Tekil Mesaj gösterimi
Alt 14 Eylül 2009, 13:45   #1
stonecypher
Misafir
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help




Merhaba Değerli IRCForumlari.NET kullanıcıları ;

Bu haftada ki Help polemiği köşemizde Türkiye'de yıllarca help denildiğinde akla ilk gelen isimlerden olan Zurna.net #Help departmanını tanıyoruz. Aşırıya kaçmadan ve hakaret etmeden dilediklerinizi yazabilirsiniz.

ChanServ- #help ZurnaNET resmi IRC Services yardim kanalidir.
ChanServ- #help kanali Türkiye'nin en kaliteli helperlerinin karsiliksiz yardim verdigi bir kanaldir.

ZurnaNET #Help departmanı yönetim kadrosu:

#Help Founder(Tüm birimler sorumlusu): HeLLfire
#Help Sop(Tüm birimler yetkilisi): FaRaBi,Sefa ve Megalazy
#Help Sop Adayları(Tüm birimler yardımcı yetkilileri): mStf
#Help Sop Aday Adayları: OnLy ve Player
#Help Operatorleri: Stskeep ,Eva , wind, Dime, Efe, xyL , Prenses, stranger, Solved, Mankenoglu , BLack, Nefret, Snake, Kan , bLaCk`SouL, Relax, Salus, Stoned, Quicksand
#Help Operator Adayları: Love ve uNiQuE

ZurnaNET #Help departmanı işleyiş mekanizması:

#Egitim: Yıl içersinde belirli dönem aralıkları ile genel eğitimlerin yapıldığı kanal.
#Sınav: ZurnaNET resmi genel ve kişisel sınavların yapıldığı kanal.
#Helpers: ZurnaNET Helperlarının özel kanalı.
#Helpteam: Bireysel eğitim kanalı.
#Helpdesk: Güncel kararların alındığı Sop ve Sop adaylarının bulunduğu kanal.


NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Megalazy nickli yetkiliden alınmıştır.

Zurna.Net Help departmanı artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...


Konu stonecypher tarafından (14 Eylül 2009 Saat 14:40 ) değiştirilmiştir.
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklamver bizimmekan