Tekil Mesaj gösterimi
Alt 03 Ekim 2008, 18:34   #5
Çevrimdışı
Cem
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Haftanın Help Departman Polemiği < 1 > Sohbet.Net / #Help




Ben bir çok başarılı helpfounderlerle çalıştım , gerek helper lik gerek helpsop luk dönemimde hepsinden iyi ve kötü gördüğüm bi çok şey oldu.

Bazılarının yönetim şekli "siyah" iken bazılarının ki tam tersi "beyaz" dı.Yılların vermiş olduğu bi birikimle (çocukluğumdan beri help'in içinde olmam) her founderin iyi yönünü kendimde topladım üzerine de kendi birikimimi ilave ettim ve ortaya güzel bi yönetim şekli çıkardım.

Help departmanı tamamen "hiyerarşi" ile yönetilmekte , evin temelleri disiplin üzerine kurulu , saygısız olan bir helperin yuvada barınma gibi bir lüxü asla yok isterse günde 10.000 voice versin 20 saat online olsun bilgisi süper olsun , bunların hiç biri umrumda değil , öncelikle "saygı".Bunun akabinde yetki verdiğim kişilere engellemeye çalıştığım en önemli şey "kişisel aksiyon" almaları ve/veya kullanmaları , kişisel aksiyon alan bir yetkilinin tekrar o yetkiye gelmeside departmanda söz konusu değil.

Çalışan helper bu departmanda her zaman yükselecektir ve yükselmektedir bu konudan hiç bir helper şikayet edemez çünkü, çalışanı yükseltiyoruz.Ben Sohbet.NET teyaklaşık 5 yıl helper/helpsop luk yaptım , 5.yılın sonunda kanalı alabildim , demekki çalışınca bazı şeyler başarılıyormuş.

Diğer bir ödül , en çok çalışan helperlere (performansı yüksek olanlara) elimde olan 5 global kanaldan birini veriyorum ve sürekli bir döngü içerisinde devam ediyor, onlarda bu sayede az çok yönetici kimliklerini geliştiriyolar.

Tüm ekibimize başarılar diliyorum..

Saygılarımla ~

Cem ACAR

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet