Tekil Mesaj gösterimi
Alt 12 Nisan 2009, 15:23   #1
Çevrimdışı
Daemnia
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 9 > mIRCTr.ORG / #Help




Help departmanları polemiğimize, mIRCTr.ORG Help departmanı ile devam ediyoruz.


mIRCTr.ORG Help Departmanını Tanıyalım;


Help Founder : Constantin
HelpSop : MoDeRaToR, Zombie, Zogg, EnZo, SinCe19o7, CeSeT
HelpOp : PartneR, X-ir, ViRuS, daRk, Muratcan, Queen, SoCRaTeS, _CeMrEm_, ThaLia, Sinan, AdmiraL, tuRK_, DeRMaN, D_a_N_G_e_R, [[[Majestik]]]



Yönetim Sistemi

  • Help'e giren kullanıcılar kanalda max. 5 saniye bekletilir ve yardımcı olunur. Eğer çok acemi ise; özelden yardım verilir.
  • Yönetim kesinlikle Help kanalına müdahale etmez, Sunucu sahibi de dahil kesinlikle ekleme, silme yapılmaz.
  • Yönetim kadrosu ve Global kanal dağılımlarında öncelik Help Görevlilerine verilir.
  • Nick kayıt süresi 20 günden az olan kullanıcılar kesinlikle Help yönetiminde bulunamaz.
  • HelpSop'lar, HelpOp'lar arasından seçilirler. Başarılı olan HelpOp'lar Seviye yükseltilerek ödüllendirilirler.
  • H-Bot Constantin tarafından yapılmıştır. Bazı kodlar alıntıdır.. Bilinen H-Bot ile tek benzerliği aynı nick'i taşımasıdır.
  • Help kanalında bekleme yapmak kesinlikle yasaktır. Sorun çözüldükten sonra kullanıcı kanalda bekleme yapamaz.
  • Genel eğitim haftada bir olmakla beraber her HelpOp'a ayrı ayrı eğitim verilir HelpSop'lar tarafından.
  • H-Bot ve eğitim botu 24 saat online'dır
  • Help kanalında hemen hemen 24 saat görevliler bulunmaktadır.

NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Constantin nickli yetkiliden alınmıştır.

mIRCTr.ORG Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...


Konu Daemnia tarafından (13 Nisan 2009 Saat 01:49 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet