IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  kral sohbet




2Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 22 Şubat 2009, 00:42   #41
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




Valla çok süper bir script olmuş bir an önce bitip paylaşılması çok iyi olur

Farklı bir script hazırlayıp bizlere sunduğun için teşekkürler.

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 22 Şubat 2009, 15:53   #42
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




Güzel ßirşeye Benziyor ; ßöyle Değişimler Mutlu Ediyor ßeni.

 

Alt 22 Şubat 2009, 17:31   #43
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




bekliyoruz bekliycez..

 

Alt 23 Şubat 2009, 02:06   #44
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




Valla web sitesi filan sandım
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
çok güzel gidiyor, elinize emeğinize sağlık, başarılar.

 

Alt 23 Şubat 2009, 09:14   #45
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




Güzel bişeye benziyor.....sabırsızlıkla bekliyoruz....
Bazı sohbet serverları mirc üzerinde bi oynama yapıldığında kanala dahi sokmuyor(zline ile uzaklaştırılıyor...örnek;mynet sohbet(irc.mynet.com) bende kendimce bişiler yapmaya çalışmıştım ama hep bu uyarıyla karşılaşıyodum...bunu gözününde bulundurursun umarım... )
bide chatfox'taki msn'i buna ilave yaparsan çok daha süper olur kanısındayım...
başarılar dilerim

 

Alt 23 Şubat 2009, 13:47   #46
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




Turkiye & Dunya'da Gorunum acisindan SerDar406'nin Onune gecebilecek,
Ba$ka bir Coder Tanimiyorum !
Gorunu$e bakilirsa bu Script cok Konu$ulacak ..

__________________
- basilerin en iyisiyim.
 

Alt 24 Şubat 2009, 14:43   #47
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




Yapılabilirmi pek bilmiyorum ama bende birkaç öneride bulunmak isterim bu konudan her ne kadar anlamasanda ama belki aklınıza farklı fikirler gelmesine yol açabilir diye düşünüyorum. Titreşim olayı ekranın sallanması yerine herhangi bir ses çıkarakta olabilir diye düşünüyorum, misal beni titrettiğinde nick'imi söyleyip şu nick sizi titretti gibi
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
oda olmadı herhangi bir müzik çalabilir veya biraz daha uçuk düşünürsek baloncuk olayı falan vardı merlin amca falan onun gibi birşey çıkar başında ampul :Pp şu nick sizi titretti gibi. Sesli konuşma'da olursa güzel olur bence bu script'i kullanan #Radyo kanalındaki DJ arkadaşlarımız skype programı gibi çoklu konuşma yapabilir bence güzel olur diye düşünüyorum.
Bunlar tamamen kişisel düşüncelerim saçma ve anlamsız olabilir ama belirtmek istedim belki bir nebzede olsa bir fikir yaratır diye düşündüm.
Projenize gelince gerçekten güzel ALLAH aklınıza, elinize, duygu ve düşüncelerinize açıklık, sağlık ve sıhat versin umarım istediğiniz gibi olur. Hayırlı paylaşımlar...

 

Alt 24 Şubat 2009, 17:38   #48
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




Sesli konuşma özelliği belki birkaç versiın sonra olabilir.Titreşim olayına gelince titreşim konusunda bu tür özellikler ile birlikte titreşim çeşitleri koymayı düşünüyorum.Bahsedilen özellikler dışında farklı bir titreşim sistemi düşünüyorum.

Düşünceleriniz ve yorumlarınız benim için önemli ve hiçbirini "saçma" olarak değerlendirmiyoruz...

 

Alt 24 Şubat 2009, 19:05   #49
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




benim resmimle karsıdakinin resmi konuşma penceresi ustune alsan.bu sekilde konuşma penceresi biraz daha buyur vede :

serdar406
naber?

filiz:
iyi senden?

değilde mirc gibi serdar406: selam naber seklinde yapsan
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yani yazılama sitili mirc gibi olsun işde:P

 

Alt 24 Şubat 2009, 23:16   #50
Çevrimdışı
Cevap: LamatalOcshe Script(ScreenShot)




Evet güzel bir düşünce.Query ve Kanal pencerelerinde seçenek olarak her ikiside konulabilinir.

 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
lamatalocshe, mirc, mirc download, mirc indir, scriptscreenshot

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
(Screenshot) Türkiyede İlk ve Tek Script ! Crx Mirc Script v.1o Gokdeniz Projeler 12 26 Nisan 2011 17:58
mIRC Plus(ScreenShot) SeRDaR406 mIRC Scripting Hazır Kodlar 15 27 Aralık 2008 11:15