11 Temmuz 2014, 10:14
#1 Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Görsel Programlamada Nesnelerin Çalışma Zamanında Hareket Ettirilmesi
C++ Builder 6 projesidir.
Bu proje ile birlikte görsel programlamada nesneleri birlikte hareket ettirilmesi amaçlanmıştır. Nesnelerin birlikte hareketinden faydalanarak basit oyunlar mesela at yarışı gibi programlar yapılabilir. Örnekler daha da çoğaltılabilir.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
//---------------------------------------------------------------------------
#include <vcl.h>
#pragma hdrstop
#include "Unit1.h"
//---------------------------------------------------------------------------
#pragma package(smart_init)
#pragma resource "*.dfm"
TForm1 *Form1;
int yon=15;
int yon2=25;
int yon3=20;
//---------------------------------------------------------------------------
__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)
: TForm(Owner)
{
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Timer1Timer(TObject *Sender)
{
if(Image1->Left + Image1->Width >= Form1->Width-20)
yon=-15;
else if(Image1->Left<=0)
yon=15;
Image1->Left+=yon;
if(Image2->Left + Image2->Width >= Form1->Width-30)
yon2=-25;
else if(Image2->Left<=0)
yon2=25;
Image2->Left+=yon2;
if(Image3->Left + Image3->Width >= Form1->Width-25)
yon3=-20;
else if(Image3->Left<=0)
yon3=20;
Image3->Left+=yon3;
}
//---------------------------------------------------------------------------