IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  vaybe sohbet

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 06 Şubat 2012, 23:59   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Otomobil Markalarının Tarihleri





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Porsche


Porsche'nin gelişme potansiyeli 1948'de ilk Porshce marka spor otomobil ile başlamaz. Profesör Ferdinand Porsche'nin 20. yüzyılın başlarında (otomobil hala çok gençti) ilk tasarımlarını ve yapımlarını sunduğu zamana kadar geri gider. Ferdinand ve Ferry Porsche vizyon sahibi kişilerdi. Fakat her zaman ayaklarını yere sağlam bastılar. Bu sayede hayal gücünü ve güvenilirliği gerçekliğe dönüştürebildiler.


On yıllarca istikrar göstermek herhangi bir şirket için paha biçilmez bir servettir. Eğer Porsche ismi bağlılık hissi veriyorsa, onun içerdiği değerler de aynı etkiyi oluşturur. Her şeyden önemlisi bu bağlılık manevi bir hareketlilik kazandırmaktadır.


Porsche'de verimliliğin sürekli ilerlemesi, sürekli iyileştirme sürecinin sonucudur. Geliştirmenin başlangıç aşamasında bile üretim uzmanlarımız ve dış tedarikçilerimiz masanın etrafında birlikte otururlar ve en erken aşamada bilgi alışverişinde bulunurlar.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Porsche'nin üretim derinliği yüzde 20'dir. İçeride geliştirilmiş bir program bundan sonrasında stok seviyelerini düşürür ve şirketin ileri teknolojiye sahip kaynaklarını tam anlamıyla kullanan verimli üretim programlarını garantiler.


Şirketin yeniden yapılanmasının ardından stok seviyeleri ve üretim süreleri yarıya inmekle kalmamış, fakat aynı zamanda istenilen karlılık seviyesine şimdiye dek bilinmeyen bir esneklik de kazandırılmıştır. Üretim hattı 911 ve Boxster modellerinin hayal edilebilen her karışımına yer sağlayabilir. Bu özellikle yeni bir üretim serisinde hatta taşıyıcı bandı durdurmadan bile başarılı olur.


Buna ek olarak en güncel üretim merkezlerini kapsayan yeni Leipzig sahamız bulunmaktadır, bu asfalt kaplı ve yol dışında patikalar içeren, mükemmel bir müşteri merkezi bulunduran geniş bir test sahasıdır. Leipzig'deki fabrika entegre ve ultra-modern imalat sürecinde en son noktayı oluşturur ve Cayenne'in montajı gerçekleşir.


Porsche cazibedir. Porsche sadece deneyimlerin oluşturduğu bir dünyayı vaat etmez, aynı zamanda Porsche'nin ürünleri ve hizmetleri bunu garantiler. Bu otomobiller otomobililığıyla çalışanlardan müşterilere iletilen bir şirket kültürü meydana getirmiştir. Efsane gerçekleşmiştir. Ancak bundan sonra sadece Porsche'ye özgü olan canlı ve çekici olma gücünü hissedebilirsiniz.


Bu marka dolayısıyla spor sürüşü ile düşünme ideallerini kapsar.


Saf Porsche bizim için gerçek bir felsefedir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Proton


Büyük üreticiler sınıfında dünyanın en genç otomotiv üreticisi olan Proton'un temelleri 1982 yılında Malezya Hükümet Başkanı olan Dr. Mahathir Muhammed tarafından atılır. 1983 yılında başlayan proje Japon teknolojisi destekli montaj sanayi yaklaşımı ile Malezya devletinin planlı kalkınma döneminde lokomotif olarak kabul edilen yerini almaya başlar.


Proton firmasının %52'si Malezya devleti ve %48'i yerel ve uluslararası yatırımcılara aittir. Bugün itibariyle dünya Ticaret Örgütüne kayıtlı 146 ülkeden sadece 11 tanesi resim üzerindeki taslaktan dünya çapında kabul gören normlarda otomobil üretebilmektedir. 2002 yılı başında Malezya 11. olarak bu listede yer almıştır. Bu listede yer alan ülkelerin başlıcaları alfabetik sırayla ABD, Almanya, Fransa, G.Kore, İngiltere, İsveç, İtalya, Japonya'dır.


Kurulduğu günden bu yana 50'den fazla ülaaae ihracat gerçekleştirmiştir. Şu anda başta İngiltere ve Avustralya olmak üzere 20'den fazlaya ülaaae ihracat yapmaktadır.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Subaru


Fuji Heavy Industries; Chikuei' Nakajima tarafından 1917 yılında Nakajima Hava Araştırmaları Laboratuarları adıyla kurulan şirket, Fuji Heavy Industries Co.’nin ilk adımıdır. Japon hava ve deniz kuvvetleri için uçak geliştirip üreten firma, savaştan yenik çıkan Japonya'nın silah üretiminin yasaklanmasının etkisiyle adını Fuji Sangyo olarak degiştirmiştir.Motorlu kara taşıtları geliştirme ve üretme kararı da alan Fuji Sangyo'nun 1950 yılında on iki farklı şirkete bölünmesinin ardından, otomobil bölümünün adının Subaru olmasına karar verilmiştir. FHI’nin temel felsefesi;


Uçak tasarım felsefesine dayalı olarak performansı arttırma


Odaklanmış, uygun paketleme


Tüm ortamlarda mutlak güvenlik


Subaru ise Japonca'da Taurus takım yıldızında yaklaşık 250'den fazla yıldız topluluğuna verilen isimdir.





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Suzuki


Suzuki Motor Anonim Şirketi, birçok farklı türde araç üreten Japon otomotiv üreticisi.


Suzuki amblemi,300 güzel sanatlar akademi öğrencisini katıldığı bir tasarım yarışmasıyla ortaya çıktı.Firma yetkilileri, "Uzlaştırıcı" buldukları büyük "S" harfini,yüzlerce amblem arasından seçti. Amblem, 1961 yılından bu yana Suzuki markasını temsil ediyor.




Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Tata


2005-2006 geliri 5,5 milyar dolar olan TATA Motors, Hindistan’ın en büyük otomotiv kuruluşudur. Ticari araçlarda her segmentte uzak ara lider olan kuruluş kompakt sınıf, orta sınıf ve SUV sınıfında ikincidir. Orta ve ağır ticari araç üretiminde dünyanın beşinci büyük şirketi olan Tata Motors orta ve büyük otobüs üretiminde de dünya ikincisidir.


22.000 kişinin çalıştığı kuruluşta yaptıkları işte, ürettikleri ürünlerde en iyi olma vizyonuna ve grubun tüm değerlerine ve etiklerine sahiptirler.


1945’de kurulan Tata Motors’un gücü artık Hindistan sınırlarını aşmıştır. İlki 1954 yılında üretilen Tata araçlar bugün 3,5 milyonun üzerinde bir sayı ile Hindistan yollarındadırlar. Şirketin üretim üsleri Jamshedpur, Pune ve Lucknow’daddır ve gerek ulusal çapta 1200 noktada bayilik, servis ve yedek parça hizmeti veren bir şebeaaae sahiptir. Şirket aynı zamanda güçlü finans işletmesi ‘Tata Motor Finans’ ile müşterilerini satın alma konusunda desteklemektedir.

2004 Eylül ayından beri New York Borsası’na kote edilen Tata Motors artık uluslararası bir otomotiv kuruluşudur. Tata Motors 2004 yılında Kore’nin ikinci büyük kamyon üreticisi Daewoo Ticari Araç Şirketi’ni satın almıştır. Bu satın almayı takiben Tata Daewoo Ticari Araç Şirketi yeni ürünler lanse etmeye başlamıştır. 2005 yılında İspanya’nın tanınmış otobüs üreticilerinden Hispano Carrocera’nın %21’ini satın alınmıştır. Hispano’nun varlığı yeni pazarlara doğru genişlemeyi getirecektir.

Bu satın almalar 1961 yılından beri ihracat yapan Tata Motors’un uluslararası alandaki genişlemesini artıracaktır. Tata 2006 yılında otobüs karoserinde lider olan Brezilya kökenli Marco Polo ile otobüs üretimi konusunda ortaklık içine girmiştir.

Şirketin ticari ve binek araçları bugün Avrupa, Ortadoğu, Avustralya Güneydoğu Asya ve Güney Asya’da pek çok ülkede satılmaktadır. Malezya, Kenya, Bangladeş, İspanya, Ukrayna, Rusya ve Senegal’de de bazı montaj tesisleri vardır.

Tata Motors 50 yıl içinde tüketici isteklerini karşılama kabiliyeti açısından çok önemli deneyim kazanmıştır. Bugün 1400 mühendis ve uzmanın çalıştığı Mühendislik Araştırma Merkezi 1966’da kurulmuştur ve teknoloji ve ürün açısından öncü görevini sürdürmektedir. Tata Motors Hindistan’ın ilk yerli hafif ticari aracını, ilk yerli SUV sınıfı aracı ve ilk yerli binek araç olan Indica’yı geliştiren kuruluş olmuştur. Üretildikten 2 yıl sonra Indica, kendi segmentinde Hindistan’ın en çok satan aracı olmuştur.

Yeni ürün geliştirme adımları hızlanmıştır. 2005 yılında Tata Motors, Hindistan’ın ilk yerli mini kamyonu Tata Ace’ı üretmiştir. Önümüzdeki yıllarda da tüketici ihtiyaçlarına cevap veren pek çok taşıtlar üretmeyi planlamaktadır.

Ar-ge bölümü yalnız yeni ürün değil, çevre dostu teknolojiler ve alternatif yakıtlar geliştirmek için de çalışmaktadır.


Tata Grubunun geleneği olarak, Tata Motors da yazılı ve fikri olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk bilinci ile hareket eder. Birleşmiş Milletler Global Sözleşmesini imzalayan kuruluş bu sözleşmenin prensiplerine uyarak çevre ve çalışma standartlarında sosyal ve toplumsal öncelikleri taahhüt etmiştir. Buna bağlı olarak toplumsal gelişmede aktif rol oynarken, üretim tesislerinin bulunduğu bölgeye de hizmet etmektedir.


 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
markalarının, otomobil, tarihleri


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Japon Otomobil Markalarının Şaşırtan Türkçe Anlamları BLueMooN Otomobil Haberleri 0 31 Aralık 2018 16:42
Otomobil markalarının logoları ne anlama geliyor? Sanem Otomobil Haberleri 0 27 Temmuz 2018 22:11
Otomobil Tekneler, Otomobil Tekne Resimleri, Otomobil Tekne Fotoğrafları Violent Denizcilik 0 04 Aralık 2014 22:41
Otomobil Markalarının Saatleri Afrodit Ah Erkekler 0 24 Kasım 2011 18:53
Moda Markalarının Home Merakı Kalemzede Ev Dekorasyonu 0 10 Kasım 2011 10:19