IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




91Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 02 Ocak 2018, 07:09   #1
Çevrimdışı
Helper Röportaj : Kenan


sohbet


"Helper Röportaj" serimize Soyle.Net Help Founderi Kenan (@Kenan) ile devam ediyoruz.

<eQuaL> Merhaba, Kenan. İlk olarak röportaj teklifimizi kabul ettiğin için sana teşekkür ederim. Öncelikle hâlini, hatırını sormak istiyorum.

<@Kenan> eQuaL; ben teşekkür ederim kardeşim hamd olsun bu günümüze sen nasılsın?

<eQuaL> İyi olmaya çalışıyorum, bende teşekkür ederim. Help departmanında uzunca bir zaman aralığından beridir, beraber çalıştığımız için keyifli bir söyleşi olacağını düşünüyorum. Ben sizi tanıyorum ama röportajı okuyacak kullanıcılarımız için, soruyorum. "-Sizi tanıyabilir miyiz? Kenan, kimdir?"

<@Kenan>
Evet seninle çalışmak her zaman bana keyif vermiştir. Ve başarıların her daim gözler önündedir öncelikle bu başarıların ve emeklerin için teşekkür ederim.

<eQuaL> Ben teşekkür ederim, umarım daha iyileri olacaktır.

<@Kenan> Ben Bursa'da ikamet ediyorum. Halı, mobilya mağazam var bunun yanı sıra müteahhitlikle uğraşıyorum. Tamamen ev işleri anlayacağın.

<eQuaL> Peki, teşekkür ederim. IRC/d ile ilk tanışmanız nasıl ve kaç yıllarında oldu?

<@Kenan> Relay chat destek birimleri ile tanışmam 2006 yıllarına dayanıyor chat e başlama tarihim 2000 li yıllarda dalnet sonrasında biraz ara verip 2006 yıllarında da soyle.net oğuz çiğdem ile devam ettim. Fakat tabi bu süre zarfında, bu yıla kadar girmediğim ve bıraktığım yılları hesaplayacak olursak 3 sene çıkmamız gerekiyor yine farklı sunucularda da bulunup görev almışlığım var.

<eQuaL> Aldığınız görev ve sorumluluklar Help’e yönelik mi? Yoksa bunun dışında, farklı branşlarda görev aldınız mı?

<@Kenan> Genelde admin sıfatı ile görev aldım bulunduğum tüm yerlerde, bunun dışında help işine tamamen soyle.net üzerinden başladım.

<eQuaL> Peki, Help'e yönelmenizi sağlayan etmen/etmenler ne oldu? Neden Helper, Help Founder olmayı tercih ettiniz?

<@Kenan> Ben aslında help founderliğini hiç istemeyen bir insandım 2012 den sonra özellikle help sistemleri bozuldu. Gerek sürekli founder değişikliği, gerek bazı eskilerin egoları, gerek paralı sistemlere dönüş, gerek google ve/ya da internet tarayıcılarındaki help ile alakalı olguların gelişmesi açıkcası help sistemine büyük zarar veren etkenler arasında fakat ben eski kafalı olduğum için sistemleri biraz daha eskiye yönelik kullanmayı istedim. Bunu yaparken de aslında eskisi gibi olamayacağını bildiğimden ötürü eskiyi biraz daha modernize etmek istedim ve bu sebeple de gelen teklifi değerlendirdik diyelim.

<eQuaL> Help bünyesinde, kullandığınız sistem nedir? Ne şekilde bir yönetim tarzı benimsiyorsunuz?

<@Kenan> Şimdi malumunuz, help 'e rekabet azaldı girip soru soran user sayısından bahsediyorum benim sistemimde öncelikle, Eğitim esas işlevdir. Eskilerin emekleri ve IRC/d üzerinde yaptıkları tartışılmaz fakat yeni kanlara ihtiyaç var bu sebeple de eğitime ve her ay en az 5 helper çıkarmak değişmez kuralımdır. Bunun yanı sıra yine bu çıkan helperler 2. bir eğitime tabi tutulurlar isterlerse oda Eğitmen eğitimidir. Peki bu helperler ne oluyor? Mevcutta şuanda 123 adet helperimiz var. Bunları helpde user bekletmek yerine bildiğiniz üzere adminliklerimiz artık maddiyata dönmüş durumda ve sunucu üzerindeki çaba ve gayret eksik ya da hic yok fakat ben bu helperlerden basarılı olanları HALFOPER sistemine alıyorum, bu sistemden de Sunucunun #chanserv #nickserv #operhelp #sales #kanal-devir gibi desteğin esirgenmeyeceği kanallara aktif ediyorum. Ve yine bu halfoperler kanalların sohbetine kadar kısaca sunucunun bütün işleri ile uğraşıyorlar. Ve buradan başarılı gördüklerimizde Oper/admin eklemeleri ile kıdemini arttırmaya devam ediyoruz.

<eQuaL> Öncelikle IRC/d sonrasında da help bitiyor, yeni helperler yetişmiyor gibi bir tabu var bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

<@Kenan> Yetişmiyor diye bir şeye katılmıyorum da inanmıyorum da yetiştirilmiyor. Biliyorsun ki biz departmanımızda eksik adam bulundurmuyoruz. Bunlarla ilgili eğitim sorumlumuz ve eğitmenlerimiz sürekli çalışmalarını sürdürüyorlar. Bu sebeple hiçbir yönetici olmuyor çıkmıyor yetişmiyor dememeli bence.

<eQuaL> Help ve Helperliği aktif tutup, yaşatmak için düşündüğünüz ve uyguladığınız projeler var mı?

<@Kenan> Bu sorunun cevabını yukarıda da vermiştim kardeşim, ast olan departmanın kendisidir. Help 'e her şey dâhil edilebilir Biz bugün bu kadar helper ile sunucu yönetiyoruz ve tüm bireylerinde çalışmasını sağlıyoruz. Help 'in yaşaması için özellikle liderlerin sorumluluktan kaçmaması gerekir sadece Help için 2 kişi gelecek soru bekleyeceğiz diye bir liderlik söz konusu ise o departman zaten bir gün bitecektir. Şahısları aktif tutabilmek için gerçekten sevdirmek için 1. öğrenimini güzel yapmasını sağlamak 2. onu sürekli göreve teşkil etmektir amaç ki zaten bir helper gönüllü bu işe başlamıştır onu çalıştırmadan bir yerde tutmak imkânsızdır.

<eQuaL> Helper olmak isteyen ve komut dizilimleri ile ilgilenen yeni arkadaşlara öneriniz var mı?

<@Kenan>
Öncelikle o arkadaşlara ve onların nezdinde tüm bu işe yeni başlayacak arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden. Şahsım adına ben onlara gerçekten değer veren bir insanım ve onlara önerim ise iyi ya da kötü hiç bir zaman bırakanlar listesinde olmasınlar. En ufak meselede beni silin diyen insanlara niye diye sormam bilirsin.
Çünkü bir lafım vardır; Seni bir kere terk edeni affetsen de seni yine terk eder, seni terk edeni affetmem ki terk etmeyenin kıymeti bilinsin ama sen sakın terk etme. Bu yüzden sadece bana göre sürekli ayrılma kararları yanlıştır bu doğrultuda hiçbir birey helper olamaz.

<eQuaL> Help departmanları arasında beğendiğiniz başka bir help departmanı var mı?

<@Kenan> Bu soruyu cevaplamaktan irtica ederim. Hepsi birbirinden güzel hepsi de değerli insanların nezdinde ilerleyiş sağlayan departmanlar.

<eQuaL> Kendi departmanının, diğer departmanlardan farklı olduğunu düşünüyor musun? Ve sence bu farklılıklar nelerdir?

<@Kenan> Bunu evet her departman founderi düşünür, benim farkım halfoper sistemi olduğunu düşünüyorum ki hiçbir sunucuda böyle bir şey yok bildiğim kadarı ile. Ve yine üstünde çalıştığımız Botların başarıya mukabil ödül sistemleri ve her departmanın ayrı bir yöneticiye ve o yöneticilere bağlı ekiplere sahip olması ve yine departmandaki saygı hiyerarşik düzen ve yine bu kadar Adayın Helper olarak IRC/d ye kazandırmak kendimin değilde departmanımın başarısıdır.

<eQuaL> IRC/d üzerinde her şey maddiyata döküldü ve yöneticilik/departman satışı da yapılmaya başlandı. Bu konu hakkında görüşleriniz nelerdir?

<@Kenan> Bu konu aslında pek bizi etkilemiyor bütün departmanlarda halfoperlerimiz aktif olduğu için fakat help konusunda kesinlikle ve kesinlikle satışını kiralanmasını uygun bulmuyorum. Bunun nedeni başta emeğe ihanet olarak nitelendiriyorum sonrada tüm founderlerin 1 veya 1 kaç kişinin yaptığı bu hatadan ötürü mimlenmesini görüyoruz. Nitekim benim adıma bile bazı zavallı tayfası bu tür söylemlerde bulunmuştu. Ve bunlarda gerçekten üzücü.

<eQuaL> IRC/d üzerinde ücretli yönetime dâhil edilen kullanıcılar yüzünden, Helperler IRC/d'ye küsüyor olabilir mi?

<@Kenan> Yok sanmıyorum çünkü help bambaşka bir şeydir. Yani sırf admin olacağım diye helperlik yapıyorsa kişi yapmasın zaten diye düşünmekteyim.

<eQuaL> Yönetiminizde bulunan kullanıcılar, rumuzunuzun arkasında ki hali için mi yoksa verdiğiniz yetkilendirmeler yüzünden mi sizin yanınızda olmayı tercih ediyor?

<@Kenan> Şimdi benim şöyle bir alternatifim mevcut Bildiğin üzere ben aynı zamanda SoyLe.Net Departmanlar Genel Sorumlusuyum helperlere verdiğim değerden bahsetmiştim fakat bunun yanı sıra sağ olsunlar adminlerimiz bir helperle ilgili sorun ne olursa olsun beni buluyorlar direkt işlem yapmıyorlar, ve yine departman çalışma takvimini ben oluşturuyorum sunucuya hizmetin daha kaliteli olması için bunun yanında en önemli şey ise adalet. Departmanda ki soru cevap işlevleri eğitim işlevleri insanlara keyifli geliyor. Bugüne kadar yetki için çok şükür yanımda olan olmadı ve ekibimin büyük bölümünde verdiğimiz yetkileri kabul etmedi. Oper adminden bahsediyorum burada.

<eQuaL> Help bünyesinde herkese eşit seviyede yaklaştığını ve adil bir yönetim gösterdiğini düşünüyor musun? Evet ya da hayır ise nedenlerini söyleyebilir misin?

<@Kenan> Evet, düşünüyorum kardeşim. Aslında böyle bi soruyu siz helperlerimize sorsaydınız daha bi anlam kazanırdı.

<eQuaL> Sunucu Help Founderliğinin yanı sıra Sunucu Sorumlusu, Halfoper Sorumlusu, Bot Sorumlusu gibi sorumluluklarınızda bulunuyor. Genel anlamda birçok iş yapan insanların, tek bir iş yapan insanlara göre başarısız oldukları savunulur. Siz bu duruma ne diyorsunuz? Bütün bu departmanlarda da başarılı olduğunuzu düşünüyor musunuz ve bunu kanıtlayabilir projeleriniz ya da düşünceleriniz var mı?

<@Kenan> Aslında bu soruyu da sunucu sahiplerimiz iStanbuL ve ReiS 'e sormak lazım, doğrudur bu yetkilere sahibim. Sunucumuzda mevcut 21 adet çalışan bot mevcut sorun var mı botlarımızda hayır. Sunucu işleyişimizde sorun var mı A departmanında B departmanında C departmanında hayır. Halfoper sistemi zaten tamamen başarılı helperlerin bulunduğu admin komutlarını Bot üzerinden kullanma sistemidir, E helpde başarı var ki demek halfopere alıyoruz. O zaman neden başarısız olayım? Fakat şu bir gerçek ki Bu sorumlulukların hiç birisi benim nezdimde Help’den önemli olamaz.

<eQuaL> IRC/d dışında, zamanınızı ayırdığınız bir etkinliğiniz var mı? Uğraştığınız herhangi bir durum vb. Yoksa iş ve IRC/d üzerinde bir döngüye sahip yaşantınız mı var?

<@Kenan> Kardeşim balık var balık ben balıkları çok seviyorum akvaryum balığı tabi en büyük hobimdir. Onlarla uğraşmanın yanı sıra işlerim le ilgilenmek normal yaşantı gezmek tozmak vs. IRC/d zaten verdiğimiz yetkililer işlerle uğraşmakta sağ olsunlar geldiğimiz zaman kısa bir analiz ve sorun varsa sunucuyla alakalı giriş yapmaya çalışıyoruz.

<eQuaL> Kenan öncelikle zaman ayırdığın için sana teşekkür ederim.

<@Kenan> Davetinize ben teşekkür ederim.

<eQuaL> Bu arada istem dışı da olsa, kırıcı bir kelam ettiysek de affola. Umarım, yeni bir röportaj da karşılaşırız. Teşekkür ederim, iyi çalışmalar dilerim.

<@Kenan> Estağfurullah, inşallah her zaman sevgi ile kalın.
"Helper Röportaj" serimize Soyle.Net Help Founderi Kenan (@Kenan) ile devam ediyoruz.

<eQuaL> Merhaba, Kenan. İlk olarak röportaj teklifimizi kabul ettiğin için sana teşekkür ederim. Öncelikle hâlini, hatırını sormak istiyorum.

<@Kenan> eQuaL; ben teşekkür ederim kardeşim hamd olsun bu günümüze sen nasılsın?

<eQuaL> İyi olmaya çalışıyorum, bende teşekkür ederim. Help departmanında uzunca bir zaman aralığından beridir, beraber çalıştığımız için keyifli bir söyleşi olacağını düşünüyorum. Ben sizi tanıyorum ama röportajı okuyacak kullanıcılarımız için, soruyorum. "-Sizi tanıyabilir miyiz? Kenan, kimdir?"

<@Kenan>
Evet seninle çalışmak her zaman bana keyif vermiştir. Ve başarıların her daim gözler önündedir öncelikle bu başarıların ve emeklerin için teşekkür ederim.

<eQuaL> Ben teşekkür ederim, umarım daha iyileri olacaktır.

<@Kenan> Ben Bursa'da ikamet ediyorum. Halı, mobilya mağazam var bunun yanı sıra müteahhitlikle uğraşıyorum. Tamamen ev işleri anlayacağın.

<eQuaL> Peki, teşekkür ederim. IRC/d ile ilk tanışmanız nasıl ve kaç yıllarında oldu?

<@Kenan> Relay chat destek birimleri ile tanışmam 2006 yıllarına dayanıyor chat e başlama tarihim 2000 li yıllarda dalnet sonrasında biraz ara verip 2006 yıllarında da soyle.net oğuz çiğdem ile devam ettim. Fakat tabi bu süre zarfında, bu yıla kadar girmediğim ve bıraktığım yılları hesaplayacak olursak 3 sene çıkmamız gerekiyor yine farklı sunucularda da bulunup görev almışlığım var.

<eQuaL> Aldığınız görev ve sorumluluklar Help’e yönelik mi? Yoksa bunun dışında, farklı branşlarda görev aldınız mı?

<@Kenan> Genelde admin sıfatı ile görev aldım bulunduğum tüm yerlerde, bunun dışında help işine tamamen soyle.net üzerinden başladım.

<eQuaL> Peki, Help'e yönelmenizi sağlayan etmen/etmenler ne oldu? Neden Helper, Help Founder olmayı tercih ettiniz?

<@Kenan> Ben aslında help founderliğini hiç istemeyen bir insandım 2012 den sonra özellikle help sistemleri bozuldu. Gerek sürekli founder değişikliği, gerek bazı eskilerin egoları, gerek paralı sistemlere dönüş, gerek google ve/ya da internet tarayıcılarındaki help ile alakalı olguların gelişmesi açıkcası help sistemine büyük zarar veren etkenler arasında fakat ben eski kafalı olduğum için sistemleri biraz daha eskiye yönelik kullanmayı istedim. Bunu yaparken de aslında eskisi gibi olamayacağını bildiğimden ötürü eskiyi biraz daha modernize etmek istedim ve bu sebeple de gelen teklifi değerlendirdik diyelim.

<eQuaL> Help bünyesinde, kullandığınız sistem nedir? Ne şekilde bir yönetim tarzı benimsiyorsunuz?

<@Kenan> Şimdi malumunuz, help 'e rekabet azaldı girip soru soran user sayısından bahsediyorum benim sistemimde öncelikle, Eğitim esas işlevdir. Eskilerin emekleri ve IRC/d üzerinde yaptıkları tartışılmaz fakat yeni kanlara ihtiyaç var bu sebeple de eğitime ve her ay en az 5 helper çıkarmak değişmez kuralımdır. Bunun yanı sıra yine bu çıkan helperler 2. bir eğitime tabi tutulurlar isterlerse oda Eğitmen eğitimidir. Peki bu helperler ne oluyor? Mevcutta şuanda 123 adet helperimiz var. Bunları helpde user bekletmek yerine bildiğiniz üzere adminliklerimiz artık maddiyata dönmüş durumda ve sunucu üzerindeki çaba ve gayret eksik ya da hic yok fakat ben bu helperlerden basarılı olanları HALFOPER sistemine alıyorum, bu sistemden de Sunucunun #chanserv #nickserv #operhelp #sales #kanal-devir gibi desteğin esirgenmeyeceği kanallara aktif ediyorum. Ve yine bu halfoperler kanalların sohbetine kadar kısaca sunucunun bütün işleri ile uğraşıyorlar. Ve buradan başarılı gördüklerimizde Oper/admin eklemeleri ile kıdemini arttırmaya devam ediyoruz.

<eQuaL> Öncelikle IRC/d sonrasında da help bitiyor, yeni helperler yetişmiyor gibi bir tabu var bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

<@Kenan> Yetişmiyor diye bir şeye katılmıyorum da inanmıyorum da yetiştirilmiyor. Biliyorsun ki biz departmanımızda eksik adam bulundurmuyoruz. Bunlarla ilgili eğitim sorumlumuz ve eğitmenlerimiz sürekli çalışmalarını sürdürüyorlar. Bu sebeple hiçbir yönetici olmuyor çıkmıyor yetişmiyor dememeli bence.

<eQuaL> Help ve Helperliği aktif tutup, yaşatmak için düşündüğünüz ve uyguladığınız projeler var mı?

<@Kenan> Bu sorunun cevabını yukarıda da vermiştim kardeşim, ast olan departmanın kendisidir. Help 'e her şey dâhil edilebilir Biz bugün bu kadar helper ile sunucu yönetiyoruz ve tüm bireylerinde çalışmasını sağlıyoruz. Help 'in yaşaması için özellikle liderlerin sorumluluktan kaçmaması gerekir sadece Help için 2 kişi gelecek soru bekleyeceğiz diye bir liderlik söz konusu ise o departman zaten bir gün bitecektir. Şahısları aktif tutabilmek için gerçekten sevdirmek için 1. öğrenimini güzel yapmasını sağlamak 2. onu sürekli göreve teşkil etmektir amaç ki zaten bir helper gönüllü bu işe başlamıştır onu çalıştırmadan bir yerde tutmak imkânsızdır.

<eQuaL> Helper olmak isteyen ve komut dizilimleri ile ilgilenen yeni arkadaşlara öneriniz var mı?

<@Kenan>
Öncelikle o arkadaşlara ve onların nezdinde tüm bu işe yeni başlayacak arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden. Şahsım adına ben onlara gerçekten değer veren bir insanım ve onlara önerim ise iyi ya da kötü hiç bir zaman bırakanlar listesinde olmasınlar. En ufak meselede beni silin diyen insanlara niye diye sormam bilirsin.
Çünkü bir lafım vardır; Seni bir kere terk edeni affetsen de seni yine terk eder, seni terk edeni affetmem ki terk etmeyenin kıymeti bilinsin ama sen sakın terk etme. Bu yüzden sadece bana göre sürekli ayrılma kararları yanlıştır bu doğrultuda hiçbir birey helper olamaz.

<eQuaL> Help departmanları arasında beğendiğiniz başka bir help departmanı var mı?

<@Kenan> Bu soruyu cevaplamaktan irtica ederim. Hepsi birbirinden güzel hepsi de değerli insanların nezdinde ilerleyiş sağlayan departmanlar.

<eQuaL> Kendi departmanının, diğer departmanlardan farklı olduğunu düşünüyor musun? Ve sence bu farklılıklar nelerdir?

<@Kenan> Bunu evet her departman founderi düşünür, benim farkım halfoper sistemi olduğunu düşünüyorum ki hiçbir sunucuda böyle bir şey yok bildiğim kadarı ile. Ve yine üstünde çalıştığımız Botların başarıya mukabil ödül sistemleri ve her departmanın ayrı bir yöneticiye ve o yöneticilere bağlı ekiplere sahip olması ve yine departmandaki saygı hiyerarşik düzen ve yine bu kadar Adayın Helper olarak IRC/d ye kazandırmak kendimin değilde departmanımın başarısıdır.

<eQuaL> IRC/d üzerinde her şey maddiyata döküldü ve yöneticilik/departman satışı da yapılmaya başlandı. Bu konu hakkında görüşleriniz nelerdir?

<@Kenan> Bu konu aslında pek bizi etkilemiyor bütün departmanlarda halfoperlerimiz aktif olduğu için fakat help konusunda kesinlikle ve kesinlikle satışını kiralanmasını uygun bulmuyorum. Bunun nedeni başta emeğe ihanet olarak nitelendiriyorum sonrada tüm founderlerin 1 veya 1 kaç kişinin yaptığı bu hatadan ötürü mimlenmesini görüyoruz. Nitekim benim adıma bile bazı zavallı tayfası bu tür söylemlerde bulunmuştu. Ve bunlarda gerçekten üzücü.

<eQuaL> IRC/d üzerinde ücretli yönetime dâhil edilen kullanıcılar yüzünden, Helperler IRC/d'ye küsüyor olabilir mi?

<@Kenan> Yok sanmıyorum çünkü help bambaşka bir şeydir. Yani sırf admin olacağım diye helperlik yapıyorsa kişi yapmasın zaten diye düşünmekteyim.

<eQuaL> Yönetiminizde bulunan kullanıcılar, rumuzunuzun arkasında ki hali için mi yoksa verdiğiniz yetkilendirmeler yüzünden mi sizin yanınızda olmayı tercih ediyor?

<@Kenan> Şimdi benim şöyle bir alternatifim mevcut Bildiğin üzere ben aynı zamanda SoyLe.Net Departmanlar Genel Sorumlusuyum helperlere verdiğim değerden bahsetmiştim fakat bunun yanı sıra sağ olsunlar adminlerimiz bir helperle ilgili sorun ne olursa olsun beni buluyorlar direkt işlem yapmıyorlar, ve yine departman çalışma takvimini ben oluşturuyorum sunucuya hizmetin daha kaliteli olması için bunun yanında en önemli şey ise adalet. Departmanda ki soru cevap işlevleri eğitim işlevleri insanlara keyifli geliyor. Bugüne kadar yetki için çok şükür yanımda olan olmadı ve ekibimin büyük bölümünde verdiğimiz yetkileri kabul etmedi. Oper adminden bahsediyorum burada.

<eQuaL> Help bünyesinde herkese eşit seviyede yaklaştığını ve adil bir yönetim gösterdiğini düşünüyor musun? Evet ya da hayır ise nedenlerini söyleyebilir misin?

<@Kenan> Evet, düşünüyorum kardeşim. Aslında böyle bi soruyu siz helperlerimize sorsaydınız daha bi anlam kazanırdı.

<eQuaL> Sunucu Help Founderliğinin yanı sıra Sunucu Sorumlusu, Halfoper Sorumlusu, Bot Sorumlusu gibi sorumluluklarınızda bulunuyor. Genel anlamda birçok iş yapan insanların, tek bir iş yapan insanlara göre başarısız oldukları savunulur. Siz bu duruma ne diyorsunuz? Bütün bu departmanlarda da başarılı olduğunuzu düşünüyor musunuz ve bunu kanıtlayabilir projeleriniz ya da düşünceleriniz var mı?

<@Kenan> Aslında bu soruyu da sunucu sahiplerimiz iStanbuL ve ReiS 'e sormak lazım, doğrudur bu yetkilere sahibim. Sunucumuzda mevcut 21 adet çalışan bot mevcut sorun var mı botlarımızda hayır. Sunucu işleyişimizde sorun var mı A departmanında B departmanında C departmanında hayır. Halfoper sistemi zaten tamamen başarılı helperlerin bulunduğu admin komutlarını Bot üzerinden kullanma sistemidir, E helpde başarı var ki demek halfopere alıyoruz. O zaman neden başarısız olayım? Fakat şu bir gerçek ki Bu sorumlulukların hiç birisi benim nezdimde Help’den önemli olamaz.

<eQuaL> IRC/d dışında, zamanınızı ayırdığınız bir etkinliğiniz var mı? Uğraştığınız herhangi bir durum vb. Yoksa iş ve IRC/d üzerinde bir döngüye sahip yaşantınız mı var?

<@Kenan> Kardeşim balık var balık ben balıkları çok seviyorum akvaryum balığı tabi en büyük hobimdir. Onlarla uğraşmanın yanı sıra işlerim le ilgilenmek normal yaşantı gezmek tozmak vs. IRC/d zaten verdiğimiz yetkililer işlerle uğraşmakta sağ olsunlar geldiğimiz zaman kısa bir analiz ve sorun varsa sunucuyla alakalı giriş yapmaya çalışıyoruz.

<eQuaL> Kenan öncelikle zaman ayırdığın için sana teşekkür ederim.

<@Kenan> Davetinize ben teşekkür ederim.

<eQuaL> Bu arada istem dışı da olsa, kırıcı bir kelam ettiysek de affola. Umarım, yeni bir röportaj da karşılaşırız. Teşekkür ederim, iyi çalışmalar dilerim.

<@Kenan> Estağfurullah, inşallah her zaman sevgi ile kalın.
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 02 Ocak 2018, 07:40   #2
Çevrimdışı
h2o
h2o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Helper Röportaj : Kenan




Çok güzel bir ropartaj olmuş , Kenan arkadaşıma IRC hayatında başarılar diliyorum saygılar..

  Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Ocak 2018, 08:19   #3
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj : Kenan




Gayet güzel bir röportaj emeğinize sağlık, @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] değerli bir kişi Başarılarınızın devamını dilerim Arkadaşlar.

  Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Ocak 2018, 08:49   #4
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj : Kenan




Güzel buldum başarılı daha iyi tanımış olduk Kenan ustayı.

Soyle.net / Help

  Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Ocak 2018, 08:51   #5
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj : Kenan




Çok güzel bir ropartaj olmuş emeğinize sağlık

  Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Ocak 2018, 10:36   #6
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj : Kenan




Bence şahane bir röportaj olmuş. Emeğinize sağlık..
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
🌹
Allah'ın bahşettiği en güzel aksesuardır vicdan.
Takın onu yüreğinize.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Ocak 2018, 10:50   #7
Çevrimiçi
Cevap: Helper Röportaj : Kenan




Güzel röportaj emeğinize sağlık.

__________________
Kırılmış bir kalbin hesabı, bu dünyaya ağır gelir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Ocak 2018, 11:01   #8
Çevrimiçi
Cevap: Helper Röportaj : Kenan




Keyifli çok güzel bir röportaj/sohbet olmuş @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] beyi yakınen tanımış olduk, emeğine sağlık @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
Ey iki adımlık yerküre; senin tüm arka bahçelerini gördüm ben.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Ocak 2018, 11:17   #9
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj : Kenan




Guzel bir soylesi olmus.

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] zaten isinde basarili birisi.

Guzel bir ekibi mevcut.

Kendisine basarilar dilerim.

  Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Ocak 2018, 11:28   #10
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj : Kenan




Güzel bi Soyleyisi Olmuş. Elinize Sağlık

  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Helper Röportaj : GNU xyL Helper Röportaj 36 16 Temmuz 2019 00:27
Helper Röportaj : Zey Amelia Helper Röportaj 12 19 Kasım 2014 21:02
Helper Röportaj : Nod Gurkan Helper Röportaj 11 26 Ağustos 2013 08:48