IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 15 Şubat 2012, 17:09   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
TAV'dan tüm sorular için yeni hat





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



TAV Havalimanları İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa ve İzmir Adnan Menderes havalimanlarında istek ve şikayetler için tek bir telefon numarası oluşturdu. Müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlayan uygulamayla yolcular 444 9 TAV’ı arayarak tüm sorularına cevap bulacak.
TAV Havalimanları, yolcuların şikâyet ve taleplerini etkin şekilde karşılayabilmek amacıyla Türkiye’de işlettiği havalimanlarının çağrı merkezleri için ortak bir telefon numarasını devreye soktu. 444 9 TAV (828) numaralı telefondan hizmet vermeye başlayan TAV Çağrı Merkezi İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes havalimanları ile BTA, Havaş ve TAV İşletme Hizmetleri’ne gelen çağrıları cevaplıyor.
7 gün 24 saat hizmet veren TAV Çağrı Merkezi, 2 Ocak 2012’de başlattığı pilot uygulamayı, TAV Bilişim Hizmetleri ve TAV İstanbul Terminal İşletmeciliği’nin ortak çalışmaları ile iki ay gibi kısa bir sürede hayata geçirdi. TAV İstanbul Terminal İşletmeciliği tarafından yönetilecek Çağrı Merkezi için teknik altyapı, yazılım, donanım çalışmalarının yanı sıra müşteri temsilcilerinin koordinasyon ve eğitimleri konusunda da titiz bir çalışma yürütüldü. Müşteri temsilcilerinin eğitimleri TAV Akademi tarafından gerçekleştirildi.
TAV İstanbul Genel Müdürü Kemal Ünlü “İşlettiğimiz farklı havalimanlarını tek bir çağrı merkezi numarası altında toplayarak hem misafirlerimizin kolay erişebileceği bir nokta yaratmayı, hem de gelen çağrıları en etkin şekilde yanıtlayabilecek sistemi oluşturmayı amaçladık. TAV Havalimanları olarak kuruluşumuzdan bu yana hizmeti sanata dönüştürmeyi, misafirlerimize en kaliteli, hızlı ve güvenli hizmeti güleryüzlü bir şekilde sunmayı amaçlıyoruz. En gelişkin teknolojik altyapıya sahip ve 7/24 hizmet veren yeni çağrı merkezi numaramız da bu amaca hizmet edecek” dedi.
İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa ve İzmir Adnan Menderes havalimanlarında yolcular 444 9 TAV’ın yanı sıra resmi web sitelerinde yer alan iletişim bölümlerinden e-posta yoluyla da istek ve şikâyetlerini çağrı merkezine ulaştırabiliyorlar. TAV Çağrı Merkezi, TAV Havalimanları’nın işletmesinde bulunan terminallerde sorumluluk alanına giren konuları 24 saat içinde çözümleyerek geri bildirimde bulunmayı hedefliyor.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Cevapla

Etiketler
hat, için, sorular, tavdan, tüm, yeni


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Kelime TCL Yeni Sorular CroAtoN Eggdrop, NeoStats, BNC 8 23 Haziran 2010 09:40
Kaos - MultiCevap Yeni Sorular... txf Eggdrop, NeoStats, BNC 8 09 Ocak 2008 08:18
Oyun botu için klas sorular lazım AkInn Servisler 3 15 Temmuz 2007 00:07