🔔 Çevrimdışı bildirim almak ister misiniz?
Bir konuya etiketlendiğinizde, özel mesaj aldığınızda, bir mesajınız alıntılandığında forumda olmasanız bile anlık bildirim almak için lütfen izni verin.
Form üzerinde atların rastgele hızla ilerlemesini ve bitişe ilk ulaşanını messagebox ile gösteren basit bir uygulama.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
sing System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
// Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. namespace AT_YARIŞI
{
public partial class Form1 : Form
{// Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. int uzaklık1, uzaklık2, uzaklık3;
Random rastgelesayi = new Random();
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
// Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
uzaklık1 = pictureBox1.Left;
uzaklık2 = pictureBox2.Left;
uzaklık3 = pictureBox3.Left;
}
private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (timer1.Enabled == false)
{
timer1.Start();
}
// Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. else
{
timer1.Stop();
}
}
// <span id="more-1303"></span>
private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
if (pictureBox1.Left < pictureBox2.Left && pictureBox2.Left > pictureBox3.Left)
{
label2.Text = "2. at yarışı önde götürüyor değerli seyirciler.";
}
if (pictureBox3.Left > pictureBox1.Left && pictureBox3.Left > pictureBox2.Left)
{
label2.Text = "3. at yarışı önde götürüyor değerli seyirciler";
}
if (pictureBox1.Left > pictureBox2.Left && pictureBox1.Left > pictureBox3.Left)
{
label2.Text = "1. at yarışı önde götürüyor değerli seyirciler";
}
int birinciatgenislik = pictureBox1.Width;
int ikinciatgenislik = pictureBox2.Width;
int ücüncüatgenislik = pictureBox3.Width;
int bitisuzaklıgı = label1.Left;
//BURADAKİ DEĞERLERİ DEĞİŞTİREREK ATLARIN DAHA YAVAŞ YADA DAHA HIZLI GİTMESİNİ SAĞLAYABİLİRSİNİZ
// Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. pictureBox1.Left += rastgelesayi.Next(2, 15);
pictureBox2.Left += rastgelesayi.Next(2, 15);
pictureBox3.Left += rastgelesayi.Next(2, 15);
if (pictureBox1.Left + pictureBox2.Width > bitisuzaklıgı)
{
timer1.Stop();
MessageBox.Show("birinci at yarışı kazandı");
}
else if (pictureBox2.Left + pictureBox2.Width > bitisuzaklıgı)
{
timer1.Stop();
MessageBox.Show("ikinci at yarışı kazandı Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. else if (pictureBox3.Left + pictureBox3.Width > bitisuzaklıgı)
{
timer1.Stop();
MessageBox.Show("üçüncü at yarışı kazandık Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
{
pictureBox1.Left = uzaklık1;
pictureBox2.Left = uzaklık2;
pictureBox3.Left = uzaklık3;
label2.Text = null;
}
}
}
__________________
SusKun ve Sessiz Mürekkep...
Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.