14 Eylül 2009, 13:45
|
#1 |
Misafir
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Haftanın Help Departman Polemiği < 15 > Zurna.Net / #Help
Merhaba Değerli IRCForumlari.NET kullanıcıları ;
Bu haftada ki Help polemiği köşemizde Türkiye'de yıllarca help denildiğinde akla ilk gelen isimlerden olan Zurna.net #Help departmanını tanıyoruz. Aşırıya kaçmadan ve hakaret etmeden dilediklerinizi yazabilirsiniz. ChanServ- #help ZurnaNET resmi IRC Services yardim kanalidir. ChanServ- #help kanali Türkiye'nin en kaliteli helperlerinin karsiliksiz yardim verdigi bir kanaldir. ZurnaNET #Help departmanı yönetim kadrosu: #Help Founder(Tüm birimler sorumlusu): HeLLfire #Help Sop(Tüm birimler yetkilisi): FaRaBi,Sefa ve Megalazy #Help Sop Adayları(Tüm birimler yardımcı yetkilileri): mStf #Help Sop Aday Adayları: OnLy ve Player #Help Operatorleri: Stskeep ,Eva , wind, Dime, Efe, xyL , Prenses, stranger, Solved, Mankenoglu , BLack, Nefret, Snake, Kan , bLaCk`SouL, Relax, Salus, Stoned, Quicksand #Help Operator Adayları: Love ve uNiQuE ZurnaNET #Help departmanı işleyiş mekanizması: #Egitim: Yıl içersinde belirli dönem aralıkları ile genel eğitimlerin yapıldığı kanal. #Sınav: ZurnaNET resmi genel ve kişisel sınavların yapıldığı kanal. #Helpers: ZurnaNET Helperlarının özel kanalı. #Helpteam: Bireysel eğitim kanalı. #Helpdesk: Güncel kararların alındığı Sop ve Sop adaylarının bulunduğu kanal. NOT : Yukarıdaki bilgilerin tamamı, Megalazy nickli yetkiliden alınmıştır. Zurna.Net Help departmanı artıları eksileri ve görüşlerinizi bu başlık altından seviye sınırları içerisinde belirtebilirsiniz...
Konu stonecypher tarafından (14 Eylül 2009 Saat 14:40 ) değiştirilmiştir.
|
| |