Öyle gogıl da gezerken dikkatimi çekti. Bende buna benzer bir çalışma yapmıştım zamanında o yüzden paylaşmak istedim. Benim yaptığım edit(aslında edit de değil de neyse), mesela list komutunu çektiniz topici olmayan kanallarda bir bosluk gözüküyor değil mi? İşte o boşluk olan yere istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz. Ve o kanala topic attığınızda ise o yaziniz gider list komutunda topic gözükür. Her neyse edit için:
Adım 1:
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
pico Unreal3.2*/src/channel.c
dosyasına giriş yaptıktan sonra
Adım 2:
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ShowChannel(cptr,
chptr) ? (chptr->topic ?
chptr->topic : "") : "");
satırını
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
ShowChannel(cptr,
chptr) ? (chptr->topic ?
chptr->topic : "[Bu kanal icin henuz bir topik belirtilmemis.]") : "");
seklinde degistirip
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd ../..
ile Unreal3.2 ana dizinde
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
make
komutunu uygulayın. Daha sonra
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
./unreal rehash
ile işlemi tamamlayın.
Not: Kodları denemedim bir sunucu için uygulamıştım aklıma kaldığı kadariyla gösterdim. Deneyenler olacaktır, çalışıp çalışmadığını söylerseniz sevinirim.