IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 26 Haziran 2012, 12:07   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
İDO vatandaşı çıldırttı!




İDO vatandaşı çıldırttı!

Bilet fiyatlarını 'dinamik' ve 'esnek' yapan İDO'ya tepki büyüyor. Yeni uygulamayla biletler neredeyse uçak fiyatına yaklaşırken, vatandaşlardan sonra ihracatçılarda isyan etti...



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) özelleştirildikten sonra herkesin tepkisini çekmeye devam ediyor.

'Esnek' ve 'dinamik' fiyat politikası adını verdiği uygulamayla bütün bilet ücretlerini bir anda yükselten İDO özellikle tatil sezonunda vatandaşlar için kabus halini aldı. İstanbul'dan Bursa, Yalova, Bandırma gibi hatlara en kolay ulaşım olarak görülen İDO'dan başka alternatifi olmayan vatandaşlar, eğer bileti kalkış saatine yakın almak isterlerse neredeyse uçak fiyatına yakın ücret ödemek zorunda kalıyor.

YANLIŞTAN DÖNÜLSÜN

Tepkilere rağmen uygulamadan ve yüksek kazançtan vazgeçmeyen İDO yönetimine bir tepki de ihracatçılardan geldi. Uludağ İhraçatçı Birlikleri (UİB) Koordinatör Başkanı Orhan Gençoğlu, "İDO özelleştirme sonrası uyguladığı fiyat politikası ile sadece vatandaşları değil, işadamlarını da zora sokuyor" dedi. Gençoğlu yazılı açıklamasında, acilen yanlıştan dönülmesi gerektiğini söyledi. Esnek ücret tarifesinin adaletsizliklere yol açtığını aktaran Gençoğlu, bilet alırken de artık büyük zaman kayıpları yaşandığını belirtti.

REKABETE AYKIRI
Gençoğlu, "İDO'nun yaptığı taban ve tavan bilet fiyatları arasında çok büyük farkların olması, araca ve şoföre ayrı bilet istenmesi, cam kenarı ve koridor fiyatlarının farklılıkları diğer işletmelere de kötü örnek oluşturuyor. Bunları göz önünde bulundurarak hareket etmek gerekiyor" diye konuştu. İDO web sayfasının kullanım elverişsizliği nedeniyle internet üzerinden ve telefonla çağrı merkezinden bilet alınamadığı, bu nedenle son anda yüksek ücretler ödeyerek bilet almak zorunda kalındığını savunan Gençoğlu, Rekabet Kurumu başta olmak üzere yetkililerin bu adaletsizliğe bir an önce çözüm bulması gerektiğini vurguladı.

NELERİ DEĞİŞTİRDİ?
* Biletini geç alanlar daha yüksek ücret ödüyor.
* Araçlı seyahatlerde şoför de ücrete tabi oldu.
* Arabalı vapurda öne geçmek isteyen fazla ücret ödüyor.
* Hizmet bedeli adı altında ekstra para alınıyor.
* Koltuğu cam kenarı gibi bir yerden isterseniz ekstra ücret alınıyor.
* Bazı mesleklere uygulanan indirim ise kaldırıldı.
* Çağrı merkezi, dönüş bileti için 'gişeden alın' diyor. Bu durumda ücret yükseliyor.
* İnternet sitesi sağlıklı çalışmıyor. Online bilet almak imkansız oluyor.

Kaynak: Takvim

__________________
You got me G-U-I-L-T-Y
모르게 너를 속여 전부를 뺏어 또 playing a game
재미로 해 둬 수백 가지 거짓말
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
 

Etiketler
çıldırttı, ido, vatandaşı, İdo


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Vatandaşı sevindirecek haber Spammer Haber Arşivi 0 01 Aralık 2011 22:56
Dünya vatandaşı mısınız ?? JB IF Ekstra 6 26 Ağustos 2010 19:04