IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet odaları

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

46Beğeni(ler)

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 29 Şubat 2020, 14:17   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Help Polemiği <2> SoyLe.Net & BizimMekan.Com - #Help (2020)




...




Merhaba, saygıdeğer IRCForumlari.NET kullanıcıları;

Help Polemiği konusu olan SoyLe.Net & BizimMekan.Com sohbet sunucusu #Help Departmanını kısa ve öz tanıyalım.




-
-
-

IRC Network

IRC.Soyle.Net 6667 or 7000

IRCd/Svs Destek Odası

#Help

Departman'ın Barındırdığı Birimler

#mIRCHelp , #OperHelp, HalfOper

-

IRCdaemon/Services SoyLe.Net #Help Departmanı Yönetimi

-

SoyLe.NET #Help Founderi [Kurul Başkanı]
Kenan

Help Manager [Help Genel Koordinatörü]
SimHa

Help Master [Birimler ve Genel Takip Sorumlusu]
Esin, Edanaz

Help Developer[HelpMaster Yardımcısı]
xwerswoodx (Coder)

Help Sop [Birimler Yöneticileri]
DicLee

Help Asistan [HelpSop Yardımcıları]
BeLLa, SpEeDy, Grandbey, Ndn

Kıdemli Helper [Başarılı Helperler]
MeriS, Lisbeth

Helper [Helper's Üyeleri]
nokia, PamukprenSes, KhalidBinWaleed, Mina, Ugur, Cash, ZaiL , Sparrow, Asiruh, KaranLIK, Murat, Kyoshi, Lokman, ZindaN, sorunsuz, AcıLı, Girdap, Destina, SoLaCe, AcImasIz, Ruhsuzkiz, SpeaK, Fırtına, Sukeyna, inefable, Lanetly, Sessiz, ZamaN, CuTeVaGRaNT, Suqunet, MalefiZ, Dexter, Cengiz, aSi, Gulzade, Katre, ruLEt

-

HelpStajyer [Helper Adayları]
Atesoglu, aylaa, Flanqesh, TURAN_

-

IRCdaemon/Services SoyLe.Net #Help Departmanı Görev Dağılımı

-

Help Founder [ System Owner ]
Kenan

Help Genel Koordinatörü
SimHa

Departmanlar Genel Sorumlusu
Esin, Edanaz

Egitim Genel Sorumlusu
Esin

Eğitmen Ekibi
Esin, Grandbey, Edanaz, SpEeDy, DicLee, CuTeVaGRaNT, Dexter
Fırtına


Eğitmen Adayları
-

Help Sinav Genel Sorumlusu
SpEeDy

Svsdesk Kanal Sorumlusu
Edanaz

Helper's Kanal Sorumlusu
DicLee, Lisbeth

mIRCHelp Kanal Sorumlusu
xwerswoodx(Coder)

HalfOper Sorumlusu
BeLLa

Halfoper Ekibi
KaranLIK, SpEeDy, Lisbeth, Ndn, DicLee, MeriS, Sukeyna, Suqunet


-

  • #Help: IRC/daemon (/helpop ?, /version) ve Services (/helpserv help) hakkinda destek verilmektedir. OperServ ve StatServ user bağlantılı değildir, yardım verilmemektedir.
  • #Helpers: Helper- Hostuna sahip kullanıcıların girebildiği istişare ve bilgilendirme kanalıdır.
  • #Svsdesk: Soyle.net ve barındırdığı tüm IRC tabanlı sunuculara bağlantı sağlayan kullanıcıların girip IRC/d hakkında Soru/cevap yapabilme imkanı sağlayan kanaldır.
  • #Egitim: Help departmanında barınan Helperlerin Genel anlamda eğitim ve konu hakkında bilgilerine BOT üzerinden erişim sağlama kanalı.
  • #HelpSinav: #Help departmanın Helper(yardımcıKullanıcı) olabilmek için gerekli mülakatın yapıldığı kanaldır.
  • #Helpteam: #Help departmanı bireysel Eğitim kanalıdır.
  • #HelpSop: #Help departmanı - HelpAsistan/HelpSoperatör/HelpMaster ve HelpManager - kullanıcıların barındığı iletişim kanalıdır. (GLC-Help bu kanaldan yönetilmektedir)
  • #Halfoper: Soyle.Net Oper Yetiştirme Departmanı / İletişim Bot Kontrol Kanalı
  • #Mirchelp: Her türlü Mirc & Script sorunları hakkında işlem ve bilgi alınabilen kanaldır.
  • #Helpmaster: Help üst yönetim kanalıdır.


-


Help Bünyesinde Kullanılan Botlar:

GLC-HELP - Help komutları soru - cevap/eğitim ve Help kanalı sorumlu botu.
IRCSystem - #Help komutları soru - cevap eğlence/oyun/çalışma botu.


_______________________________


>>> Soyle.Net & Bizimmekan.Com Sunucuları içerisinde geliştirmekte olduğumuz Help sistemimiz bilinenden öte sunucuya hizmet kapsamında sadece komut desteğinin yanı sıra Başarılı helperlerini #HalfOper sistemine dahil ederek, sunucuda Resmi hizmet kanalları olan #Operhelp, #Sales, #Kanal-Devir, #ChanServ, #NickServ bulunup; hizmet sunup help dışına taşımış, bu sayede sunucuda profesyonelliği benimseyerek tüm Help ekibinin alt seviyesinden en üst seviyeye kadar çalışmalarına olanak sağlayan sistem aynı zamanda sürekli Helper yetiştirmekle beraber, belirli gün aralığında sunucuda bulunan Admin, Founder, Sop, Aop ve HalfOp flag ve acceslerine sahip kişilerede eğitim ve destekte bulunmaktadır.

** Bununla beraber Online destek sistemi ile HelperAday'larına talepleri doğrultusunda sesli eğitim vererek Mobil kullanıcıları ve IRC/d Servislerini daha kapsamlı anlamaları konusunda hizmet sağlamaktadır.


Saygılarımızla..
SoyLe.Net & BizimMekan.Com #Help Yönetimi



_______________________________
EK: Başta @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] olmak üzere , akabinde Help Ekibine ve yönetimine yardımlarından ötürü sonsuz teşekkürlerimi sunarım.



Önemli Not: İlgili departman hakkındaki görüş ve önerilerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde dile getirebilirsiniz.



...

__________________
Aşk, bekletilmiş en bozuk "Şaraptır"


Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.

Konu Kenan tarafından (29 Şubat 2020 Saat 16:19 ) değiştirilmiştir.
 

 

Etiketler
2020, biimmekan com, help departmanlari, help ekibi, help polemiği, kenan, polemik, soyle help, soyle net, soylenet, soylenet help departmani, subat ayı


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
SOYLE.NET & BiZiMMEKAN.COM GÜNCEL HELP KADROSU SimHa Help Departmanlarından Son Haberler 17 07 Ocak 2022 09:36
Sunucu Polemiği <2> SoyLe.Net [ 2020 ] Che 2020 Polemikleri 11 04 Mart 2020 19:42
SOYLE.NET & BiZiMMEKAN.COM GÜNCEL HELP KADROSU (ŞUBAT 2020) SimHa Help Departmanlarından Son Haberler 27 01 Mart 2020 22:52
Radyo Polemiği <10> Soyle.Net & BizimMekan.Com - Klas FM (2019) vioLeta 2019 Yılına Ait Radyo Polemikleri 17 23 Kasım 2019 14:59