IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




1Beğeni(ler)
  • 1 Post By Zeytin

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 08 Mayıs 2018, 14:15   #1
Çevrimdışı
Kilo Vermenizi Sağlayacak 5 Yeşillik


sohbet


Pek çok kişi fazla kilolarından kurtulmak için çeşitli yöntemlere başvurur. Eğer siz de farklı bir yöntem arayarak bu durumdan kurtulmak isteyenlerdenseniz, doğru yerdesiniz!

İşte sağlıklı bir şekilde kilo vermenizi sağlayacak, ödeminizi attıracak, sindirim sisteminizi rahatlatacak ve en önemlisi sizi uzun süre tok tutacak 5 faydalı yeşillik…


1- ROKA

Roka, diyet yapanlar için vazgeçilmez sebzeler arasında yer alır. Çünkü roka çok düşük kalori içeriyor. Bünyenin gereksinim duyduğu pek çok besini karşılayarak doyurucu bir etki sağlıyor. Aç kalmadan dolayı oluşabilecek vitamin ve mineral eksikliğine izin vermez. Kısacası mineral kaybı olmadan sağlıklı ve dengeli bir zayıflama sağlar.

Roka piştiğinde vitamin ve mineralini kaybeder. Bu yüzden rokayı pişirmek yerine çiğ olarak salatalarınızda yer verebilirsiniz. Roka salatanıza ceviz ve lor peyniri ekleyerek tadını zenginleştirebilirsiniz. Rokayı yoğurt ile birleştirerek sos da hazırlayabilirsiniz. Roka 100 gramında 25 kalori içerir.

2- MAYDANOZ

Vücutta biriken yağları yakmak için kullanılabilecek en önemli besinlerden birisi de maydanozdur. Hafif bir bitki türü olduğu için tok tutma özelliği çok yüksektir. Özellikle sabahları kahvaltıda yarım bağ maydanoz ve üzerine de bol limon sıkıp yerseniz daha kolay zayıfladığınızı fark edersiniz. Ara öğünlerde hazırladığınız atıştırmalıklarda, salatalarda, çorbalarda ve ana yemeklere tat vermek amacıyla maydanozu her türlü kullanabilirsiniz. Ayrıca maydanoz en iyi ödem attrıcı besinler arasında ilk sırada yer alır.


3- DEREOTU

Dereotu zayıflamak isteyenler ve diyet yapanlar için son derece etkili bir bitkidir. Sabah, öğle, akşam yemeklerinden 15 dakika önce 1 yemek kaşığı dereotu yerseniz iştahınız kesilir böylelikle daha az yemek yemiş olursunuz. Dereotu içerisinde bol miktarda lif barındırdığı için uzun süre tok kalmanızı sağlar.

Dereotunu çiğ yemeniz zayıflamak açısından daha faydalıdır. Ancak çiğ yiyemiyorsanız; yoğurt ile karıştırıp yiyebilirsiniz, salatalarda diğer sebzelerle birlikte kullanabilirsiniz, menemen hazırlarken de kullanabilirsiniz. Haşlanmış patatese de çok yakışır.



4- TERE

Tere de zayıflamaya oldukça fayda sağlayan yeşillikler arasındadır. Tere, yağ yakan hücrelerin sağlıklı ve düzenli bir şekilde çalışmasını destekler. Sindirim sistemi için oldukça faydalı olan tere, bağırsakların sağlıklı bir şekilde çalışmasını sağlayarak kilo verdirir. Bağırsak hareketlerinin yavaş olması kilo vermeyi zorlaştırır. İşte bu yüzden tere, bunun için en etkili çözümler arasında yer alır.

Tereyi pişirerek yemeyin. Çünkü tadı acımsı bir hal alarak yemenizi zorlaştırır. Çiğ olarak salatalarınızda limon suyu ile birlikte harika bir tat elde edebilirsiniz. Makarna soslarında kullanabilir, çorba ve çeşitli meyve sularına da karıştırarak kullanabilirsiniz.



5- NANE

Nane, sağlıklı ve etkili bir şekilde kilo vermeye yardımcı olan yeşillikler arasındadır. Nane çok etkili bir uyarıcıdır. Sindirim enzimlerini uyararak yağ yakma etkisini artırır. Bu yüzden besinlerin etkili bir şekilde sindirilmesine de yardımcı olur. Nane taze olarak yendiğinde çok daha etki gösterir. Yemeklerin yanında ya da kahvaltılarda taze nane yiyebilirsiniz. Ara öğünlerde 1 bardak ayrana veya yoğurda naneyi ince ince doğaryıp atarsanız uzun süre boyunca tok kalırsınız. Kuru naneyi de yemeklerin içinde ya da cacığın içinde kullanarak tüketebilirsiniz.


alıntı
Pek çok kişi fazla kilolarından kurtulmak için çeşitli yöntemlere başvurur. Eğer siz de farklı bir yöntem arayarak bu durumdan kurtulmak isteyenlerdenseniz, doğru yerdesiniz!

İşte sağlıklı bir şekilde kilo vermenizi sağlayacak, ödeminizi attıracak, sindirim sisteminizi rahatlatacak ve en önemlisi sizi uzun süre tok tutacak 5 faydalı yeşillik…


1- ROKA

Roka, diyet yapanlar için vazgeçilmez sebzeler arasında yer alır. Çünkü roka çok düşük kalori içeriyor. Bünyenin gereksinim duyduğu pek çok besini karşılayarak doyurucu bir etki sağlıyor. Aç kalmadan dolayı oluşabilecek vitamin ve mineral eksikliğine izin vermez. Kısacası mineral kaybı olmadan sağlıklı ve dengeli bir zayıflama sağlar.

Roka piştiğinde vitamin ve mineralini kaybeder. Bu yüzden rokayı pişirmek yerine çiğ olarak salatalarınızda yer verebilirsiniz. Roka salatanıza ceviz ve lor peyniri ekleyerek tadını zenginleştirebilirsiniz. Rokayı yoğurt ile birleştirerek sos da hazırlayabilirsiniz. Roka 100 gramında 25 kalori içerir.

2- MAYDANOZ

Vücutta biriken yağları yakmak için kullanılabilecek en önemli besinlerden birisi de maydanozdur. Hafif bir bitki türü olduğu için tok tutma özelliği çok yüksektir. Özellikle sabahları kahvaltıda yarım bağ maydanoz ve üzerine de bol limon sıkıp yerseniz daha kolay zayıfladığınızı fark edersiniz. Ara öğünlerde hazırladığınız atıştırmalıklarda, salatalarda, çorbalarda ve ana yemeklere tat vermek amacıyla maydanozu her türlü kullanabilirsiniz. Ayrıca maydanoz en iyi ödem attrıcı besinler arasında ilk sırada yer alır.


3- DEREOTU

Dereotu zayıflamak isteyenler ve diyet yapanlar için son derece etkili bir bitkidir. Sabah, öğle, akşam yemeklerinden 15 dakika önce 1 yemek kaşığı dereotu yerseniz iştahınız kesilir böylelikle daha az yemek yemiş olursunuz. Dereotu içerisinde bol miktarda lif barındırdığı için uzun süre tok kalmanızı sağlar.

Dereotunu çiğ yemeniz zayıflamak açısından daha faydalıdır. Ancak çiğ yiyemiyorsanız; yoğurt ile karıştırıp yiyebilirsiniz, salatalarda diğer sebzelerle birlikte kullanabilirsiniz, menemen hazırlarken de kullanabilirsiniz. Haşlanmış patatese de çok yakışır.



4- TERE

Tere de zayıflamaya oldukça fayda sağlayan yeşillikler arasındadır. Tere, yağ yakan hücrelerin sağlıklı ve düzenli bir şekilde çalışmasını destekler. Sindirim sistemi için oldukça faydalı olan tere, bağırsakların sağlıklı bir şekilde çalışmasını sağlayarak kilo verdirir. Bağırsak hareketlerinin yavaş olması kilo vermeyi zorlaştırır. İşte bu yüzden tere, bunun için en etkili çözümler arasında yer alır.

Tereyi pişirerek yemeyin. Çünkü tadı acımsı bir hal alarak yemenizi zorlaştırır. Çiğ olarak salatalarınızda limon suyu ile birlikte harika bir tat elde edebilirsiniz. Makarna soslarında kullanabilir, çorba ve çeşitli meyve sularına da karıştırarak kullanabilirsiniz.



5- NANE

Nane, sağlıklı ve etkili bir şekilde kilo vermeye yardımcı olan yeşillikler arasındadır. Nane çok etkili bir uyarıcıdır. Sindirim enzimlerini uyararak yağ yakma etkisini artırır. Bu yüzden besinlerin etkili bir şekilde sindirilmesine de yardımcı olur. Nane taze olarak yendiğinde çok daha etki gösterir. Yemeklerin yanında ya da kahvaltılarda taze nane yiyebilirsiniz. Ara öğünlerde 1 bardak ayrana veya yoğurda naneyi ince ince doğaryıp atarsanız uzun süre boyunca tok kalırsınız. Kuru naneyi de yemeklerin içinde ya da cacığın içinde kullanarak tüketebilirsiniz.


alıntı
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 08 Mayıs 2018, 14:16   #2
Çevrimdışı
Cevap: Kilo Vermenizi Sağlayacak 5 Yeşillik




Yeşillik her anlamda faydalı evet ama bazı bünyelerde çok tüketildiği zaman sindirim sistemi bozukluklarına yol açıyor kararında tüketmek lazım.

__________________
"Aldanışın biçimidir, insan"
  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
diyet, fazla kilolar, tok kalmak

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
ftp den Sizlerden Biraz Bilgi Vermenizi Rica Ediyorum Suqunett Servisler 2 12 Ekim 2013 21:03
Kilo Vermenizi Engelleyen 9 Faktör Afrodit Diyet ve Sağlıklı Beslenme 0 15 Nisan 2012 20:25
Kilo Vermenizi Engelleyebilecek Sebepler! Dilara Diyet ve Sağlıklı Beslenme 0 16 Temmuz 2010 18:35
Kilo Vermenizi Engelleyen 15 Neden Kralice Diyet ve Sağlıklı Beslenme 0 15 Kasım 2008 12:39