Tekil Mesaj gösterimi
Alt 06 Haziran 2009, 16:21   #1
Çevrimdışı
Daemnia
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 12 > Sohbet-Muhabbet.NET / #Help




Help departmanları polemiğimize, Sohbet.NET ve Muhabbet.NET birleşiminden oluşan Sohbet-Muhabbet.NET Help departmanı ile devam ediyoruz.


Sohbet-Muhabbet.NET Help Departmanını Tanıyalım;

HelpFounder : gfx
Helpmaster : back RevolutioN kaiowas
HelpSop : Uygar Bygezginn Storm kundolf
HelpSecure : Hero Strong Ulothrix
HelpSecure Adayı : PoseidoN , XhenophaneS , Software, kernel
Help Op : Ekselans, KazeeW, BeowuLf, UltrAnadolu, Engin, Discorium, Su`Perisi İnfernaL, Qicksand, Leading, phriS, Silent, eXe, Sarhoş, Toprak, Mudin, Kolistawra, EviL, Roacctune, Jeton, BySalih, BuraX, Bedo, Silence, Sopihe, Yesua BaShKan, MyHeart, Aleyza, cCerenN, Mecnun, Kustah, StyLechiLd


Yönetim Sistemi;
  • Sohbet-Muhabbet.NET HELP departmanı'nın işleyiş biçimi mantelitesi ilk önce sunucunun her bölgelerine profosyonel bireyler yetistirmektir. Bu sebeple kurallar kesin ve nettir.
  • Her gün genel ve bireysel olmak üzere kesintisiz eğitimler vardır.
  • Help kanalında bekleme yapmak yasak olduğu gibi IRCd/Services ve client tabanlı sorulara da yanıt verilmektedir.
  • Tamamiyle profosyonel bir alt yapı oluşturmayı amaç edinmişlerdir ve bu sebeple de isim yapmış kişilere değilde genç ve azimli kişilere büyük önem verilmektedir.
  • Help bünyesinden yetişen helperlar Sunucu yönetimine IRCOper olarak atanmaktadırlar.


  • Yetki Sistemi
* Helperlar görevlerine HelpHalfop ( % ) olarak başlamaktadırlar.
* Helperlarin seviye atlaması için öncelikle haftalık voice raporuna bakılır.
* Daha sonra aktifliği, diğer help görevlileri ile uyumu ve online süresine bakılır.
* Ahkali değerleri ve diksiyonu da düzgün ise kademe atlatılmaktadır.


  • Eğitim Sistemi
* Eğitim sorumluları; back, Hero ve Kundolf nickli görevlilerdir.
* Her gün düzenli olarak konu anlatımı yapılır, konu anlatımından sonra soru cevap ile pratik yapılır.
* Katılmak isteyen kullanıcılar için ise bireysel eğitimler yapılmaktadır.
* Bireysel eğitimlerle yetişen kullanıcılar Help bünyesine dahil edilir.

  • Sınav Sistemi
* Daha önce bireysel sınav sistemini uygulayan yönetim şu anda bireysel sınavları deaktif etmiş durumdadır.
* Bilgiden ziyade, ahlaki değer ve karaktere önem verildiğinden eğitim vererek helper yetiştirme amaç edinmiştir.
* Help bünyesine dahil olmak isteyen kullanıcılar eğitilip, eksikleri giderildikten sonra Helper olarak göreve başlatılırlar.


NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, gfx nickli yetkiliden alınmıştır.

Sohbet-Muhabbet.NET Help departmanın artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...


Konu Su`Perisi tarafından (02 Eylül 2012 Saat 20:51 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet