IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 22 Temmuz 2013, 21:17   #1
Çevrimdışı
Google Adwords Remarketing - 1


sohbet


Bu yazımızda etkili Google Remarketing kampanyaları oluşturmanız için bilmeniz gereken bazı bilgileri paylaşıyoruz. Detaylar haberimizde.



Google Adwords Remarketing, çerez (cookie) yoluyla kullanıcılardan topladığı verileri, Google reklam yayınlarında kullanmanıza izin veren etkili bir reklam stratejisidir. Görsel reklamları hedef kitlenizle paylaştığınız için yatırım getirisi, diğer görsel reklam stratejilerine göre daha yüksektir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



1) Tek satır kod ile verileri Google Analytics’ten çekin
Sitenize gelen kullanıcıları daha sonra tekrar hatırlayabilmek ve onlara tekrar reklam gösterebilmek için, Adwords arayüzünde oluşturulmuş bir kod parçacığına ihtiyaç duyarsınız. Adwords ara yüzünde oluşturduğunuz bu kod parçacığını sitenizde tüm sayfalar da görüntülenecek şekilde yerleştirmelisiniz.

Ancak eğer Google Analytics kullanıyorsanız ve hesabınız Adwords ile bağlıysa, Analytics kodlarını kullanarak hedef kitle oluşturabilirsiniz. Tekrar tekrar uğraşmaktansa, kullanıcı davranışlarını anlamanızı sağlayan Analytics’i kurmanızı ve gerekli kodları Analytics üzerinden oluşturmanızı tavsiye ederiz.
2) Kullanıcı sözleşmenizi yenileyin
Google, çerezler (Cookie) üzerinden veri toplarken bu durumu sitenizde belirtmenizi istiyor. Google tarafından oluşturulan kodu sitenize ekleyerek ya da bilgilendirici (kullanıcı sözleşmesi, gizlilik sözleşmesi) sayların içerisinde paylaşarak kullanıcılarını duyurun. Bu şekilde siz de yasal sorumluluğunuzu yerine getirmiş olursunuz.
3) Google Analytics’te doğru profili seçmek
Google Adwords Remarketing listesi oluştururken, Analytics sizden profil seçmenizi isteyecektir. Eğer bu profili doğru tanımlamazsanız, potansiyelinizin çok altında bir reklam çalışması oluşturmuş olursunuz. Öte yandan, siteniz ile alakasız profilleri eklerseniz (örneğin hemen sitenizden çıkan kullanıcılar) gereksiz maliyete katlanmak durumunda kalırsınız.
4) Listelerinize doğru isimler verin
Liste oluştururken sizden ilk istenen bilgi isim olacaktır. İleride hatırlayabilmeniz için listelerinize doğru isimler vermeniz çok önemli. Örneğin sitenizde bebek ürünleri ile ilgilenen bir kesimi, “bebek ürünleri ile ilgili ziyaretçiler” olarak tanımlarsanız, diğer listeler ile karıştırmazsınız.
5) Liste üyelik süresini 540 gün olarak işaretleyin
Ziyaretçi listeleri Google Adwords tarafından otomatik 30 gün olarak tanımlanır. Eğer günde on binlerce ziyaretçi alan bir web siteniz varsa bu durum sizin için avantajlı olabilir ancak ziyaretçi sayınız az ise elinizde olanı kaybetmek istemezsiniz.
Google size ziyaretçi listenizin süresini en fazla 540 gün olarak tanımlama imkanı sunar. Eğer kitleniz doğru tanımlanmışsa bu süreyi olabildiğince kullanmanızı tavsiye ederim.
Ziyaretçi listenin süresini düşürmenin avantajları vardır. Örneğin evlilik aşamasında olan bir kişiye ürün satmayı hedefliyorsanız, 14 günlük periyotta agresif olarak reklam gösterimi yapabilirsiniz. Bu müşteri 14 gün sonra muhtemelen sattığınız ürünle ilgilenmeyen bir profile kayacaktır.
6) En az 100 kişi ile başlamak
Yeniden pazarlama reklamlarını gösterebilmek için en az 100 kişilik bir veriniz olmalıdır. Bu 100 kişiye eriştikten sonra, ilk listenizi oluşturmanızı tavsiye ederim. Aksi durumda uzunca süre (100 kişiye ulaşmadığınız için) reklamlarınız gösterilmeyebilir.
7) Listenizde çapraz satışlara yönelik listeler oluşturun
Özelleştirilebilir listeler ile bir kişiyi birden fazla listeye dahil edebilirsiniz. Örneğin 2 farklı satış listeniz var. Samsung marka cep telefonu kullandığını düşündüğünüz bir kişi listenize ekli, aynı kişi erkek bakım kremleri listenizde de bulunabilir.
Listeleri özelleştirmek daha esnek reklam oluşturmanıza izin verir. Şu an için 100 kişiyi geçmeyen listeler oluşturmakta, ileriye dönük bir çalışma olabilir. Bu sayede hedeflerinize ne kadar yaklaştığınızı anlarsınız. Örneğin “cep telefonu aksesuarları” ile ilgili bir listede sadece satış yapan kullanıcıları seçebilirsiniz.

Muhtemelen başlarda 100′ den az satış olacağı için liste tetiklenmeyecek ancak ileri ki zamanlarda, elinizde sitenizden para harcamış, aksesuar grubu ile alakalı bir liste oluşacak.


kaynak shiftdelete

Bu yazımızda etkili Google Remarketing kampanyaları oluşturmanız için bilmeniz gereken bazı bilgileri paylaşıyoruz. Detaylar haberimizde.



Google Adwords Remarketing, çerez (cookie) yoluyla kullanıcılardan topladığı verileri, Google reklam yayınlarında kullanmanıza izin veren etkili bir reklam stratejisidir. Görsel reklamları hedef kitlenizle paylaştığınız için yatırım getirisi, diğer görsel reklam stratejilerine göre daha yüksektir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



1) Tek satır kod ile verileri Google Analytics’ten çekin
Sitenize gelen kullanıcıları daha sonra tekrar hatırlayabilmek ve onlara tekrar reklam gösterebilmek için, Adwords arayüzünde oluşturulmuş bir kod parçacığına ihtiyaç duyarsınız. Adwords ara yüzünde oluşturduğunuz bu kod parçacığını sitenizde tüm sayfalar da görüntülenecek şekilde yerleştirmelisiniz.

Ancak eğer Google Analytics kullanıyorsanız ve hesabınız Adwords ile bağlıysa, Analytics kodlarını kullanarak hedef kitle oluşturabilirsiniz. Tekrar tekrar uğraşmaktansa, kullanıcı davranışlarını anlamanızı sağlayan Analytics’i kurmanızı ve gerekli kodları Analytics üzerinden oluşturmanızı tavsiye ederiz.
2) Kullanıcı sözleşmenizi yenileyin
Google, çerezler (Cookie) üzerinden veri toplarken bu durumu sitenizde belirtmenizi istiyor. Google tarafından oluşturulan kodu sitenize ekleyerek ya da bilgilendirici (kullanıcı sözleşmesi, gizlilik sözleşmesi) sayların içerisinde paylaşarak kullanıcılarını duyurun. Bu şekilde siz de yasal sorumluluğunuzu yerine getirmiş olursunuz.
3) Google Analytics’te doğru profili seçmek
Google Adwords Remarketing listesi oluştururken, Analytics sizden profil seçmenizi isteyecektir. Eğer bu profili doğru tanımlamazsanız, potansiyelinizin çok altında bir reklam çalışması oluşturmuş olursunuz. Öte yandan, siteniz ile alakasız profilleri eklerseniz (örneğin hemen sitenizden çıkan kullanıcılar) gereksiz maliyete katlanmak durumunda kalırsınız.
4) Listelerinize doğru isimler verin
Liste oluştururken sizden ilk istenen bilgi isim olacaktır. İleride hatırlayabilmeniz için listelerinize doğru isimler vermeniz çok önemli. Örneğin sitenizde bebek ürünleri ile ilgilenen bir kesimi, “bebek ürünleri ile ilgili ziyaretçiler” olarak tanımlarsanız, diğer listeler ile karıştırmazsınız.
5) Liste üyelik süresini 540 gün olarak işaretleyin
Ziyaretçi listeleri Google Adwords tarafından otomatik 30 gün olarak tanımlanır. Eğer günde on binlerce ziyaretçi alan bir web siteniz varsa bu durum sizin için avantajlı olabilir ancak ziyaretçi sayınız az ise elinizde olanı kaybetmek istemezsiniz.
Google size ziyaretçi listenizin süresini en fazla 540 gün olarak tanımlama imkanı sunar. Eğer kitleniz doğru tanımlanmışsa bu süreyi olabildiğince kullanmanızı tavsiye ederim.
Ziyaretçi listenin süresini düşürmenin avantajları vardır. Örneğin evlilik aşamasında olan bir kişiye ürün satmayı hedefliyorsanız, 14 günlük periyotta agresif olarak reklam gösterimi yapabilirsiniz. Bu müşteri 14 gün sonra muhtemelen sattığınız ürünle ilgilenmeyen bir profile kayacaktır.
6) En az 100 kişi ile başlamak
Yeniden pazarlama reklamlarını gösterebilmek için en az 100 kişilik bir veriniz olmalıdır. Bu 100 kişiye eriştikten sonra, ilk listenizi oluşturmanızı tavsiye ederim. Aksi durumda uzunca süre (100 kişiye ulaşmadığınız için) reklamlarınız gösterilmeyebilir.
7) Listenizde çapraz satışlara yönelik listeler oluşturun
Özelleştirilebilir listeler ile bir kişiyi birden fazla listeye dahil edebilirsiniz. Örneğin 2 farklı satış listeniz var. Samsung marka cep telefonu kullandığını düşündüğünüz bir kişi listenize ekli, aynı kişi erkek bakım kremleri listenizde de bulunabilir.
Listeleri özelleştirmek daha esnek reklam oluşturmanıza izin verir. Şu an için 100 kişiyi geçmeyen listeler oluşturmakta, ileriye dönük bir çalışma olabilir. Bu sayede hedeflerinize ne kadar yaklaştığınızı anlarsınız. Örneğin “cep telefonu aksesuarları” ile ilgili bir listede sadece satış yapan kullanıcıları seçebilirsiniz.

Muhtemelen başlarda 100′ den az satış olacağı için liste tetiklenmeyecek ancak ileri ki zamanlarda, elinizde sitenizden para harcamış, aksesuar grubu ile alakalı bir liste oluşacak.


kaynak shiftdelete

  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Google AdWords Nedir ? SeckiN Google Adwords 0 14 Haziran 2013 10:13
Google Adwords Yardım Mustafa Google Adwords 1 20 Şubat 2009 14:41
Google Adwords Hesabı. NeTSTaR Google Adwords 0 05 Eylül 2008 11:25