IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
17Beğeni(ler)
  • 7 Post By Unknown
  • 3 Post By Mylife
  • 3 Post By Unknown
  • 2 Post By HoGıR
  • 2 Post By KartaL

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 28 Haziran 2022, 00:19   #1
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Geveze.ORG #Help Departmanı | İşleyiş/Sistem Bilgilendirmesi | Haziran 2022




Geveze.ORG #Help Departmanı - İşleyiş/Sistem Bilgilendirmesi

Soru : Geveze.ORG #Help departmanına Helper alımları nasıl yapılır ?

* Helper olmak için gelen arkadaşlarımızı #sınav kanalına davet ederiz, eğer istihbarat/online kontrollerinde herhangi bir problem yok ise o an müsait olan Help kurul üyemiz ve/veya Helper Eğitmenimiz sınava başlar.
* Test/Sınav sürecimizde 10 soru sorulur ve gelen Helper adayını her soru için 2.5 dakika süre verilir.
* Başarılı olan Helper arkadaşlarımız, Helper olarak eklenir.Sorularda beklenen verimi vermeyen arkadaşlarımıza Stajyer Helper olarak devam edebilecekleri bilgisini veririz.
* Stajyer Helper sürecinde, Helper olmak için gelen arkadaşlarımızı #Hes ve/veya #Hes2 kanallarımıza davet ederiz.Eğitim konuları/süreci ile ilgili bilgilendirip, Geveze.ORG Help departmanı tarafından hazırlanan ADAY metnini kabul etmelerini rica ederiz.



Soru : Geveze.ORG #Help Departman kuralları nelerdir ?

Geveze.ORG Help Departman Kuralları

1) Departman görevlileri; toplum ahlakına & sunucu kalitesine uygun Nick, ident ve fullname kullanmak zorundadırlar.
2) Help departman kanalları içerisinde Saygı, Sevgi ve Hiyerarşi kurallarına mutlaka uyulmalıdır.
3) #Helpers kanalında prefix sıramalaması, Help Stajyer || Helper || Kıdemli Helper(+) || Helper Eğitmeni(%) || HelpSop/Birim sorumluları(@) || HelpMaster/Help Manager(&) || Help Founder(~) şeklindedir.Her prefix'teki Helper bir üst prefixteki Helpera saygılı olmalıdır.Hiçbir şekilde saygısızlık kabul edilemez.
4) Help departman kanallarından log çıkarmak/paylaşmak KESİNLİKLE YASAKTIR.
5) #Help kanalında bilmediğiniz bir soru sorulduğunda; #Helpers kanalına !seslen yazarak, diğer yetkililerden mutlaka yardım alınız.
6) Departman kanallarına /amsg gönderilmesi yasaktır.#Helpers kanalına .alias yazıp, Helper aliaslarını yükleyiniz.
7) Hiçbir kanalın ban list’inde hostunuz yada nickiniz geçmemeli ve global kanallarda HELP AİLESİ'ni temsil ettiğinizi unutmamalısınız.Haksız bir durum olduğunda, HelpSop & Help Founder ile görüşebilirsiniz.
8) #Helpers kanalının genel akışı, soru/cevap için kullanılmalıdır. Soru cevap harici kısa süreli sohbet edilebilir, Laubali diyaloğlar (canım, cicim vb.) kesinlikle yasaktır.
9) Helper'lar birbirlerine ve üstlerine her zaman saygılı olmak zorundadır. Kesinlikle tartışma ortamı oluşturulmamalıdır.
10) Bir Helper'dan istenilen bilgiden ziyade, dürüst/saygılı/ciddi/mütevazı ve yardımsever olmasıdır.Bilgi bir şekilde kazanılır.
11) Kullanıcıya Voice(+) veren Helper yardım verir. Ancak herhangi bir sebeple (+v) veren Helper'in yardım veremeyeceği anlaşıldığında diğer bir Helper kullanıcıya yardımcı olabilir.
12) #Help kanalında yardım haricinde konuşmak, yardım esnasında gülme veya ağlama smile'larını kullanmak ve gelen kullanıcıyı rencide edicek davranışlarda bulunmak KESİNLİKLE YASAKTIR.
13) Departman kanallarında Türkçe düzgün bir şekilde kullanılmalıdır.
14) #Help kanalında, Mainnick dışında Linkli Nick ile durmak kesinlikle yasaktır.
15) Departman yetkililerinin #Help, #Helpers, #Egitim kanallarına girmeleri zorunludur.
16) Herhangi bir yönetim birimi (Oper & Admin) ile; TARTIŞMAK - İKİLİ DİYALOGA girmek kesinlikle yasaktır.
17) #Help departmanında ve Helper'lar arasında herhangi bir sorun olduğunda Helpsop'lara başvurulacaktır. Helpsop'lar ile çözülemeyen meselelerde direkt Help Founder ile görüşebilirsiniz.
18) Üst yönetime haber vermeden; 15 gün online olmayan Helper'lerin departman ile ilişiği kesilecektir. ( Privmsg & Memo & Mail & Skype ile bilgi verilebilir. )
19) #Help kanalına eklenen herkes bu kuralları kabul etmiş sayılır, uymayanlar hakkında ise ceza-i işlem uygulanacaktır. #HELP Kurulunda bulunan yöneticilerin söyledikleri yazılı kurallarda olmasa bile kural niteliği taşır.


Soru : Geveze.ORG Help departmanında hiyarerşi sistemi nasıl işliyor ?

* Aday/Kurallar metinlerinde de vurgulayarak bahsettiğimiz gibi, Ast Üst kuralı katı bir şekilde uygulanmaktadır.
* Aile kavramını da benimseyen bir departman olduğumuzu belirterek, birbirimizin Ast & Üstü olduğumuz kadar sistemin dışında arkadaş/dost/kardeş olduğumuzun da altını çizmemiz gerekir.
* Her helper terfi/hediye/takdir aldığında, diğer helper arkadaşları terfiyi/hediyeyi/takdiri kendisi almış samimi duygularla sevinmesi ve tebrik etmesi, ego veya kibirden uzak yönetim anlayaşımızın meyvesidir.
* Sonuç olarak, Geveze.ORG #Help departmanı hiyererşi ile yönetildiği kadar aynı zamanda kendi içerisinde AİLE gibidir.Her bireyinin menfaatini ayrı ayrı düşünen bir anlayışa sahiptir.


Soru : Geveze.ORG Help departmanında Son 2 yıldır ara ara Help Founder değişiyor sebep(leri) nelerdir ?

* Geveze.ORG Help Liderimiz tartışmasız olarak neXus hocamızdır, kendisini yakından tanıyanlar yada takip edenler bilirler ki Help dünyasına bir çok Help Founder kazandırmıştır.
* neXus hocamızın projesi olan -> Help Founder Eğitim Sistemi <- 2 senedir sorunsuz olarak devam edip, Help Kurul Üyeleri arasından Help Founder belirlenmektedir.
* Belirli süreler aralığında Help Kurulunda ki arkadaşlarımız Help Founder olarak ön plana çıkabiliceği bilgisinide buradan bildirmek isteriz.


Soru : Geveze.ORG Help Kurulu Üyelerine verilen Help Oper/Admin sistem işleyişi ve Departman üyelerinin başarıları nasıl ödüllendirilir ?

* Geveze.ORG Help Founderi dışında, Kadrolu 2 Network Administrator ve 2 IRC Operator vardır.
* Ek olarak hediye olarak verdiğimiz 1 IRC Operator daha bulunmaktadır.İstatistik listelerinde üst sıralar da olan, saygılı, çalışkan ve hiyererşi sistemimize eksiksiz uyan Helper arkadaşlarımıza verilir.
* Başarılı departman üyelerine verilen hediyelerimizden, Global kanal hediyesi ise her ay düzenli olarak farklı helper arkadaşların üzerine devredilmektedir.
* Global kanallar da karşılama mesajı hediyemiz, Adaylık sürecini başarı ile tamamlamış veya Ay içerisinde aktif olan başarılı helper 'larımıza verilmektedir.


Soru : Geveze.ORG Help Departmanının sunucuda ki kullanıcılara ekstra katkıları nelerdir ?

* 1 seneyi aşkındır #Egitim kanalımız da global/super operator eğitimlerimiz devam etmektedir.
* Her hafta cuma günü IRCd/Services konuları hakkında eğitimlerimizin yanı sıra kendi hazırladığımız dökümanlar ile global/super operator arkadaşlarımızı desteklemekteyiz.


Konu Unknown tarafından (24 Ağustos 2022 Saat 13:58 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 28 Haziran 2022, 01:38   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Geveze.ORG #Help Departmanı | İşleyiş/Sistem Bilgilendirmesi | Haziran 2022




Bilgilendirme için teşekkür ederiz. Başarılarınızın devamını dilerim çok iyi gidiyorsunuz.

__________________
i don't care if i'm misfit..
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Haziran 2022, 02:06   #3
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Geveze.ORG #Help Departmanı | İşleyiş/Sistem Bilgilendirmesi | Haziran 2022




Mylife Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Bilgilendirme için teşekkür ederiz. Başarılarınızın devamını dilerim çok iyi gidiyorsunuz.

Biz teşekkür ederiz, sağ olunuz.


Konu Unknown tarafından (28 Haziran 2022 Saat 02:09 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Haziran 2022, 10:19   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Geveze.ORG #Help Departmanı | İşleyiş/Sistem Bilgilendirmesi | Haziran 2022




Başarılarımız daimi olur inşallah, bilgilendirme için teşekkürler

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Haziran 2022, 11:21   #5
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Geveze.ORG #Help Departmanı | İşleyiş/Sistem Bilgilendirmesi | Haziran 2022




Başarılar dilerim kardeşim

__________________
Hilalin gölgesinde adalet ol, merhamet ol, derman ol.
Gazi ol, DEVLET OL.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 28 Haziran 2022, 13:25   #6
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Geveze.ORG #Help Departmanı | İşleyiş/Sistem Bilgilendirmesi | Haziran 2022




KartaL Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Başarılar dilerim kardeşim

Çok teşekkür ederiz sağ olunuz.


Konu Unknown tarafından (07 Aralık 2022 Saat 09:31 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
gevezeorg, help ekibi, helper


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Geveze.ORG #Help Ekibi Haziran 2022 Unknown Help Departmanlarından Son Haberler 27 13 Temmuz 2022 22:07
Kalbim.Net #Help Departmanı Yenilenen Kadro & İşleyiş [06.04.2022] vioLeta Help Departmanlarından Son Haberler 30 21 Mayıs 2022 11:04
eFootbal 2022 (PES 2022) oyunu için sistem gereksimleri neler, bilgisayarınız kaldırır mı? CyBeR Bilgisayar Oyunları 0 01 Ekim 2021 11:10
Geveze.ORG Help Departmanı da satılmış Dias Help Departmanlarından Son Haberler 30 02 Nisan 2018 20:37
9.Haftanın Help Departmanı Geveze.Org #help Swat 2014 Yılına ait Polemikler 10 21 Ocak 2015 22:22