.

 

Alt 20 Haziran 2015, 03:36   #6
Çevrimdışı
Cevap: 6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help




böyle güzel kadro oturdu help adminide sık sık degişmez artık inşallah herkese başarılar..

 

Alt 20 Haziran 2015, 03:37   #7
Çevrimdışı
Cevap: 6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help




Böyle güzel bir Help departmanında, güzel bir ekiple tekrar çalışmaktan dolayı mutluyum.


Hepimiz için hayırlı olsun.

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 20 Haziran 2015, 08:41   #8
Çevrimdışı
Cevap: 6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help




8 senedir Soyle.NET bünyesinde görev almaktayım. Ve hala görevde olduğum için nasıl mutluyum
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 20 Haziran 2015, 12:59   #9
Çevrimiçi
Cevap: 6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help




Soyle.NET Help Departmanı Hayırlı Olsun.

Ankaralı Ajanım Kemâl'e Sevgiler
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 

Alt 20 Haziran 2015, 17:23   #10
Çevrimdışı
Cevap: 6.Haftanın Help Departmanı Soyle.Net #help




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] emeğine sağlık. Başarılar Dilerim.

__________________

@Sparrow ~
 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
#help, 6haftanın, departmanı, soylenet

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Soyle.Net #Help üst departmanı cozutursa ne olur? duzenSiz Komik Loglar 4 08 Nisan 2015 16:12