IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 11 Ocak 2012, 16:08   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Providence Dergisi Jeneratör Rex Agent (Playstation 3)




Jeneratör Rex iyi bir gösteri. Hiçbir Sealab 2021 veya Aqua Teen Hunger Force, ama hava bu gün de kötü bir karikatür değil . Ne yazık ki, oyunun, daha kazık alt kadar yakın . oyun sonra anlaşılan bazı yüce beklentilerine yol açtı gözden geldiğini biliyordu ne geliştirici bu Activision geçmiş kaymış Virtuos çünkü karikatür izlemeye başladı biri, bir kelime, acıklı.

Oyunda size yep, Rex, karikatür kahramanı, rolü almak. O, ona kendini gösterecektir makine gibi vücut parçaları özel güçler vermek vücudu nanintes var. Bunlar gibi şeyler toplar, kılıç, dev yumruklarını, daha iyi atlama için güçlü bacaklar, vb

Oyun yaklaşık 30 dakika sonra, ben oldukça genel oyun ile beslendi. Kontrol şeması korkunç ortamlarda sınırlı, raylar üzerinde tamamen oyun tekrarlayan ve grafik Wii düzeyinde. Bunun üzerine, inessantly en faydasız şeyler hakkında konuşmak. Gibi göstermek karakterler ve onları gerçekten oldukları iki boyutlu yapay yapıları izin istedim. Anlamsız Rex ve biri bile değil diğer karakterler arasında bazı iletişim için oyun sık sık kesmeler eylem Rex yedi inşa oluşturabilirsiniz:


Eller Smack - dev yumruklarını
Punk Busters - dev çivili çizme
BFS - dev bir kılıç
Slam Cannon - büyük bir füze rampasının
Blast Caster - bir kırbaç
kötü eksenleri iki dev aslar
Funchuks gerçekten onlar gibi iki dev flails konum
Evet, bu. Görünüşe göre, sadece temel silahların büyük sürümleri başarı için reçete edildi. Silahların her yapmacık savaş ve düzeyleri belirli bir amaca hizmet ederken, ilginç uzağız. Silahların birçoğu hantal ve çoğu zaman oldukça gereksiz. Her savaş, düşünce süreci ve strateji uzakta almak ve başarılı olmak için belirli bir silah kullanarak zorla oluşturuldu. Yani diğer bir deyişle, bu raylar üzerinde bir akılsız düğmesi-ezme, tekrarlayan üçüncü şahıs aksiyon oyunu. Her düzeyde abluka açıldı, sayısız düşmanlara karşı bazı mücadele sonuna kadar devam edebilirsiniz dar sokaklarında uzun mesafelerde çalışan görüyor. Tüm oyun, bu gibi ilerleme görünüyor. Çalıştırmak, mücadele, kavga, çalıştırın. Şeyleri değiştirmek için, onlar yavaş yavaş, düşmanları tarafından bir sonraki saldırı almak için ilginç bir alan boyunca yürümek zorunda yürüme sırası, atmak olacaktır.


Çalışan ve gerçekten hiçbir şey iyi gibi şeyler yapmak uçan taşıyıcı gitmek mücadele arasında. Orada başarılı olmak için bazı küçük toplama araştırıyor ve sadece bir alanda ne gound dökümü var. Ama bunu yapmak için uzun sıkıcı koridorlar aracılığıyla çalıştırmak olun. Bu seviye tasarımcıları, aslında hayatlarında bir ----- oyunu oynamış ya da bu zaman bütün anlamsız, faydasız atıklar, çünkü hiç bir oyun tasarım sınıfı alınan hiç gibi.

Çalışan ve mücadele yanı sıra, kampanyaya tam olarak aynı düzeyde meydan okuma modu, ancak zaman vardır. Böylece daha hızlı çalıştırmak ve mücadele için gerekir. Kampanya modunda düzeyleri temizlemek zaman zaman zorluk modu doğru sayılmaz.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Oyunda kontroller de yarım yamalak. Sistem üzerinde herhangi bir kilit var ve bu yüzden yoldan çok sık saldırılar ve çevrenizi saran düşmanları, çünkü zarar verebilecek şekilde sizi. Yani BFS kullanarak çevrenizdeki düşmanlarının 180-270 derece salıncak ve genellikle vurmasından bu yana en iyi bahis biter.

Yine de size saldırı arazi yönetmek bu yüzden onları vurmak, düşmanlarına saldırıyor konsantrasyonunu bozmak değildir. Ancak, saldırı ve hit almak için sarma iseniz, saldırı bozulur. Yani oyun dengesiz hisseder. Sistem üzerinde herhangi bir kilit ve kamera kontrolü ile bazı sıkıcı, anlamsız bir savaş kadar ekler.

Oyun son derece dalgalı. Bazı, zorunlu yürüyüş alanı ya da gerçekten bir oyun deneyimi daha da hiçbir şey yapmaz, bazı kesilmiş sahne var oyun her dört ya da beş dakika sonra. Ben yaklaşık dört saat oyun bu başlık var bir his var ve bütün bu tasarım hileler yoluyla, beş ya da altı genişletilir. Bir oyun gösterisi bir kaç bölüm sürdü ve birlikte kısa bir hikayenin içine tokatladı sonra düşman sadece eklendi kazık ve yavaş hareket ortasında zorla ve dediği gibi hissediyor. Oyun oynamak için sinir bozucu olduğunu parçalar halinde kırılmış.

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Cevapla

Etiketler
3, agent, dergisi, jeneratör, playstation, providence, rex


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
SONY, Playstation'ın yeni versiyon: PlayStation Portable Go (PSP Go) YapraK Bilim Dünyasından Son Haberler 0 15 Eylül 2009 22:28
Pro Agent islek Güvenlik Açıkları 0 10 Haziran 2005 21:42