IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  vaybe sohbet

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 23 Mart 2024, 18:14   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yamaha R3





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Yamaha R3 İnceleme sırasında, Yamaha R25 ile ufak tefek farklarının olduğu görünüyor. İlk görüntüde birkaç farklı dokunuş yapmışlar ve Tork ve devir sayacında değişiklikler görünüyor ama Quick shifter yok. Modele sandık motor koymuşlar, Jantlar, stickerlar, beyin ve yazılım değişmiş ve 11,2:1’lik sıkıştırma oranı, üstten çift kam mili (DOHC) ve 4 supaplı silindir başlığı ile 321 cc 2 silindirli motor, hızlı devir artışı performansı ve yüksek devir verimi için tasarlanmış. R3’ün 10.750 dev/dak değerinde maksimum 30,9 kW (42 PS) güç çıkışı sağlayan etkili EU5 motoru, heyecan verici bir sürüş ve geniş yayılımlı güç ile nefes kesici hızlanma sağlıyor.

Yamaha R3 Teknik Özellikler

Motor tipi
4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap

Motor hacmi
321 cc

Çap x Strok
68,0 × 44,1 mm

Sıkıştırma oranı
11,2 : 1

Maksimum güç
10.750 dev/dak’da 30,9 kW (42,0 PS)

Maksimum tork
9.000 dev/dak’da 29,5 Nm (3,0 kg-m)

Yağlama
Islak karter

Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk

Ateşleme sistemi
Elektrik

Çalıştırma
TCI

Şanzıman
senkromeç, 6 vites

Son aktarım
Zincirli

Yakıt tüketimi
4,1 L/100 km

CO2 emission
94 g/km

Yakıt sistemi
Yakıt Enjeksiyon


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Yamaha R3 Şasi


Şasi
Diamond

Kaster Açısı
25° 00

Kaster mesafesi
95 mm

Ön süspansiyon
Teleskopik amortisörler

Arka süspansiyon
Salınım kolu

Ön teker hareketi
130 mm

Arka teker hareketi
125 mm

Ön fren
Hidrolik tek disk, Ø298 mm

Arka fren
Hidrolik tek disk, Ø220 mm

Ön lastik
110/70 R17M/C 54H Tubeless

Arka lastik
140/70 R17M/C 66H Tubeless

Yamaha R3 Boyutlar

Toplam uzunluk
2.090 mm

Toplam genişlik
730 mm

Toplam yükseklik
1.140 mm

Sele yüksekliği
780 mm

Tekerleklerarası mesafe
1.380 mm

Minimum yerden yükseklik
160 mm

Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil)
169 kg

Yakıt tankı kapasitesi
14,0 L

Yağ tankı kapasitesi
2,50 L

Yamaha R3 Hız

En yüksek hız 185km/h olarak görünüyor.

Detaylara Bakalım

Küçük devirlerde ani hızlanma, uzadığında çok iyi tepki veriyor. Ara hızlanmalarda çok iyi tepki veriyor.

Icon Blue renk düzenine sahip M1’den ilham alan gövde

Yarış kazandıran YZR-M1’den ilham alan radikal bir gövdeye ve yeni nesil iki renkli Icon Blue renk düzenine sahip olan bu motosiklet, şimdiye kadar üretilmiş en keskin R3 modeli. Merkezi M1 tarzı hava kanalı safkan yarış tarzı bir görünüm verir. Ayrıca gelişmiş genel özellikleri ve mükemmelleştirilmiş yarı yarıya ağırlık dağılımı sayesinde R3, yolda ve pistte heyecan dolu deneyimler yaşamanızı sağlamaya hazırdır.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Agresif R1’den ilham alan yüz

İster A2 ehliyetli bir sürücü, ister en üst düzey hafiflikte Supersport motosiklet arzulayan birisi olun aradığınız teknolojiyi, performansı ve tarzı R3’te bulacaksınız. Tüm R-Serisi modellerindeki taviz vermeme felsefesiyle geliştirilmiş olan yarış genlerine sahip bu motosiklet, nefesinizi kesmek üzere üretilmiştir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Hafif, A2 ehliyet sınıfında Supersport motosiklet

İster A2 ehliyetli bir sürücü, ister en üst düzey hafiflikte Supersport motosiklet arzulayan birisi olun aradığınız teknolojiyi, performansı ve tarzı R3’te bulacaksınız. Tüm R-Serisi modellerindeki taviz vermeme felsefesiyle geliştirilmiş olan yarış genlerine sahip bu motosiklet, nefesinizi kesmek üzere üretilmiştir.

İnce ve hafif spor şasi

Yüksek kaliteli çelikten imal edilmiş kompakt ve hafif şasi, yüksek dayanıklılık ve rijitlik sağlar. Yarı yarıya ön/arka ağırlık dağılımı ve erişilebilir sele yüksekliği, konforlu ve dengeli bir sürüş sağlarken R3’ün kısa tekerlekler arası mesafesi, sportif ve çevik yol tutuşu özellikleri bakımından olağanüstü çeviklik sunar.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


R1’den ilham alan ikili LED farlar

R3’ün ön karenajı, Yamaha’nın daha büyük R-Serisi Supersport modelleriyle olan güçlü genetik bağını vurgulamak için R1 tarzı farlarla donatılmıştır. Parlak ve uzun ömürlü LED teknolojisiyle ikili farlar, harika görünürlüğü ve aydınlatmayı daha az enerji harcayarak sağlar ve motosiklete gerçek bir yarış tarzı görünüm verir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


2024 Yamaha YZF-R3

37 mm KYB upside down (USD) ön amortisörler

R3, optimize edilmiş yay ve sönümleme ayarlarına sahip 37 mm KYB upside down (USD) amortisörlere sahiptir. Bu tasarım, gerçek dünyadaki konforu kaybetmeden sportif sürüş hissi ve konforu için üst düzey amortisör rijitliği sağlayan ön amortisör borusunda geniş bir yüzey alanı sağlar. Ayrıca özel üst mesnet, radikal M1’den ilham alan tarzı güçlendirir.

Alçak yakıt deposu ve gidon konumu

R3’ün ergonomisi, alçak yakıt deposu tasarımı ve alçak gidon sayesinde tam bir Supersport sürüş deneyimi yaşatır. Son derece rahat olmasının yanı sıra sürüş konumu, daha güvenli kullanım için özellikle maksimum aerodinamik verimliliği sağlamak üzere gövdeye daha yakın dururken motosikleti dizlerinizle kavramayı kolaylaştırır.

Hafif jantlar ve Supersport lastikler

Motosikletin şık R-Serisi görünümünü tamamlayan beş kollu 17 inç döküm jantlar, 110/70-17 radyal ön lastik ve geniş 140/70-17 radyal arka lastikle donatılmıştır. Bu hafif akslara sahip dökme alüminyum jantlar hem güçlü hem stil sahibi olmalarının yanında, iyileştirilmiş çekiş performansı için ağırlığı da en aza indirirler.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


ABS ile güçlü fren sistemi

220 mm disk arka taraftaki frenleme performansını gerçekleştirirken 298 mm ön disk freni mükemmel frenleme gücü sağlar. ABS kilitlemesiz fren sistemi sayesinde R3 sürücüsü, ıslak veya kaygan koşullarda çekiş azaldığında bile güven içinde sürüş yapabilir.

Dengeli yarı yarıya ağırlık dağılımı

Motor konumu ve araç boyutları sayesinde R3, Supersport motosikletler için ideal düzen olarak kabul edilen yarı yarıya ön/arka ağırlık dağılımına sahiptir. Bu sayede hassas yol tutuşu performansı, kolay çeviklik ve yoldan bol miktarda tepki sağlar.

Dijital çok işlevli gösterge

R3; vites pozisyonu, yakıt kapasitesi, gerçek zamanlı ve ortalama yakıt tasarrufu hakkındaki bilgileri gösteren çok işlevli LCD göstergeye sahiptir. Ayrıca su sıcaklığı göstergesi, saat, yağ değişim göstergesi ve kilometre sayacı da vardır ve bunların tümü sade ve modern bir düzende sunulur.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

__________________

Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 
Alıntı ile Cevapla

 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Ve Yamaha MT-10! Good Motorsiklet ve ATV 0 03 Aralık 2015 22:56
Yeni Yamaha R1 Good Motorsiklet ve ATV 0 03 Kasım 2014 23:09
Yamaha Burce Motorsiklet ve ATV 0 30 Mart 2012 03:49
Yamaha FZ8 Luis Otomobil Haberleri 0 27 Nisan 2010 16:52