IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




74Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 01 Şubat 2018, 21:17   #1
Çevrimdışı
Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)


sohbet


Merhaba saygıdeğer IRCForumlari.NET kullanıcıları;

Help polemiği konusu olan Zurna.Net sohbet sunucusu Help departmanını kısa ve öz tanıyalım.

IRC Network

• irc.zurna.net 6667 or 7000

IRCd/Svs Destek Odası

• #Help

Departman'ın Barındırdığı Birimler

• #mIRCHelp

Departman Yönetim Kadrosu

Zurna.NET #Help Founderi (Help Koordinatör)

unhappy (Emrah)

Help Manager (Genel Koordinatör)

Blackwolf (Tamer)

Help Master (Birimler Sorumlusu)
eQuaL (Yunus)

Help Sop (Birimler Yöneticileri)

network (Kerim) Pentagram (Şener)

Helper (Helper's Üyeleri)

Lord , Miray , MachineGun , Parlamentt , UsLanmaz
Engözde , meChuL , SporcuKız , baNbaN , Burrows
Karahan , activist

Departman İşleyişi


Help Founder
unhappy

Genel Koordinatör
Blackwolf

Departmanlar Genel Sorumlusu
eQuaL


AR-GE (Araştırma ve Geliştirme) Sorumlusu
unhappy

Egitim Genel Sorumlusu

Pentagram

Help Sınav Genel Sorumlusu
network

mIRCHelp Kanal Sorumlusu
Blackwolf




#Help: IRC/daemon (/helpop ?, /version) ve (/helpserv help) hakkinda destek verilmektedir.
#Helpers: Helperlerin kendi içinde konuşabildiği, soru/cevap yapılan ve bireysel gelişime katkıda bulunmak amaçlı görüşmelerin yapıldığı bölümdür.
#Sınav: Helper/Help Adayı olmak isteyen kullanıcıların sınavlarının yapıldığı ve sınav sonrasında kanallara alınıp, alınmayacağını belirleyen bölümdür.
#HelpEthos: Stajer Helperların, eğitmen arkadaşların gözetiminde konu işlediği ve soru/cevap yaptığı bölümdür.
#HelpEgitim: Zurna.net ve barındırdığı tüm IRC tabanlı sunuculara bağlantı sağlayan kullanıcıların girip IRC/d hakkında Soru/cevap yapabilme imkânı sağlayan kanaldır.
#HelpSOP: Help Departmanında HelpSoperatör kullanıcıların barındığı iletişim kanalıdır.
#HelpMaster: Zurna.NET Help üst kurulunun görüşme ve karar vermelerini sağlayan kanaldır.
#mIRCHelp: Client tabanlı komut ve kodlama hakkında yardım almak isteyen kullanıcıların soru/cevap ve eğitim aldıkları kanaldır.



Önemli Not: Sunucu hakkındaki görüş ve önerilerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde dile getirebilirsiniz.
Merhaba saygıdeğer IRCForumlari.NET kullanıcıları;

Help polemiği konusu olan Zurna.Net sohbet sunucusu Help departmanını kısa ve öz tanıyalım.

IRC Network

• irc.zurna.net 6667 or 7000

IRCd/Svs Destek Odası

• #Help

Departman'ın Barındırdığı Birimler

• #mIRCHelp

Departman Yönetim Kadrosu

Zurna.NET #Help Founderi (Help Koordinatör)

unhappy (Emrah)

Help Manager (Genel Koordinatör)

Blackwolf (Tamer)

Help Master (Birimler Sorumlusu)
eQuaL (Yunus)

Help Sop (Birimler Yöneticileri)

network (Kerim) Pentagram (Şener)

Helper (Helper's Üyeleri)

Lord , Miray , MachineGun , Parlamentt , UsLanmaz
Engözde , meChuL , SporcuKız , baNbaN , Burrows
Karahan , activist

Departman İşleyişi


Help Founder
unhappy

Genel Koordinatör
Blackwolf

Departmanlar Genel Sorumlusu
eQuaL


AR-GE (Araştırma ve Geliştirme) Sorumlusu
unhappy

Egitim Genel Sorumlusu

Pentagram

Help Sınav Genel Sorumlusu
network

mIRCHelp Kanal Sorumlusu
Blackwolf




#Help: IRC/daemon (/helpop ?, /version) ve (/helpserv help) hakkinda destek verilmektedir.
#Helpers: Helperlerin kendi içinde konuşabildiği, soru/cevap yapılan ve bireysel gelişime katkıda bulunmak amaçlı görüşmelerin yapıldığı bölümdür.
#Sınav: Helper/Help Adayı olmak isteyen kullanıcıların sınavlarının yapıldığı ve sınav sonrasında kanallara alınıp, alınmayacağını belirleyen bölümdür.
#HelpEthos: Stajer Helperların, eğitmen arkadaşların gözetiminde konu işlediği ve soru/cevap yaptığı bölümdür.
#HelpEgitim: Zurna.net ve barındırdığı tüm IRC tabanlı sunuculara bağlantı sağlayan kullanıcıların girip IRC/d hakkında Soru/cevap yapabilme imkânı sağlayan kanaldır.
#HelpSOP: Help Departmanında HelpSoperatör kullanıcıların barındığı iletişim kanalıdır.
#HelpMaster: Zurna.NET Help üst kurulunun görüşme ve karar vermelerini sağlayan kanaldır.
#mIRCHelp: Client tabanlı komut ve kodlama hakkında yardım almak isteyen kullanıcıların soru/cevap ve eğitim aldıkları kanaldır.



Önemli Not: Sunucu hakkındaki görüş ve önerilerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde dile getirebilirsiniz.

Konu eQuaL tarafından (01 Şubat 2018 Saat 23:33 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 01 Şubat 2018, 21:34   #2
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)




Guzel kadro

 

Alt 01 Şubat 2018, 22:07   #3
Çevrimiçi
Cevap: Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)




Güzel ekip, inanıyorum ki ses getireceklerdir Tebrikler @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] geri dönmüşsün güzel olmuş.

__________________
Ey iki adımlık yerküre; senin tüm arka bahçelerini gördüm ben.
 

Alt 01 Şubat 2018, 22:19   #4
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)




Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyoruz..

 

Alt 01 Şubat 2018, 22:21   #5
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)




Arkadaşlara katılıyorum

__________________
kar havası gibisin dışarda, içimde elmanın dişlenişi.
 

Alt 02 Şubat 2018, 06:15   #6
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)




Keyifli bi ekibe benziyor @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kendilerini kanıtlamış arkadaşlar.
başarı kaçınılmazdır , başarılar arkadaşlar.

__________________
*Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz.
Alparslan TÜRKEŞ
#dimetoKa


Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 

Alt 02 Şubat 2018, 10:12   #7
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kardeşim teşekkürler.

-Şu telefonlarına bi ulaşalim artik, Bilmem anlatabiliyormuyum?

 

Alt 02 Şubat 2018, 10:27   #8
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)




güzel insanlar, güzel ekip. Başarılar

__________________
Hep söylüyoruz namaz 5 vakit, ahlak ise 24 saat farzdır.
 

Alt 02 Şubat 2018, 10:29   #9
Çevrimiçi
Cevap: Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] teşekkür ediyorum seviliyorsunuz

__________________
Sana bu satırı bir hastanenin morgundan yazıyorum. 'La vie en rose'
çalıyor. Beni terk ettiğini hatırlıyorum, bütün cesetler yas tutuyor..
 

Alt 02 Şubat 2018, 14:50   #10
Çevrimdışı
Cevap: Help Polemiği <2> Zurna.NET - #Help (2018)




Gercekten Cok Güzel Bir Kadro

Basarılar Dilerim.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
help departmani, help duyurulari, help ekibi

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Haftanın Polemiği < 6 > Zurna.NET Zen 2014 Polemikleri 19 28 Eylül 2014 22:23
Haftanın Polemiği < 2 > Zurna.NET Nightmare 2013 Polemikleri 14 19 Şubat 2013 21:19
Haftanın Polemiği < 7 > Zurna.Net Ocean 2012 Polemikleri 21 14 Nisan 2012 01:20
Haftanın Polemiği < 3 > Zurna.NET huLk 2011 Polemikleri 19 17 Şubat 2011 23:09
Haftanın polemiği 3 - Zurna.Net dOubLe 2007 Polemikleri 117 17 Mart 2007 17:42