/rules Yerine /kurallar Yapmak.
Islemlere baslamadan once mutlaka yedek aliniz. Satir kaymalarini engellemek icin [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kullanabilirsiniz. Amac: /rules komutunun kullanimini /kurallar olarak degistirmek. Iki adet dosyada degisiklik yapiyoruz bunun icin... # Unreal3.2 # <msg.h> # cd Unreal3.2/include # pico -w msg.h pico -w msg.h komutu ile msg.h dosyasina giris yapiyoruz. Kod:
#define TOK_HELPSERV "s" /* 114 */ Kod: #define MSG_RULES "RULES" /* RULES */#define TOK_RULES "t" /* 115 */#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */#define TOK_MAP "u" /* 117 */ RULES yazan yeri KURALLAR olarak degistiriyoruz. Kod:
#define TOK_HELPSERV "s" /* 114 */ Kod: #define MSG_RULES "KURALLAR" /* RULES */#define TOK_RULES "t" /* 115 */#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */#define TOK_MAP "u" /* 117 */ Degisiklikleri kaydedip cikiyoruz bu dosyadan. Ardindan, # Unreal3.2 # <m_rules.c> # cd Unreal3.2/src/modules # pico -w m_rules.c pico -w m_rules.c yazarak m_rules dosyasina giris yapiyoruz. Kod:
#define MSG_RULES "RULES" Kod: #define TOK_RULES "t" Yazan satiri, Kod:
#define MSG_RULES "KURALLAR" Kod: #define TOK_RULES "t" olarak degistiriyoruz. Dosyayi kaydedip cikiyoruz. Simdi yapmamiz gereken islem Unreal3.2 klasoru icerisinde Kod:
make yazip derlemek. Baska yapmaniz gereken herhangi bir islem yok. Ayrica /kurallar komutuyla ortaya cikacak metni Unreal3.2/ircd.rules seklinde belirleyebilirsiniz.
kolay gelsin. |