Tolga ÖZBEK.hurriyet2008-detailbox-newslink { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size:13px; font-weight:bold; text-decoration:none; color:#000000;}.hurriyet2008-detailbox-newslink:hover { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size:13px; font-weight:bold; text-decoration:underline; color:#990000;}
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
AMSTERDAM’daki kazadan sonra uçakta kaç yolcu olduğunun tartışması çözüldü. Suriye’den Amsterdam’a gitmek isteyen Belal Nouni’nin, Şam’dan uçağa binerken
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ve Amsterdam uçuşlarının işlemini yaptırdığı için kabin ekibinin uçaktaki sayımında eksiklik çıktığı anlaşıldı. Nouni, Şam’dan kaza günü erken saatlerde, yine kazanın olduğu TC-JGE tescil işaretli Tekirdağ ile
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]’a indi. Transit salonda bir saat bekleyen Nouni, aynı uçağa bindi. Uçaktaki sayımda eksiklik bebek yolcunun normal sayılmasıyla gerçekleşti.
Kara kutu tartışması
Hollanda Güvenlik Araştırma Kurulu Başkanı Pieter van Vollenhoven’in, kara kutu bilgilerini savcılığa vermek istemediği öğrenildi. Kurulun, savcılığın bu bilgileri bir suç araştırmasında kullanamayacağı görüşünde olduğu öğrenildi. Savcılık ise araştırma kapsamında mümkün olduğu kadar çok bilgiye ihtiyacı olduğu görüşünde.