IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 23 Nisan 2013, 13:16   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (2)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Dünden Bugüne : Subaru Impreza




Belki de spor araba dünyasının gelmiş geçmiş en ünlü, en başarılı ürünü o. Japon oto marketinin yaşayan efsanesinden bahsediyoruz. Evet, doğru bildiniz; karşınızda Subaru Impreza!


Araba sektörünün görmüş olduğu en iyi performans arabalarından Subaru Impreza 1992 yılından bu yana tüyler ürpertici homurdanmasıyla sesini duyduğumuz her ara sokakta kalp atışlarımızı hızlandırırken, bizler de yaklaşık 11 yıllık bir yolculuğa çıkmaya karar verdik!

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Subaru’nun ilk Impreza modeli, 1 Mart 1993 tarihinde önden çekişli ve dört çeker sürüş sistemleri ile birlikte piyasaya sunuldu. O dönemde dört kapılı sedan veya beş kapılı hatchback olarak tercih edilebilen araç, 1992 yılının Mart ayında Motor Trend dergisinde yayınlanmış olan bir makaleye göre önce Loyale ismi ile adlandırılmak istenmişti. Efsane modelin ilk macerası 1992 yılında başlayarak 2000 yılına kadar 8 senelik uzun soluklu bir yolculuk olarak son buldu.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Başarılı bir girişin ardından Subarı yeni kasa Impreza modelini 2000 yılında tanıttı. 8 seneden sonra yavaş yavaş modernliğini kaybederek günün koşullarına uyum sağlamakta güçlük çeken aracın ihtiyacı olan taze kan, böylelikle bu yeni şık tasarım ile birlikte bulunmuş oldu. Önceki modele göre daha büyük ölçülere sahip olan araç, birinci jenerasyon sedan Subaru Impreza’dan tam 40 milimetre daha genişti. Bu sırada hatchback modeli ise 5 milimetrelik bir genişlik artışı ile yetinmek zorunda kalacaktı.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Üretilen model her ne kadar güzel olursa olsun, eskimeye başlarsa tercih listesinde alt sıralamalara düşmeye mahkum olacaktır! Bu yüzden arayı, ilk nesilden ikinci nesile geçerken olduğu gibi, soğutmak istemeyen başarılı Japon markası, 2004 yılında son derece şık bir makyaj ile ikinci nesil Impreza’yı güncelledi. Bununla da yetinmeyen Subaru, 2006 yılında meraklılarına bir müjde daha vererek tarihi modelini bir kez daha yeniledi. 2000 yılında aramıza katıldıktan sonra 2 kez de makyaj sahibi olan araç, miyadını 2007 yılında dolduracaktı.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Subaru, herkesin sabırsızlık ve merakla beklediği üçüncü nesil Impreza’yı 2 Nisan 2007 günü New York Otomobil Fuarı’nda tanıttı. Fuarda hem standart doğal soluklu Impreza, hem de aracın turbolu WRX versiyonu sergileniyordu. Yüksek performans için tasarlanmış olan WRX STI Ekim 2007’de tanıtılırken, yeni Impreza ilk olarak beş kapılı hatchback halinde satışa sunuldu. Hatchback modelini 2008 yılında üretilmeye başlanan dört kapılı sedan tipi takip etti. Üçüncü jenerasyon Impreza önceki modeline göre biraz daha uzun ve genişti. Aynı zamanda aracın dingil aralığı da önceki modelinkinden daha uzundu. Yeni Impreza ile iki tane Subaru Impreza geleneği son buluyordu; direksiyon sütununun üzerinde bulunan park lambası anahtarı artık Subaru Impreza sürücüleri ile birlikte değildi ve aynı zamanda sesi ,titreşimi ve sertliği geliştirmek üzere Impreza tarihinde bir ilk olarak artık camlarda çerçeveler bulunuyordu. Üçüncü nesil Impreza’da yenilikçi politikaya sahip Subaru’ya dört yıl dayanabildi ve 2011 yılında yerini veliahtına teslim etti.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

2011 New York Uluslararası Otomobil Fuarı’nda günümüzde halen kullanımda olan son Impreza kasası, dört ve beş kapılı modelleri ile tanıtıldı. Aracın ABD modelleri 2012 model yılı ile satışa sunulurken ilk modellerin seçenekleri arasında dört kapılı sedan veya beş kapılı hatchback versiyonları mevcuttu. 2.0 litrelik DOHC (148 beygir) motor, 5 vitesli manüel veya 6 vitesli manüel direksiyondan vites değiştirme özelliğine sahip Lineartronic CVT; aracın donanım opsiyonlarını oluşturuyordu. Dördüncü nesil Subaru; 2.0i, 2.0i Premium ve 2.0i Limited adlı paketler ile piyasaya sürülmüştü.
Bir ömrü özetlemeye çalışan kısa paragraflara sığdırmaya çalışırsak Subaru Impreza’yı, böylesine büyük bir güce saygısızlık etmiş oluruz doğrusu. Bizler, böylesine kıdemli bir aracın gürültülü sesi ve boyundan çok ama çok daha büyük işlere kalkışmayı alışkanlık haline getirmiş olan motoru karşısında ceketimizin düğmesini ilikleyip saygıyla eğilmeyi tercih ediyoruz. Yolun açık olsun Impreza!

__________________
Necip Fazıl çok fazla sigara içermiş. Bir gün bir öğrencisi ona gelir ve der ki; -Hocam bugün bir rüya gördüm bütün bitkiler Allah'a secde ediyordu, bir tek tütün etmiyordu...
Üstad cevabı yapıştırır: -Getirin o kafiri yakalım..
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
2011 Subaru Outback - 2012 Subaru Impreza Sevda Otomobil Haberleri 1 03 Ekim 2011 05:07
Subaru IMPREZA STI AngeLus Otomobil Haberleri 0 28 Temmuz 2010 16:28
Subaru Impreza WRX Silencer Otomobil Haberleri 20 02 Mayıs 2008 23:22
SUBARU Impreza STİ . VerySweet Otomobil Haberleri 0 30 Ocak 2008 22:58