IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 02 Kasım 2012, 12:34   #1
Çevrimdışı
ABS Diyeti


sohbet


Ukrayna’lı sağlık bilimci David Zinczenko tarafından ilk önce erkekleri için yazılmış olan bu diyet çok başarılı olduğu için daha sonra kadınlar tarafındanda sıkça başvurulmaya başlandı. Bu sebeple kadınlarada uyarlandı.Özellikle sporcuların başvurduğu bu programda temel prensip öğün sayısını artırırken öğün miktarını azaltmak. Bu sayede metabolizmayı hızlandırıp vücudun daha fazla kalori harcaması sağlamaktır.







İki haftada karın bölgesinden yaklaşık 5.5 kiloya kadar kilo verdirebilen bu diyette yazın sonlarını formda geçirmek mümkün.İşte satış rakamlarını altüst eden ‘ABS Diyeti’ kitabından bazı ipuçları.

Karın kaslarının sırrının badem, ıspanak ve yoğurtta olduğunu belirten kitapta ayrıca dümdüz bir karın isteyenler için bazı besinler önerilmiş. Günlük bir kadının 1400-1600 kaloriyi geçmediği sürece şu yiyeceklerin ağırlakta olduğu bir besin programıyla karnınızı düzleştirmeye başlayabilirsiniz.Sık sık bu besinleri tüketmenizi tavsiye eden kitapta her öğünde bu besinlerden enaz ikisinin tüketilmesi belirtilmiştir.

Kuruyemişler ve özellikle badem yemeniz hem iştahınızı keser, hemde kas yapımında size yardımcı olur.Obezite, kalp hastalığı, kas kaybı, kırışıklıklar, kanser ve tansiyona karşı çok iyi gelerek bu riskleride en aza indirmeye yardımcı olur.

Yeşil sebzeler ve özellikle ıspanak tüketmeniz yaşlanmaya sebebiyet veren birtakım molekülleri engellemeye yardımcı olur.Ayrıca kanser ver kalp hastalıklarına iyi gelir.

Süt ürünleri ve özellikle yağsız peynir tüketmeniz kemiklerini güçlendirmede son derece yararlıdır.Tansiyon ve kansere çok iyi gelindiği bilinmektedir.

Kas yapımına yardımcı olan bir diğerde besinde yumurtadır. Yumurta aynı zamanda yağ yakmadada size çok yardımcı olacaktır.

Kolestrol sorununuz varsa zeytinyağı tam size göre. Kolestrolü düşürür ve bağışıklık sisteminizi güçlendirir.

Sebzeler ve özellikle fasulye yağ yakmaya yardımcı olur, kas yapımında etkilidir ve aynı zamanda sindiriminize çok iyi gelir.

Yulaf lapası çok iyi bir enerji kaynağıdır ve kolestrolünüzüde düşürmenize yardımcı olur. Ayrıca kan şekerinizide kontrol almakta etkilidir.

Tahıllı ekmek ve gevrekler vücüdunuz yağ depolamasına engel olmaya çalışır. Ayrıca obezite, tansiyon ve kalp hastalıklarına iyi gelir.

Ahududu ve yabanmersini dengede kalmanızı ve kısa süreli hafızanızı kuvvetlendirmeye yarar. Ayrıca görüşü güçlendirdiği gibi kalbinizide korumaya alır.

Fıstık yağı testosteronunuz artırır, yağ yakmaya yardımcı olur ve kas yapımına iyi gelir. Ayrıca kas kaybı ve kırışıklıklara iyi gelir.

Yağsız etleri tercih etmeniz bağışıklık sisteminizin kuvvetlenmesine yardımcı olur ve bağışıklık sisteminizi kuvvetlendirir.

Tüketilmesi önerilen besinlerden sonra şimdide sıra nelerden sakınmamız gerektiğine geldi. İşte yanına yaklaşmamamız gereken besinler :

Kola, meyvesuyu yerine soda ve mineral suyu tercih edin;
Dondurma yerine dondurulmuş yoğurtları tercih etmeye özen gösterin;
Şekerlemeler yerine çikolataları tercih edin;
Meyveli yoğurtlar yerine organik yoğurdu tercih etmeye özen gösterin;
Mısır gevreği tüketmek istiyorsanız mutlaka şekersiz veya az şekerlilerinden tüketin.


Son olarak neler yapmanız gerektiğini özetleyecek olursak kısaca günlük 1600 kaloriden fazla tüketmeyin, günde üç büyük öğün yerine 6 küçük öğün yiyin, bol bol su için ve mümkün olduğunca alkolden uzak durmaya çalışın (haftada 2-3 kadeh).
Ukrayna’lı sağlık bilimci David Zinczenko tarafından ilk önce erkekleri için yazılmış olan bu diyet çok başarılı olduğu için daha sonra kadınlar tarafındanda sıkça başvurulmaya başlandı. Bu sebeple kadınlarada uyarlandı.Özellikle sporcuların başvurduğu bu programda temel prensip öğün sayısını artırırken öğün miktarını azaltmak. Bu sayede metabolizmayı hızlandırıp vücudun daha fazla kalori harcaması sağlamaktır.







İki haftada karın bölgesinden yaklaşık 5.5 kiloya kadar kilo verdirebilen bu diyette yazın sonlarını formda geçirmek mümkün.İşte satış rakamlarını altüst eden ‘ABS Diyeti’ kitabından bazı ipuçları.

Karın kaslarının sırrının badem, ıspanak ve yoğurtta olduğunu belirten kitapta ayrıca dümdüz bir karın isteyenler için bazı besinler önerilmiş. Günlük bir kadının 1400-1600 kaloriyi geçmediği sürece şu yiyeceklerin ağırlakta olduğu bir besin programıyla karnınızı düzleştirmeye başlayabilirsiniz.Sık sık bu besinleri tüketmenizi tavsiye eden kitapta her öğünde bu besinlerden enaz ikisinin tüketilmesi belirtilmiştir.

Kuruyemişler ve özellikle badem yemeniz hem iştahınızı keser, hemde kas yapımında size yardımcı olur.Obezite, kalp hastalığı, kas kaybı, kırışıklıklar, kanser ve tansiyona karşı çok iyi gelerek bu riskleride en aza indirmeye yardımcı olur.

Yeşil sebzeler ve özellikle ıspanak tüketmeniz yaşlanmaya sebebiyet veren birtakım molekülleri engellemeye yardımcı olur.Ayrıca kanser ver kalp hastalıklarına iyi gelir.

Süt ürünleri ve özellikle yağsız peynir tüketmeniz kemiklerini güçlendirmede son derece yararlıdır.Tansiyon ve kansere çok iyi gelindiği bilinmektedir.

Kas yapımına yardımcı olan bir diğerde besinde yumurtadır. Yumurta aynı zamanda yağ yakmadada size çok yardımcı olacaktır.

Kolestrol sorununuz varsa zeytinyağı tam size göre. Kolestrolü düşürür ve bağışıklık sisteminizi güçlendirir.

Sebzeler ve özellikle fasulye yağ yakmaya yardımcı olur, kas yapımında etkilidir ve aynı zamanda sindiriminize çok iyi gelir.

Yulaf lapası çok iyi bir enerji kaynağıdır ve kolestrolünüzüde düşürmenize yardımcı olur. Ayrıca kan şekerinizide kontrol almakta etkilidir.

Tahıllı ekmek ve gevrekler vücüdunuz yağ depolamasına engel olmaya çalışır. Ayrıca obezite, tansiyon ve kalp hastalıklarına iyi gelir.

Ahududu ve yabanmersini dengede kalmanızı ve kısa süreli hafızanızı kuvvetlendirmeye yarar. Ayrıca görüşü güçlendirdiği gibi kalbinizide korumaya alır.

Fıstık yağı testosteronunuz artırır, yağ yakmaya yardımcı olur ve kas yapımına iyi gelir. Ayrıca kas kaybı ve kırışıklıklara iyi gelir.

Yağsız etleri tercih etmeniz bağışıklık sisteminizin kuvvetlenmesine yardımcı olur ve bağışıklık sisteminizi kuvvetlendirir.

Tüketilmesi önerilen besinlerden sonra şimdide sıra nelerden sakınmamız gerektiğine geldi. İşte yanına yaklaşmamamız gereken besinler :

Kola, meyvesuyu yerine soda ve mineral suyu tercih edin;
Dondurma yerine dondurulmuş yoğurtları tercih etmeye özen gösterin;
Şekerlemeler yerine çikolataları tercih edin;
Meyveli yoğurtlar yerine organik yoğurdu tercih etmeye özen gösterin;
Mısır gevreği tüketmek istiyorsanız mutlaka şekersiz veya az şekerlilerinden tüketin.


Son olarak neler yapmanız gerektiğini özetleyecek olursak kısaca günlük 1600 kaloriden fazla tüketmeyin, günde üç büyük öğün yerine 6 küçük öğün yiyin, bol bol su için ve mümkün olduğunca alkolden uzak durmaya çalışın (haftada 2-3 kadeh).
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Cevapla

Etiketler
abs, diyeti

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Gİ Diyeti Liaaa Diyet Listeleri 0 13 Haziran 2012 12:49
Karatay Diyeti Hikâye Tavsiyem Evren Diyeti N999 Haber Arşivi 0 06 Nisan 2012 11:22
Kış diyeti Nur Diyet Listeleri 0 10 Kasım 2010 19:20
Çin Diyeti YapraK Diyet Listeleri 0 03 Mayıs 2009 05:14
Fil Diyeti Stranger Komedi ve Mizah 1 17 Nisan 2008 15:00