Gercek yasanmis (Netzedeler)
FAKS
Dell şirketinin bir müşterisi bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş.
40 dakikalık bir telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp "Gönder" tuşuna bastığı ortaya çıkmış. *** PRESS ANY KEY
Compaq "Press any key" komutunu "Press return key" şekline dönüştürmeyi düşünüyor.
Neden mi? "Any" tuşu nerede sorusuna cevap vermekten baygınlık
gelmiş çünkü. *** FOTOKOPİ DİSK
Disklerinin hatalı olduğunu savunan müşteriye "disklerinizin kopyasını alıp satıcıya yollayın" denmiş.
Satıcının eline geçen mektuptan disklerin fotokopileri çıkmış. *** TOZ KORUYUCU
Bir müşteri, üzerinde "toz koruyucu" olduğunda fareyi kullanmakta güçlük çektiğinden dert yanmış.
Uzun bir konuşmanın sonrasıda toz koruyucu dediğinin farenin plastik paketi olduğu ortaya çıkmış. *** SÜRÜCÜ
Bir IBM müşterisi:" İlk disketi sürdüm. İkincisini sürerken çok zorlandım. Üçüncüsü asla içeri girmiyor." *** MÜŞTERİ VAKASI
Bir müşteri ISPlerden birinin HELPDESK ini arar. Yardımcı olmak isteyen operator işletim sistemini sorar. Müsteri;
-"Windows 98 Türkçe" der
Bunun üzerine operator,
-"Peki beyfendi, lütfen BİLGİSAYARIM 'a tıklayın" der.
Bunun üzerine gelen cevap,
-"Bilgisayarım neresine tıklayayım!" olur
__________________ Rakı geçmişe, bira şimdiye, şarap geleceğe içilir.. |