IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 27 Kasım 2014, 17:18   #1
Çevrimdışı
Kalıcı Kilo Vermek İsteyenler için 30 Kolay Öneri


sohbet


Günlük hayatınızda kolayca uygulayabileceğiniz bu öneriler sayesinde yaptığınız hataları görecek ve düzelterek gereksiz kalori ve kilo alımının önüne geçeceksiniz. Ayrıca bu öneriler diyet yapanların diyetlerinin daha olumlu sonuç vermesine yarayacaktır.

Alışveriş Yaparken Dikkat Etmeniz Gerekenler
Yiyecek alışverişlerini tok karnına yapın.
Alışveriş yapmaya giderken liste hazırlayın, gereken besinleri önceden planlayın.
Yenmemesi gereken besinleri satın almayın.
Televizyon izlerken yiyecek ile ilgili reklamları izlemeyin.
Hazır tüketim besinlerini satın almayın.
Alışverişe çıkarken yetecek kadar para alın, kredi kartı taşımayın.
Besinleri satın alırken aynı türdeki gıdalarda kalorisi az olanları tercih edin, üzerlerinde yer alan bilgilendirici etiketleri okuyun.

Kilo Vermek için Planlı Olun
Günde 3 ana öğün 3 ara öğün tüketin.
Besin tüketiminizi düzenlemek için ne yiyeceğinizi önceden belirleyin.
Boş zamanlarınızda tükettiğiniz atıştırmalıklardan vazgeçin, bunlar yerine egzersiz yapın.
Öğün atlamamaya özen gösterin.
Sabah uyanınca ve her öğün öncesi, sonrası 1 bardak ılık su için.
Başkalarının ikramını geri çevirmeyi öğrenin.
Sabahları kalkınca aç karnına ince kıyafetlerle tartılıp kilonuzu not edin.

Önerilen Tavsiyeler
Mutfakta fazla zaman harcamayın. İşinizi bitirip bir an önce mutfaktan çıkın.
Göz önünde yiyecek bulundurmamaya gayret gösterin.
Öğünlerinizde ana yemekler için küçük, salatalar için büyük tabak kullanın.
Servis için kullanacağınız kepçenin küçük olmasına özen gösterin.
Şişmanlamanıza sebebiyet verecek gereksiz besinleri, abur cuburları evinizde bulundurmayın.
Yemek biter bitmez masadan kalkmayın.
Tabakta yemek bırakmadan kalkmaya şartlanmayın. Hatta bırakmaya alışın, kalanı ara öğünde tüketin.
Yemeğinizi yavaş ve küçük lokmalar ile tüketin.
Lokma sırasında çatalı, kaşığı elinizden bırakın.
Yemek yerken televizyon izlemeyin, gazete okumayın.
Yemek yemeği yatmadan 2 saat kadar önce kesin.
Gereksiz soslardan vb. eklerden uzak durun.
Doymam diyerek kendinizi telaşlandırmayın. Yediğiniz öğünden sonra doyumun oluşması için bir süre bekleyin.

Kilo Almamak için Öneriler
Günde 8 saat uyku yeterlidir, daha fazla uyumamaya dikkat edin.
Çayı şekersiz içmeye alışmaya çalışın.
Günde 1 kutudan fazla diyet içecek tüketmeyin. Çünkü içerdiği tatlandırıcı ve kafein fazla alındığında kilo alımına sebep olur.
Aşırı tuz kullanmayın.
Bol bol sıvı alın ve hareketli olmaya özen gösterin. Egzersiz programlarını uygulayın.
Günde 2 fincan kahve tüketebilirsiniz.
Bir işle meşgulken yemek yemeyin.
Her öğün arasında en az 2 saat ara olmasına dikkat edin.
Kesinlikle öğün atlamayın.
İşi kafanızda bitirin. Kilo vermeye başlamak önce kafanızda başlar.
Diyet listenizdeki öğünlerden eksik ya da fazla tüketmeyin.


Kendinize uygun diyet listesi ve egzersiz programı seçerek kilo vermeye hemen başlayabilirsiniz! Gün boyunca bol bol su içmeyi ve eğer imkanınız varsa günde 40 dakika yüksek tempoda yürüyüş yapmayı da ihmal etmeyin!
Günlük hayatınızda kolayca uygulayabileceğiniz bu öneriler sayesinde yaptığınız hataları görecek ve düzelterek gereksiz kalori ve kilo alımının önüne geçeceksiniz. Ayrıca bu öneriler diyet yapanların diyetlerinin daha olumlu sonuç vermesine yarayacaktır.

Alışveriş Yaparken Dikkat Etmeniz Gerekenler
Yiyecek alışverişlerini tok karnına yapın.
Alışveriş yapmaya giderken liste hazırlayın, gereken besinleri önceden planlayın.
Yenmemesi gereken besinleri satın almayın.
Televizyon izlerken yiyecek ile ilgili reklamları izlemeyin.
Hazır tüketim besinlerini satın almayın.
Alışverişe çıkarken yetecek kadar para alın, kredi kartı taşımayın.
Besinleri satın alırken aynı türdeki gıdalarda kalorisi az olanları tercih edin, üzerlerinde yer alan bilgilendirici etiketleri okuyun.

Kilo Vermek için Planlı Olun
Günde 3 ana öğün 3 ara öğün tüketin.
Besin tüketiminizi düzenlemek için ne yiyeceğinizi önceden belirleyin.
Boş zamanlarınızda tükettiğiniz atıştırmalıklardan vazgeçin, bunlar yerine egzersiz yapın.
Öğün atlamamaya özen gösterin.
Sabah uyanınca ve her öğün öncesi, sonrası 1 bardak ılık su için.
Başkalarının ikramını geri çevirmeyi öğrenin.
Sabahları kalkınca aç karnına ince kıyafetlerle tartılıp kilonuzu not edin.

Önerilen Tavsiyeler
Mutfakta fazla zaman harcamayın. İşinizi bitirip bir an önce mutfaktan çıkın.
Göz önünde yiyecek bulundurmamaya gayret gösterin.
Öğünlerinizde ana yemekler için küçük, salatalar için büyük tabak kullanın.
Servis için kullanacağınız kepçenin küçük olmasına özen gösterin.
Şişmanlamanıza sebebiyet verecek gereksiz besinleri, abur cuburları evinizde bulundurmayın.
Yemek biter bitmez masadan kalkmayın.
Tabakta yemek bırakmadan kalkmaya şartlanmayın. Hatta bırakmaya alışın, kalanı ara öğünde tüketin.
Yemeğinizi yavaş ve küçük lokmalar ile tüketin.
Lokma sırasında çatalı, kaşığı elinizden bırakın.
Yemek yerken televizyon izlemeyin, gazete okumayın.
Yemek yemeği yatmadan 2 saat kadar önce kesin.
Gereksiz soslardan vb. eklerden uzak durun.
Doymam diyerek kendinizi telaşlandırmayın. Yediğiniz öğünden sonra doyumun oluşması için bir süre bekleyin.

Kilo Almamak için Öneriler
Günde 8 saat uyku yeterlidir, daha fazla uyumamaya dikkat edin.
Çayı şekersiz içmeye alışmaya çalışın.
Günde 1 kutudan fazla diyet içecek tüketmeyin. Çünkü içerdiği tatlandırıcı ve kafein fazla alındığında kilo alımına sebep olur.
Aşırı tuz kullanmayın.
Bol bol sıvı alın ve hareketli olmaya özen gösterin. Egzersiz programlarını uygulayın.
Günde 2 fincan kahve tüketebilirsiniz.
Bir işle meşgulken yemek yemeyin.
Her öğün arasında en az 2 saat ara olmasına dikkat edin.
Kesinlikle öğün atlamayın.
İşi kafanızda bitirin. Kilo vermeye başlamak önce kafanızda başlar.
Diyet listenizdeki öğünlerden eksik ya da fazla tüketmeyin.


Kendinize uygun diyet listesi ve egzersiz programı seçerek kilo vermeye hemen başlayabilirsiniz! Gün boyunca bol bol su içmeyi ve eğer imkanınız varsa günde 40 dakika yüksek tempoda yürüyüş yapmayı da ihmal etmeyin!
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Cevapla

Etiketler
30, icin, kilo, kolay, vermek, ısteyenler, öneri

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Kilo Vermek İçin 50 Öneri Zen Diyet ve Sağlıklı Beslenme 0 20 Mart 2013 21:02
Akıllı Besinlerle Kalıcı Kilo Vermek Zen Diyet ve Sağlıklı Beslenme 0 25 Şubat 2013 14:10
Kalıcı Kilo Vermeniz İçin Uzmanından 5 Öneri Zen Diyet ve Sağlıklı Beslenme 0 30 Ekim 2012 14:37
Kilo vermek için 50 öneri Nur Sağlıklı Bakım Önerileri 1 24 Ağustos 2011 00:11
5 kilo vermek kolay AnqeL Diyet ve Sağlıklı Beslenme 2 13 Mart 2010 11:06