IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




58Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 15 Ocak 2018, 19:47   #1
Çevrimiçi
Helper Röportaj: KayzerSoze


sohbet


Helper Röportaj serimize Idealsohbet.com Help Founderi KayzerSoze @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ile devam ediyoruz.


<Mara> Merhaba KayzerSoze; öncelikle röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için IF ailesi adına çok teşekkür ederim, Nasılsınız?

<KayzerSoze> Merhaba,Röportaja başlamadan önce,herkese selam ve saygılarımı sunarım.Röportaj teklifiniz için IF ailesine teşekkürü bir borç bilirim.
<KayzerSoze> İyiyim teşekkür ederim sizi sormalı?

<Mara> Daim olsun beyefendi, teşekkürler ben de iyiyim. Ben sizi tanıyorum Help ve IRC/d dünyasına değerli katkılarınızı biliyorum lakin henüz tanımayan arkadaşlarımız var ise yahut help konusunda cevaplarınızı merak eden arkadaşlarımız için sormaya başlıyorum;
<Mara> Sizi tanıyabilir miyiz? KayzerSoze; kimdir?

<KayzerSoze> Tabiki, İsmim Mert, Dış ticaret ve İşletme mezunuyum. İzmir'liyim dış ticaret sektöründe çalışıyorum. İşim gereği farklı şehirlerde ikamet edebiliyorum..

<Mara> Peki, IRC/d ile ilk tanışmanız nasıl ve kaç yıllarında oldu?

<KayzerSoze> IRC ile tanışmam çok eski yıllara dayanıyor. Aslında başlangıç amacım İngilizcemi geliştirmek için yabancı IRC sunucularına girerek oldu. IRC user olarak chate başladığım ilk Türk sunucusu ise '99 sonları 2000 başları benim gözümde halen efsane olarak gördüğüm eski superonline(SOL)'dur.

<Mara> Güzel bir amaçla başlamışsınız peki yararı oldu mu dil gelişiminize?

<KayzerSoze> Konuşma açısından olmasa da , İngilizce gramer bilgimin gelişimi ve yazıp okuma açısından çok faydası oldu.

<Mara> Ne güzel, devam edelim öyleyse IRC/d dışında kalan zamanlarınızı nasıl değerlendirirsiniz? Hobileriniz var mıdır?

<KayzerSoze> IRC'ye ayırdığım zamanlar dışında, sinemaya gitmeyi, spor yapmayı ve balık tutmayı seviyorum.

<Mara> Profesyonel olarak ilgilendiğiniz bir spor branşı var mı? Yoksa tipik halısaha erkeği misiniz?
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


<KayzerSoze> Profesyonel olarak basket ve yüzmeyle ilgilendim. Şu an işlerimin yoğunluğu sebebiyle profesyonel olarak ilgilenebildiğim bir spor yok. Vakit buldukça spor salonuna gitmeye çalışıyorum.

<Mara> Anladım, spor yapmak/hareket hayatın bir parçası olmalı gerçekten de… Şimdi gelelim en can alıcı sorumuza;
<Mara> Neden Help? Sizi Helper olmaya iten şeyler neydi? Sunucularda birçok üst görevlerde yetkiler aldığınızı biliyorum ama help bir farklı olmuştur sizin için bunun sebebi nedir?

<KayzerSoze> Evet sizin de belirttiğiniz üzere help benim için her daim çok özel yeri olan bir departman olmuştur. Çeşitli görevlerde bulunmamı helpe borçluyum. Komutlarla ilgilenmeyi oldum olası seviyorum, bulunduğum sunucularda komutlara hakim olmak her açıdan işimi kolaylaştırıyor ve daha da eğlenceli hale getiriyor sunucuyu benim açımdan..

<Mara> Peki Help bünyesinde, kullandığınız sistem nedir? Ne şekilde bir yönetim tarzı benimsiyorsunuz?

<KayzerSoze> Bence Help departmanları sunucuların belkemiğidir. IRC hiyerarşik düzen üzerine kurulu bir sistemdir. Help departmanlarında da bilgiye dayalı, disiplinli ve hiyerarşik düzeni benimsiyorum.

<Mara> Help bir tutku mudur sizce? Bir bulaşan bir daha kolay kolay kopamaz mı?

<KayzerSoze> Kesinlikle bir tutkudur.Yardım kanallarına gelen kullanıcılara verilen bilgi ve yardımların mutluluğunu helperler iyi bilir. Helpin mantığını ve size kattıklarını fark ettiğiniz andan itibaren bir daha uzaklaşmanız kolay olmuyor.

<Mara> Öncelikle IRC/d sonrasında da help bitiyor, yeni helperlar yetişmiyor gibi bir tabu var bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

<KayzerSoze> Üzülerek bu konuya kısmen katılıyorum. Help departmanları bitmese de eski değeri kalmadığı aşikar.

<Mara> Help ve Helperlığı aktif tutup, yaşatmak için düşündüğünüz veya uyguladığınız projeler var mı?

<KayzerSoze> Help IRC olduğu sürece var olacak bir departmandır bana göre. Helpi aktif tutmak ve yaşatabilmek sunucunun tutum ve helpe verdiği değerden geçer. Bu konuda helpi tekrar eski günlerdeki canlandırmak için yapılması gerekenin helpte yetişen kalifiye arkadaşların yönetim kadrolarına yükseltmek olduğunu düşünüyorum.

<Mara> Buna katılıyorum bilinçli/bilgili bir yöneticinin sunucuyu daha ileriye taşıyacağı kanısındayım, merak ettiğim bir diğer konu da sizce ideal bir HelpFounderde mutlaka olması gereken özellikler nedir?

<KayzerSoze> Öncelikle adaletli ve bilgi donanımlı olması gerekmektedir. Adalet, adaletli kadro dağılımı yapabilmesi için, bilgi ve birikim ise ekibini daha iyi geliştirip güzel yerlere getirebilmesi için gereklidir. Bunun yanı sıra yeterli düzeyde help kültürü, düzen, disiplin ve yöneticilik yetilerine sahip olması gereklidir bence.

<Mara> Anladım, Peki sosyal hayatta ki KayzerSoze ile IRC/d içindeki KayzerSoze arasında bir farklılık var mı?

<KayzerSoze> Hiçbir fark yok. IRCde nasılsam gerçek hayatta da böyleyim.

<Mara> Her aklıselim insanın olması gerektiği gibi, ne güzel
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Devam öyleyse Help departmanları arasında beğendiğiniz başka bir help departmanı var mı?

<KayzerSoze> Katılıyorum, Tüm help departmanı arkadaşlarım emektar gönüllü kişilerdir. Hepsinin emeğine saygım sonsuz. Bir kaç departman sayacak olursak; GLC bilişim Kenan’ın bu konuda çok emek harcadığını biliyorum. Sohbet.net deLi’nin istikrarlı ve güzel deneyimli/tecrübeli kadroları var.

<Mara> Bize kendi help departmanınızı ve yönetim şeklinizi tanımlayabilir misiniz?

<KayzerSoze> İdealsohbet Help Departmanı , temel yardım birimi - eğitmenler ve yönetim kadrosundan oluşmaktadır. Help bilgisiz olmayacağından ötürü bilgiye dayalı eğitim sistemini ve hiyerarşik düzene uygun disiplinli yönetim biçimini uyguluyorum.

<Mara> Güzel ve sistemli geliyor kulağa tebrik ederim, IRC/d üzerinde her şey maddiyata döküldü ve yöneticilik/departman satışı da yapılmaya başlandı. Bu konu hakkında görüşleriniz nelerdir?

<KayzerSoze> Teşekkür ederim. Bu konuya en başından beri karşı çıkanlardanım. Yöneticiliğin kendini geliştirmeyle oluşacak bir yetenek olduğunu ve bunun parayla satın alınamayacağını düşünenlerdenim. Bilindiği üzere 5 seneye yakın TRSohbet help koordinatörlüğü ve 10 seneye yakın sunucu yöneticiliği görevlerini yerine getirdiğim zamanlarda sunucumuzda hiçbir maddi beklenti yoktu, operler emeğiyle seçilerek yükseltilirdi buda sunucunun verimi ve kalitesini arttıran bir durumdur bence. Keza şuan görev aldığım İdealsohbet sunucusunda da herhangi bir maddiyat beklenmeden emek odaklı yönetim sistemi izlenmektedir.

<Mara> Buna ben de katılıyorum kullanıcı olarak, bu durumun help üstündeki etkisine değinecek olursak; IRC/d üzerinde ücretli yönetime dahil edilen kullanıcılar yüzünden, Helperlar IRC/d'ye küsüyor olabilir mi?

<KayzerSoze> Kesinlikle katılıyorum. Doğal olarak emek harcayan insan karşılığını bekler. Ancak karşılığında hiçbir şey alamayıp parayla yönetime gelen kişileri gördükçe emektar helperlerin şevki kırılmaktadır. Lakin şu da unutulmamalıdır ki Help gönül işidir ve özünde amaç karşılıksız yardım vermektir.

<Mara> Çünkü bilgi; paylaştıkça değerlenir değil mi?
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


<KayzerSoze> Tabi ki bilgi paylaştıkça değerlenir. Sevgi paylaştıkça çoğalır
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


<Mara> Peki yönetiminizde bulunan helperlar, rumuzunuzun arkasındaki haliniz için mi yoksa verdiğiniz yetkilendirmeler nedeniyle mi sizin yanınızda olmayı tercih ediyor sizce?

<KayzerSoze> Günümüzde kimsenin kolay kolay yetkilendirmeler için birilerinin yanında olduğunu sanmıyorum. Bildiğim ve anladığım kadarıyla iyi bir ekip saygı duyduğu sevdiği bir liderin önderliğinde oluşur. Ekibimde görev alanların yetki hırsından daha çok beni sevdiği ve saydığı için yanımda olduklarını düşünüyorum.

<Mara> Sona yaklaşırken yavaş yavaş biraz da şahsi sorular soralım; sosyal yaşantınızda en baskın çıkan yönünüz nedir? Kendinizi tek bir sıfatla tanımlayacak olsanız bu ne olurdu?

<KayzerSoze> Sosyal yaşantımda çok düzenli ve tertipliyimdir. Gerek işimde gerek ev yaşantımda en dikkat ettiğim konuların başında gelir bunlar. Yalan konuşmayı ve konuşanı sevmem. Mükemmeliyetçi olurdu muhtemelen sıfat seçecek olsam.

<Mara> Böyle röportaj vermediğinizi pek hoşlanmadığınızı biliyorum çokça da vaktinizi aldım ama son bir soru soracağım; helper olmak isteyen ve komut dizilimleri ile ilgilenen yeni arkadaşlara önerileriniz var mıdır?

<KayzerSoze> Rica ederim. Helper olmak isteyen arkadaşlara öncelikle doğru yolda olduklarını söylemek isterim. Emek harcayarak elde edilen her bilgi ve başarı çok değerlidir. Donanımlı birer kullanıcı/yönetici olmak istiyorlarsa help onlar için tabiri caizse bir madendir. Forumlarda her konu hakkında detaylı bilgi ve eğitimler mevcut, eğitimleri okuyarak kendilerini yetiştirebilecekleri gibi sunucularda ki helper eğitim programlarını da dahil olabilirler.
<KayzerSoze> Tekrar özellikle vurgulamak istiyorum; Help gönül işidir / Helper sunucunun belkemiğidir. Bu bilinçte olan arkadaşları help departmanlarında görmekten mutluluk duyarız.

<Mara> Bu güzel sohbetiniz, ayırmış olduğunuz zaman ve vermiş olduğunuz samimi cevaplar için çok teşekkür ederim benim için çok zevkli bir röportajdı, Başarılarınızın devamını dilerim Sayın KayzerSoze.

<KayzerSoze> Asıl ben çok teşekkür ederim. Böylesine değerli bir platformda röportaj yapmak benim için büyük bir keyifti.

Helper Röportaj serimize Idealsohbet.com Help Founderi KayzerSoze @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ile devam ediyoruz.


<Mara> Merhaba KayzerSoze; öncelikle röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için IF ailesi adına çok teşekkür ederim, Nasılsınız?

<KayzerSoze> Merhaba,Röportaja başlamadan önce,herkese selam ve saygılarımı sunarım.Röportaj teklifiniz için IF ailesine teşekkürü bir borç bilirim.
<KayzerSoze> İyiyim teşekkür ederim sizi sormalı?

<Mara> Daim olsun beyefendi, teşekkürler ben de iyiyim. Ben sizi tanıyorum Help ve IRC/d dünyasına değerli katkılarınızı biliyorum lakin henüz tanımayan arkadaşlarımız var ise yahut help konusunda cevaplarınızı merak eden arkadaşlarımız için sormaya başlıyorum;
<Mara> Sizi tanıyabilir miyiz? KayzerSoze; kimdir?

<KayzerSoze> Tabiki, İsmim Mert, Dış ticaret ve İşletme mezunuyum. İzmir'liyim dış ticaret sektöründe çalışıyorum. İşim gereği farklı şehirlerde ikamet edebiliyorum..

<Mara> Peki, IRC/d ile ilk tanışmanız nasıl ve kaç yıllarında oldu?

<KayzerSoze> IRC ile tanışmam çok eski yıllara dayanıyor. Aslında başlangıç amacım İngilizcemi geliştirmek için yabancı IRC sunucularına girerek oldu. IRC user olarak chate başladığım ilk Türk sunucusu ise '99 sonları 2000 başları benim gözümde halen efsane olarak gördüğüm eski superonline(SOL)'dur.

<Mara> Güzel bir amaçla başlamışsınız peki yararı oldu mu dil gelişiminize?

<KayzerSoze> Konuşma açısından olmasa da , İngilizce gramer bilgimin gelişimi ve yazıp okuma açısından çok faydası oldu.

<Mara> Ne güzel, devam edelim öyleyse IRC/d dışında kalan zamanlarınızı nasıl değerlendirirsiniz? Hobileriniz var mıdır?

<KayzerSoze> IRC'ye ayırdığım zamanlar dışında, sinemaya gitmeyi, spor yapmayı ve balık tutmayı seviyorum.

<Mara> Profesyonel olarak ilgilendiğiniz bir spor branşı var mı? Yoksa tipik halısaha erkeği misiniz?
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


<KayzerSoze> Profesyonel olarak basket ve yüzmeyle ilgilendim. Şu an işlerimin yoğunluğu sebebiyle profesyonel olarak ilgilenebildiğim bir spor yok. Vakit buldukça spor salonuna gitmeye çalışıyorum.

<Mara> Anladım, spor yapmak/hareket hayatın bir parçası olmalı gerçekten de… Şimdi gelelim en can alıcı sorumuza;
<Mara> Neden Help? Sizi Helper olmaya iten şeyler neydi? Sunucularda birçok üst görevlerde yetkiler aldığınızı biliyorum ama help bir farklı olmuştur sizin için bunun sebebi nedir?

<KayzerSoze> Evet sizin de belirttiğiniz üzere help benim için her daim çok özel yeri olan bir departman olmuştur. Çeşitli görevlerde bulunmamı helpe borçluyum. Komutlarla ilgilenmeyi oldum olası seviyorum, bulunduğum sunucularda komutlara hakim olmak her açıdan işimi kolaylaştırıyor ve daha da eğlenceli hale getiriyor sunucuyu benim açımdan..

<Mara> Peki Help bünyesinde, kullandığınız sistem nedir? Ne şekilde bir yönetim tarzı benimsiyorsunuz?

<KayzerSoze> Bence Help departmanları sunucuların belkemiğidir. IRC hiyerarşik düzen üzerine kurulu bir sistemdir. Help departmanlarında da bilgiye dayalı, disiplinli ve hiyerarşik düzeni benimsiyorum.

<Mara> Help bir tutku mudur sizce? Bir bulaşan bir daha kolay kolay kopamaz mı?

<KayzerSoze> Kesinlikle bir tutkudur.Yardım kanallarına gelen kullanıcılara verilen bilgi ve yardımların mutluluğunu helperler iyi bilir. Helpin mantığını ve size kattıklarını fark ettiğiniz andan itibaren bir daha uzaklaşmanız kolay olmuyor.

<Mara> Öncelikle IRC/d sonrasında da help bitiyor, yeni helperlar yetişmiyor gibi bir tabu var bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

<KayzerSoze> Üzülerek bu konuya kısmen katılıyorum. Help departmanları bitmese de eski değeri kalmadığı aşikar.

<Mara> Help ve Helperlığı aktif tutup, yaşatmak için düşündüğünüz veya uyguladığınız projeler var mı?

<KayzerSoze> Help IRC olduğu sürece var olacak bir departmandır bana göre. Helpi aktif tutmak ve yaşatabilmek sunucunun tutum ve helpe verdiği değerden geçer. Bu konuda helpi tekrar eski günlerdeki canlandırmak için yapılması gerekenin helpte yetişen kalifiye arkadaşların yönetim kadrolarına yükseltmek olduğunu düşünüyorum.

<Mara> Buna katılıyorum bilinçli/bilgili bir yöneticinin sunucuyu daha ileriye taşıyacağı kanısındayım, merak ettiğim bir diğer konu da sizce ideal bir HelpFounderde mutlaka olması gereken özellikler nedir?

<KayzerSoze> Öncelikle adaletli ve bilgi donanımlı olması gerekmektedir. Adalet, adaletli kadro dağılımı yapabilmesi için, bilgi ve birikim ise ekibini daha iyi geliştirip güzel yerlere getirebilmesi için gereklidir. Bunun yanı sıra yeterli düzeyde help kültürü, düzen, disiplin ve yöneticilik yetilerine sahip olması gereklidir bence.

<Mara> Anladım, Peki sosyal hayatta ki KayzerSoze ile IRC/d içindeki KayzerSoze arasında bir farklılık var mı?

<KayzerSoze> Hiçbir fark yok. IRCde nasılsam gerçek hayatta da böyleyim.

<Mara> Her aklıselim insanın olması gerektiği gibi, ne güzel
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Devam öyleyse Help departmanları arasında beğendiğiniz başka bir help departmanı var mı?

<KayzerSoze> Katılıyorum, Tüm help departmanı arkadaşlarım emektar gönüllü kişilerdir. Hepsinin emeğine saygım sonsuz. Bir kaç departman sayacak olursak; GLC bilişim Kenan’ın bu konuda çok emek harcadığını biliyorum. Sohbet.net deLi’nin istikrarlı ve güzel deneyimli/tecrübeli kadroları var.

<Mara> Bize kendi help departmanınızı ve yönetim şeklinizi tanımlayabilir misiniz?

<KayzerSoze> İdealsohbet Help Departmanı , temel yardım birimi - eğitmenler ve yönetim kadrosundan oluşmaktadır. Help bilgisiz olmayacağından ötürü bilgiye dayalı eğitim sistemini ve hiyerarşik düzene uygun disiplinli yönetim biçimini uyguluyorum.

<Mara> Güzel ve sistemli geliyor kulağa tebrik ederim, IRC/d üzerinde her şey maddiyata döküldü ve yöneticilik/departman satışı da yapılmaya başlandı. Bu konu hakkında görüşleriniz nelerdir?

<KayzerSoze> Teşekkür ederim. Bu konuya en başından beri karşı çıkanlardanım. Yöneticiliğin kendini geliştirmeyle oluşacak bir yetenek olduğunu ve bunun parayla satın alınamayacağını düşünenlerdenim. Bilindiği üzere 5 seneye yakın TRSohbet help koordinatörlüğü ve 10 seneye yakın sunucu yöneticiliği görevlerini yerine getirdiğim zamanlarda sunucumuzda hiçbir maddi beklenti yoktu, operler emeğiyle seçilerek yükseltilirdi buda sunucunun verimi ve kalitesini arttıran bir durumdur bence. Keza şuan görev aldığım İdealsohbet sunucusunda da herhangi bir maddiyat beklenmeden emek odaklı yönetim sistemi izlenmektedir.

<Mara> Buna ben de katılıyorum kullanıcı olarak, bu durumun help üstündeki etkisine değinecek olursak; IRC/d üzerinde ücretli yönetime dahil edilen kullanıcılar yüzünden, Helperlar IRC/d'ye küsüyor olabilir mi?

<KayzerSoze> Kesinlikle katılıyorum. Doğal olarak emek harcayan insan karşılığını bekler. Ancak karşılığında hiçbir şey alamayıp parayla yönetime gelen kişileri gördükçe emektar helperlerin şevki kırılmaktadır. Lakin şu da unutulmamalıdır ki Help gönül işidir ve özünde amaç karşılıksız yardım vermektir.

<Mara> Çünkü bilgi; paylaştıkça değerlenir değil mi?
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


<KayzerSoze> Tabi ki bilgi paylaştıkça değerlenir. Sevgi paylaştıkça çoğalır
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


<Mara> Peki yönetiminizde bulunan helperlar, rumuzunuzun arkasındaki haliniz için mi yoksa verdiğiniz yetkilendirmeler nedeniyle mi sizin yanınızda olmayı tercih ediyor sizce?

<KayzerSoze> Günümüzde kimsenin kolay kolay yetkilendirmeler için birilerinin yanında olduğunu sanmıyorum. Bildiğim ve anladığım kadarıyla iyi bir ekip saygı duyduğu sevdiği bir liderin önderliğinde oluşur. Ekibimde görev alanların yetki hırsından daha çok beni sevdiği ve saydığı için yanımda olduklarını düşünüyorum.

<Mara> Sona yaklaşırken yavaş yavaş biraz da şahsi sorular soralım; sosyal yaşantınızda en baskın çıkan yönünüz nedir? Kendinizi tek bir sıfatla tanımlayacak olsanız bu ne olurdu?

<KayzerSoze> Sosyal yaşantımda çok düzenli ve tertipliyimdir. Gerek işimde gerek ev yaşantımda en dikkat ettiğim konuların başında gelir bunlar. Yalan konuşmayı ve konuşanı sevmem. Mükemmeliyetçi olurdu muhtemelen sıfat seçecek olsam.

<Mara> Böyle röportaj vermediğinizi pek hoşlanmadığınızı biliyorum çokça da vaktinizi aldım ama son bir soru soracağım; helper olmak isteyen ve komut dizilimleri ile ilgilenen yeni arkadaşlara önerileriniz var mıdır?

<KayzerSoze> Rica ederim. Helper olmak isteyen arkadaşlara öncelikle doğru yolda olduklarını söylemek isterim. Emek harcayarak elde edilen her bilgi ve başarı çok değerlidir. Donanımlı birer kullanıcı/yönetici olmak istiyorlarsa help onlar için tabiri caizse bir madendir. Forumlarda her konu hakkında detaylı bilgi ve eğitimler mevcut, eğitimleri okuyarak kendilerini yetiştirebilecekleri gibi sunucularda ki helper eğitim programlarını da dahil olabilirler.
<KayzerSoze> Tekrar özellikle vurgulamak istiyorum; Help gönül işidir / Helper sunucunun belkemiğidir. Bu bilinçte olan arkadaşları help departmanlarında görmekten mutluluk duyarız.

<Mara> Bu güzel sohbetiniz, ayırmış olduğunuz zaman ve vermiş olduğunuz samimi cevaplar için çok teşekkür ederim benim için çok zevkli bir röportajdı, Başarılarınızın devamını dilerim Sayın KayzerSoze.

<KayzerSoze> Asıl ben çok teşekkür ederim. Böylesine değerli bir platformda röportaj yapmak benim için büyük bir keyifti.

__________________
Ey iki adımlık yerküre; senin tüm arka bahçelerini gördüm ben.
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 15 Ocak 2018, 20:01   #2
Çevrimiçi
Cevap: Helper Röportaj: KayzerSoze




Çok güzel bir söyleşi olmuş her iki tarafada teşekkür ederim @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] daha yakından tanımak güzeldi. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] eline sağlık

__________________
Sana bu satırı bir hastanenin morgundan yazıyorum. 'La vie en rose'
çalıyor. Beni terk ettiğini hatırlıyorum, bütün cesetler yas tutuyor..
  Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2018, 20:07   #3
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj: KayzerSoze




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ve @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] güzel bir röportaj olmuş.Emeğinize sağlık..

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2018, 20:07   #4
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj: KayzerSoze




Guzel roportaj olmus @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] emegine saglik canim

  Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2018, 20:37   #5
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj: KayzerSoze




Tek kelime ile çok başarıLı bir röportaj. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] seni daha yakindan tanimis olduk tesekkur ederiz. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] emeğine sağlık..

__________________
🌹
Allah'ın bahşettiği en güzel aksesuardır vicdan.
Takın onu yüreğinize.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2018, 20:50   #6
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj: KayzerSoze




güzel bir söyleşi olmuş. geç kalınmış bir röportajdı. emeğinize sağlık.

  Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2018, 20:55   #7
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj: KayzerSoze




Emeğinize Sağlık, Güzel bir Röportaj olmuş.

  Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2018, 22:46   #8
Çevrimiçi
Cevap: Helper Röportaj: KayzerSoze




Şunu söylemeliyimki iRC/d üzerinde emeği olan, sayılı bir kaç kişiden biridir @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] . Allah başarını daim kılsın. Emeğine sağlık @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] güzel söyleşi olmuş.

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2018, 22:49   #9
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj: KayzerSoze




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] röportaj'ın için emeğine sağlık.

güzel söyleyiş olmuş mert hocam ile.
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ile kısa dönem TRS help departmanında bulunmuştum. Help ile ilgilenen sayılı kişilerdendir.

__________________
"Yüreğimi korkak büyütmedim ben.
Kaybettiklerim, dağıttığım servetimdir..."
  Alıntı ile Cevapla

Alt 15 Ocak 2018, 22:57   #10
Çevrimdışı
Cevap: Helper Röportaj: KayzerSoze




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tebrik ederim seni çok güzel bir iş çıkarmışsın. Akıcı bir röportaj olmuş sıkılmadan okuma hissini çok iyi vermişsiniz.

  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
helper, kayzersoze, röportaj

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Helper Röportaj : GNU xyL Helper Röportaj 36 16 Temmuz 2019 00:27
Helper Röportaj : Zey Amelia Helper Röportaj 12 19 Kasım 2014 21:02
Helper Röportaj : Nod Gurkan Helper Röportaj 11 26 Ağustos 2013 08:48
Helper Röportaj : Ekin Ocean Helper Röportaj 63 04 Mayıs 2013 02:18