IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
2Beğeni(ler)
  • 1 Post By SLyther
  • 1 Post By Bahtiyar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 01 Temmuz 2013, 20:00   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (2)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Dünden Bugüne : Mercedes-Benz A Serisi




Mercedes-Benz’in yaşı ilerledikçe güzelleşen çocuğu A-Serisi, daha önceleri yüzüne bakmayanları bu günlerde kendine hayran bırakıyor!




Belki o kadar da parlak doğmadı A-Serisi… Ancak bu, büyüdükçe daha yakışıklı olmasına engel değildi! O büyürken bizler izledik, ve son olarak 2012 yılında deyim yerindeyse “filinta gibi bir delikanlı” ile karşı karşıya bulduk kendimizi. Bebekliğinden günümüze kadar geçirdiği evreleri daha yakından inceledikçe, güzellik salonuna gitmeye gerek kalmadan nasıl güzelleşilir anlayacağız!


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Yolculuğuna klasman olarak B segmentinde başlayan ancak günümüzde kompakt araba olarak karşımıza çıkan A-Serisi, 1997 senesinin sonbahar mevsiminde düzenlenmiş olan 1997 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtıldı. W168 kod adını alan araç, açıkçası Mercedes-Benz firması için son derece alışılmadık bir ürün sıfatı kazanacaktı. Önden çekişli sürüş sistemi ile dikkatleri bir anda üzerine çeken ve geleneği bozan A-Serisi’nin yüksek ancak kısa gövdesi de bir hayli tepki topluyordu. W168’İn getirdiği yeniliklerden bir başkası da “Sandviç” ismi verilen önden gelen darbeyi azaltma sistemi idi. Bu sistem sayesinde aracın ön kısmından maruz kaldığı şiddetli bir darbe, mekanizmayı tetikliyor ve böylelikle motor ile aktarım sisteminin yolcu bölmesi yerine pedalların altına, yere doğru kaydırılmasını sağlıyordu. 1997 ile 2004 yılları arasında 1.1 milyon adet birinci nesil A-Serisi modeli satıldı. Ancak W168, 1997 senesinde İsveç’in en prestijli araba dergilerinden biri olan Teknikens Varld’ın düzenlediği geleneksel geyik testinde taklayı atınca rezil oldu! Test sonucunda elde edilen rapolara göre W168, geyiği atlatmak üzere yaptığı manevra sırasında ters döndü. Mercedes-Benz firması en başlarda bu problemi inkar etse de sürpriz bir şekilde sonradan o tarihe kadar satılmış olan tüm araçları (yaklaşık 2,600 adet) geri çağırdı! Eş zamanlı olarak 3 ay süre ile satışları durdurma adımını da atan firma, süspansiyonlarda geliştirmelere giderek ve araca elektronik stabilite kontrolünü ekleyerek sorunu çözdü. Mercedes-Benz aracın geliştirme aşamasında 2.5 milyar Alman Markı harcarken sonradan tamir için 300 milyon Alman Markı kadar bir para daha harcamak zorunda kaldı!


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


A-Serisi, 2001 yılında ön ve arka tamponlara ufak değişiklikler getiren bir makyaj operasyonuna maruz kaldı. Bu makyajın yanı sıra Mercedes’in araç yelpazesine katılan 170 milimetre daha uzun dingil mesafeli bir A-Serisi modeli de Cenevre Otomobil Fuarı’nda halkın beğenisine sunuldu.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


A-Serisi’nin ikinci nesli 2004 yılında koltuğu W168’den devraldı. W169 adını alan yeni A-Serisi, bağlanmış eklemlerle dayanıklı çelik alaşımlarından yapılmıştı. Opsiyonel arka yan hava yastıkları, opsiyonel yan perde hava yastıkları ve standart kafa ile göğüs kafesi korumalı yan hava yastıkları da dahil olmak üzere birçok hava yastığı içeren aracın, kazanın şiddetine göre olaya müdahale eden iki aşamalı gaz etkinleştiricili adaptif ön hava yastıkları da yeni A-Serisi’nin müşterilerine sunduğu sağlık ve güven ayrıcalıklarından bir tanesiydi. Son derece güvenilir bir araç üretmeye çalışan Mercedes-Benz firması, yeni A-Serisi’nde kazanın özelliğine göre sıkılığını dinamik olarak kendi ayarlayan emniyet kemerini de sunuyordu. Ayrıca sürücü ve ön koltukta standart olarak bulunan aktif başlıklar da özellikle arkadan gelen darbelerde karşılaşılan boyun sakatlanmalarına karşı ekstra koruma sağlıyordu. A direğinin açısı ön camın açısına göre daha yassı olan A-Serisi’nin bagaj kapasitesi ise W168 kasasına kıyasla %15 oranında artış gösteriyordu.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


2008 senesinde A-Serisi bir makyaj operasyonuna daha tabi tutuldu. Makyajlanan W169 modelinde yeniden tasarlanmış ön ve arka tamponların yanı sıra yeni ön ve arka farlar boy gösteriyordu. A 150 ve 170 modellerine konulan durdur-başlat fonksiyonu da yeni özellikler arasındaydı. 2012 senesinde araç yeni meslektaşının gelişiyle dükkanı devretti!


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.




Yepyeni bir sayfa açmaya karar veren Mercedes-Benz, bu sayfanın çok temiz ve çok kaliteli olmasına çok özen gösterecekti! 2012 yılında Mercedes-Benz tasarım ve kalitesinin hayatlarımıza sokmuş olduğu en güzel ürünlerden biri olan yeni A-Serisi ile tanıştık. Üçüncü nesil A-Serisi’nin tasarımı tam anlamıyla Concept A-Class aracının üretim versiyonu olarak tanımlanabilir. Öncelikle 2012 Cenevre Otomobil Fuarı’nda ve sonrasında 2012 Paris Otomobil Fuarı’nda tanıtılan aracın dizel modelleri tıpkı Mercedes B-Serisi gibi Renault motorları kullanmakta. 2012’nin Eylül ayından başlamak üzere galerilerde ki yerini alan aracın ilk modelleri arasında A 180 BlueEfficiency, A 200 BlueEfficiency, A 250 BlueEfficiency, A 180 CDI BlueEfficiency, A 200 CDI BlueEfficiency ve A 220 CDI BlueEfficiency bulunmaktaydı. Japonya’da ise satışlar 2013 senesinin Ocak ayında başladı. Üçüncü jenerasyon A-Serisi BMW 1 Serisi ile Audi A3’e doğrudan dişli bir rakip olmak için tasarlanmıştı. Önceki modellerinden daha dinamik bir yapı ve tasarıma sahip olan araç daha genç kitlelere hitap ediyordu. Yeni Mercedes-Benz A-Serisi’nin tasarımı, Mercedes-Benz’in yeni tasarım politikasını doğrudan yansıtır nitelikteydi. İlk olarak Concept A-Class ile 2011 Şanghay Otomobil Fuarı’nda kendini gösteren yeni stil; sadece farlar, tamponlar ve aynalar gibi küçük detaylarını değiştirerek karşımıza çıkıyordu yeni A-Serisi ile. Tam anlamıyla seviye atlayan A-Serisi, günümüzde müthiş renk seçenekleri ve özellikle kusursuz tampon tasarımları ile görenleri büyülemeye devam ediyor. Gerçekten sıradışı bir güzelliğe sahip olan bu araç, son kozunu iyi oynamış gibi görünüyor!

Audi ve BMW markalarından bu zamana kadar sadece kompakt araba üretimi konusunda geri kalmış olan Mercedes, 2012 doğum tarihli yeni A-Serisi ile bu sorununu kökünden çözecek gibi görünüyor. Rakip olmak üzere üretilen ancak rakip tanımayan bu araç, son günlerde en çok beğenilen küçük aile arabalarından biri olmayı başardı! Mercedes’e Mercedes kalitesini bu segmentte de yaşatmaya başladığından ötürü teşekkürlerimizi, bu özel haberimiz ile sunuyoruz…

__________________
Necip Fazıl çok fazla sigara içermiş. Bir gün bir öğrencisi ona gelir ve der ki; -Hocam bugün bir rüya gördüm bütün bitkiler Allah'a secde ediyordu, bir tek tütün etmiyordu...
Üstad cevabı yapıştırır: -Getirin o kafiri yakalım..
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 01 Temmuz 2013, 22:51   #2
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Dünden Bugüne : Mercedes-Benz A Serisi




Bu serisini begenmiyorum valla. En iyisi 87-96 modelleri arasi eski Mercedes turleri. Hastasiyim agaaa.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
dünden bugüne Kralice IF Günlük 4 28 Haziran 2012 14:58
Yenilenen Mercedes-Benz B-Serisi SLyther Otomobil Haberleri 0 25 Kasım 2011 02:12
Dünden bugüne Mercedes Hesna Otomobil Haberleri 2 21 Ocak 2010 13:51