Tekil Mesaj gösterimi
Alt 20 Ekim 2008, 01:18   #1
Software
Guest
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 4 > Zurna.Net / #Help




Help departmanları polemiğimize, Zurna.NET Help departmanı ile devam ediyoruz. Zurna.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtiniz.










Zurna.NET Help departmanını tanıyalım;
  • .kernel32 (tüm birimler genel sorumlusu)
  • &cyborg (#soperator kanalı ana sorumlusu, #helpcommittee kanalı yardımcı sorumlusu – 14 hisse)
  • @Serginho (#soperator kanalı yardımcı sorumlusu, 10 hisse)
  • @Luke, Nick (#soperator kanalı üyeleri, 8 hisse)
  • @Schatz, Solute (#soperator kanalı üye adayları)
  • @Enya, Syzop, kizilgunes, bLack`souL (Emektar Helperlar)
  • @Admirable, Codex, blind, Carmen, XerxeS, Hyper, Levent, Turkish, siyrik, xyL, Stranger, MegaLazy, AngryMan (#help kanalı operatorleri)
  • %Only, Linkinpark, OikarineN, RascaL (#help kanalı operator adayları)
Zurna.NET #Help Kanalı Yönetim Sistemi;
Zurna.NET #Help kanalında eşitliğin sağlanabilmesi için tüm kararlar ortaklaşa alınır. Herkesin oyu, kanaldaki hisse’si kadar geçerlidir. Genel yöneticilerin hisseleri sabit olup, diğer operatörlerin hisseleri kanaldaki performansları ve #gamble kanalındaki yetkilendirmesine göre (düello sistemi) değişiklik gösterir.
Halfop eklenip/silinmesi: %24 oy barajı (oy barajı aşıldığı takdirde direkt işlem yapılır)
Operator eklenip/silinmesi: %32 oy barajı (oy barajı aşıldığı takdirde karar #helpcommittee onayına sunulur)
Genel kararlar: %50 oy barajı (oy barajı aşıldığı takdirde karar founder onayına sunulur)

Zurna.NET #Help - Ayın Helper’ı;
Ayın helper’ı #soperator kanalında ortak karar ile belirlenir ve bu kişi 1 ay süresince Zurna.NET sunucusunda Technical Administrator ile ödüllendirilir.

Zurna.NET #Help – Düello Sistemi;
Bu sistemdeki amaç, kanal operatorleri ve yöneticilerinin bilgilerinin daima taze kalmasını ve gelişmesini sağlamaktır. Herhangi bir anda 2 helper belirlenir, kanal founder’i tarafından bu iki helper’a aynı sorular yöneltilir. Ardından #helpers kanalında sorular tartışılır. Sonuç itibariyla galip gelen, yenilenin #gamble kanal listesindeki 1 access’ini kendi haznesine ekler. Belirli dönemlerde kanal yönetimi tarafından #gamble kanalının access listesi değerlendirilir ve sonuç #help kanalı access listesine yansıtılır.

Zurna.NET #Help Kanalına Ait Olan Kanallar ve Amaçları Nelerdir?
#Helpers – helperlar arasındaki bilgi yarışmalarının ve paylaşımlarının yapıldığı kanal
#Helpcallows – kısıtlı giriş özelliğinde(restricted) olan, başvurular ile kabul gören, 7/24 hareketliliğini sürdüren ‘bireysel helper yetiştirme’ kanalımız. (help-callows=help kanalı acemileri manasına gelir)
#Soperator – bu kanalın sahibi, Zurna.NET #help kanalının sop’udur. Güncel kararlar bu kanalda yapılan oylamalar sonucunda alınır

#Helpcommittee – bu kanalın sahibi, Zurna.NET #help kanalının sahibidir. Güncel kararlar burada kanal sahibine iletilir, genel kararlar ise #soperator kanalının da fikri alınarak bu kanalda alınır.
#Gamble – yukarıda “düello sistemi” bölümünde de anlatıldığı üzere, düello sonuçları bu kanalın access listesine yansıtılır
#Sınav – genel ve dönem dönem bireysel helper sınavlarının yapıldığı kanal
#Eğitim – sunucu genelindeki tüm kullanıcılara açık olan toplu eğitimlerin yapıldığı kanal
#Geyik – Zurna.NET tarafından #help kanalı yönetimine hediye edilen, yöneticilerinin helper’lardan oluştuğu, ortalama 80-100 kişilik kullanıcısı olan muhabbet kanalıdır.

Not: Yukarıda ki tüm bilgiler Zurna.NET #soperator kanalı tarafından hazırlanmıştır.


Konu Software tarafından (20 Ekim 2008 Saat 01:41 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet