Konu: Rujda Diyet?
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 05 Haziran 2008, 11:13   #1
Çevrimdışı
Heidi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Rujda Diyet?




Hollywood’un yeni enerji içeceği ve gözde kozmetik markası beraber ne üretmiş olabilirler?


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Fuze adlı iştah kesen enerji içeceği ve popüler kozmetik markası Too Faced bir araya gelip, dudağa sürüldüğünde vücudu incelten parlatıcı ruj ürettiler.

Sürüldüğünde iştah kesme özelliği olduğu iddia edilen parlatıcı rujun sloganı “Asla kalçalara değil, her zaman dudaklara.”


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Kadınların takıntılı olduğu konu ile kullanmaktan hoşlandığı şeyi çok iyi yakalamış bu iş birliği. İki özelliği ortak kümede birleştiren iki şirket yeni bir kozmetik trendine öncülük ediyor olabilir. Şayet dudak şişirme özelliği olan parlatıcıların da ilk yaratıcılarındandı Too Faced firması. Firmanın üretiminin ardından şişirici piyasası patlamıştı. Niyeti bir taşla iki kuş vurmak isteyenlere iştah kestiği için incelme vaadiyle dudak parlatan bu ürün üç farklı aromada piyasaya çıkmış durumda. İncelmenin ve güzelleşmenin yanı sıra bu ürünle pazarlamanın da mucize dünyasına adım atılmış olunuyor.
Kaynak: ntv


 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet bizimmekan reklamver