Tekil Mesaj gösterimi
Alt 14 Mart 2009, 22:21   #1
Çevrimdışı
Daemnia
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 7 > Muhabbet.NET / #Help




Help departmanları polemiğimize, Muhabbet.NET Help departmanı ile devam ediyoruz.

Muhabbet.Net Help Departmanını tanıyalım

Help Founder : Can
Help master : DuyquSuZ, bLack, STenLie, Storm
Help operatör : asLan, DeccaL, CesuR, Good, LoFT, LiLJonN ve Dead


Yönetim Sistemi

* #Help kanalında bekleme sistemi şu an için kisitlidir, yasal hale getirilmeyi düşünülüyor.
* #Helpers kanalında her hafta gerek founder olsun gerekse helpsoplar olsun soru cevap şeklinde 10 soru sorulur ve bilgiler pekiştirilir.
* #Helpeğitim kanalında helper olmak isteyen kullanıcılar 30 seviyeden eklenir ve her gün düzenli olarak bu kullanıcılara eğitim verilir.
* #eğitim kanalında 24 saat soru cevap botu aktif olmakla beraber her gün belirli saatlerde eğitimler verilmektedir.
* #Sinav kanalında 1 hafta kişisel (nick kayıt süresi 1 haftayı doldurmuş olan kullanıcılar için geçerlidir.) 1 hafta genel Helper Seçme Sınavları (HSS) yapılır.
* #helper kanalında her hafta yapılan soru cevap sonrasında başarılı olan help görevlileri 1 seviye yükseltilir.

*** Helpmaster olarak görevlerini başarılı olarak bitirenler Oper olarak mükafatlandırılıp yönetime dahil olurlar.

***** Help ve Operhelp ortak çalışması ile geliştirilen ve kullanıcıların yanısıra görevlilerin de işlerini kolaylaştıracak bir sistem bulunmaktadır.
Bu sistem;

/operhelp Nick sebep : #Help kanalına giren kullanıcının belirttiği sorun #Help kanalı işleyişi dışında ise görevliler bu komutu kullanarak sorunu olan kullanıcıyı #operhelp kanalına yönlendirirler.
/helps Nick sebep : #OperHelp kanalına giren kullanıcının belirttiği sorun #Operhelp kanalı işleyişi dışında ise görevliler bu komutu kullanarak sorunu olan kullanıcıyı #help kanalına yönlendirirler.
komut kullanıldıktan sonra;
(OperHelp) User Nick: Daemnia Operator: Radius Message: Nick Kayit. şeklinde bir uyarı yöneticilere ulaşır.
User nick : sorunu olan kullanıcı
Operatör : Help/Operhelp görevlisi
Message : Kullanıcının belirttiği sorun


Bunun yanısıra kullanıcılar #Operhelp veya #help kanalına girdiklerinde otomatik olarak kanala;
<Daemnia> #OperHelp kanalina giris yaptim bakarmisiniz.
<Daemnia> #Help kanalina giris yaptim bakarmisiniz.

şeklinde uyarı veriliyor.

NOT : Yukarıda ki tüm bilgiler, Radius nickli yetkiliden alınmıştır.

Muhabbet.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Mobil Chat