Haftanın Help Departman Polemiği < 6 > Ayna.ORG / #Help
Help departmanları polemiğimize, Ayna.Org Help departmanı ile devam ediyoruz. Ayna.Org Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtiniz. Ayna.ORG Help Departmanını Tanıyalım; Help Founder : Syntax C-Founder'larımız : Hangman, MY HelpSoplarimiz : aguarius, ceSeth, Arrivederci IRCd : Unreal-3.2.3 Services : Sirv3.1 - Beta Genel Eğitim Kanalımı : #Eğitim ( User Komut Bilgilendirme Kanalımız ) Kişisel Eğitim Kanalımz : #HelpEğitim ( Helper Yetistirme Kanalımız ) Sorumlusu : aguarius, ceSeth Sınav Kanalımız : #Sınav ( Help Bilgi Test Kanalimiz ) Sorumlusu : Arrivederci Soru-Cevap Kanalımız : #HelpSoru ( Soru Cevap Oyun Kanalımız ) - Her helper Sinav'a tabi tutularak alinmaktadir sinavsiz hic bir kisi helper olarak eklenmemektedir, kimseye ayricalik taninmamaktadir.
- Sinav'a tabi tutulan helper'lar basarili olduklarinda ilk etapda ''Hop'' olarak aramiza katilma hakki kazaniyorlar ve bu kisilerin access arttirimlari#help kanali genelinde kullanicilara karsi hitaplari, ustlerine karsi hitaplari, #Helpers kanalimizda helperlar ve helpsoplarimiz ile surekli olarak yapmis oldugumuz soru cevaplarda vermis olduklari cevaplara gore bilgileri olculmekde ve access arttirimi yapilmaktadir.- Help departmaninda ''Cf yani CoFounder'' seviyesine ulasan kisiler ''Halfoper'' olma hakki kazaniyorlar ve Localircoperator olarak #operhelpkanalindada ''Hop'' seviyesinde gorev aliyorlar. Halfoper'lik gorevlerinden sonra yollari aciktir operliga cikabilirler yada cikamayabilirler bu kendilerine bagli.
- #HelpEğitim kanali kisisel eğitimler icin kurulmustur. Bilgisi olan lakin helpsoplar tarafindan zayif gorulmus kisilere gelistirmek amacli egitim verilmektedir.
Not: Bilgiler Ayna.Org Help founderi tarafından hazırlanmıştır.
__________________ |