IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
2Beğeni(ler)
  • 1 Post By SLyther
  • 1 Post By CtrL

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 28 Temmuz 2013, 14:29   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (2)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Dünden Bugüne : Volkswagen Polo




Hangimizin gönlünden geçmedi ki bir Volkswagen Polo sahibi olmak? 1975 yılından beri bizleri bir gün bile yalnız bırakmayan, caddelerin afacan çocuğu Polo’nun maceralarına birlikte tanık olmaya var mısınız?


Avrupa’da B-segmenti olarak bilinen küçük araba platformunda yıllardır bıkmadan sıkılmadan başarıdan başarıya koşan Volkswagen Polo, Avrupa’da ve dünya çapında diğer pazarlarda hatchback, sedan, coupe ve Variant özel ismi ile station wagon kasaları ile piyasaya sürülüyor. Polo ilk olarak 1975 yılında tanıtıldığında hiç kimse bu “tatlı” arabanın günümüze kadar beş nesil boyunca soyunu sürdürebileceğini tahmin edemezdi. Kısa zaman aralıklarıyla ince ancak bir o kadar başarılı makyaj operasyonları ile beğenilen modelinin yaşlanmasına hiçbir zaman müsade etmeyen Volkswagen’in Polo ile aynı klasmanda sunduğu diğer modeller arasında Skoda Fabia, SEAT Ibiza ve Audi A1 geliyor!


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

İlk nesil Polo, başka bir deyişle Audi 50’nin marka logosu değiştirmiş versiyonu, 1975 yılında halkın beğenisine sunuldu ve 1981 senesinin Ekim ayına kadar üretime devam etti. 1979 yılında dünya üzerinde tam 500,000 adet Polo üretilmişti. Araç, Audi 50 ile birlikte Typ 86 isimli iç tasarıma sahipti. Audi ve Volkswagen arasındaki farklar sınırlı sayıdaydı ancak özetlemek gerekirse Polo daha ucuz ve daha basitti. Polo, Volkswagen’in Wolfsburg’da ki fabrikasında üretimini sürdürdü. “Polo Mark I” (Typ 86) ismini alan bu ilk Polo, 1975 ile 1979 yılları arasında 4 sene boyunca kendini başarıyla tanıttı. 1979’dan 1981’e kadar ise Polo Mark I’in makyajlanmış versiyonu olan Volkswagen Polo Mark IF görev yaptı.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Polo Mark II, nam-ı diğer Typ 86C ise 1981 yılının Ekim ayında tanıtılarak Polo’nın ikinci jenerasyonu olmaya hak kazandı. Aracın sahip olduğu esas yenilik, neredeyse dike yakın bir açıya sahip olan arka camı oldu. 1981 senesinde 1990’a kadar 9 sene boyunca uzun soluklu bir macera yaşayan ikinci nesil Polo, 1990 senesinde yerini makyajlı versiyonuna bıraktı. 1990’da piyasaya sürülen yeni makyajlı Polo, Polo Mark IIF ismiyle de anılıyordu. Bu araç ise 1994 yılında görevi bir sonraki modele devretti.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Polo Mark III, ya da Typ 6N, 1994 senesinde yüzünü gösterdi. Bu kez Polo kendini baştan sona yeniliyordu ve araç tamamen yeni, farklı bir şasi üzerine oturtuldu. 3 ve 5 kapılı hatchback modelleri ile sunulan yeni Polo aynı zamanda Volkswagen adına bir ilke de imza atıyordu! 5 kapılı hatchback versiyonu ile Volkswagen’e Avrupa’nın bu sınıfta dört kapılı araç sunan ilk markası ünvanını kazandıran Polo, kendisiyle gurur duyuyordu. Polo Mark III, 1994’ten 1999’a kadar çalıştıktan sonra dükkanı makyajlı versiyonuna devrederek emekliye ayrıldı. 2000’de ortaya çıkıp 2 sene boyunca caddelerimizi süsleyen makyajlı model, Typ 6N2 ismini alıyordu. 2002 yılında bu macera da “Devamı gelecek bölümde…” yazısı ile son buldu.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

2001’in Eylül’ünde tanıtılan tamamen yeni Polo Mark IV (Typ 9N), 2002’nin erken vakitlerinde satışa sunuldu. SEAT Ibiza Mk3, Skoda Fabia Mk1 ve Skoda Fabia Mk2 ile aynı platformu paylaşan araç, Mark III ile kıyaslandığında tamamen farklı ve yeni bir tasarım içerisindeydi. Yeni araç üzerindeki en belirgin değişikliklerden birisi de Lupo’nun ön farlarına benzeyen yuvarlak dörtlü ön far sistemi olmuştu. Her Polo’da olduğu gibi 2005’te bu Polo da makyajlandı ve Typ 9N3 ismini aldı. 2005’te piyasaya sürülen makyajlı Polo Mark III, 2009’a kadar görev yaptı.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

En sonunda geldik günümüzün Polo’suna! Volkswagen’in Polo ismiyle aramıza katılan son şaheseri Polo Mark V, yani Typ 6R, 2009’dan bu yana ekonomik bir araba arayışı içinde olanları asla çaresiz duruma düşürmedi! Volkswagen, beşinci nesil Polo’yu Mart 2009’da Cenevre Otomobil Fuarı’nda gururla tanıttı. Polo tarihinde ilk kez araç, 2010 senesi için Yılın Avrupa Aracı seçiliyordu. Yeni Polo ayrıca 2010’un Nisan ayında düzenlenmiş olan New York Uluslararası Otomobil Fuarı’nda da 2010 Dünyanın En İyi Arabası ödülüne layık görüldü!
Volkswagen’in hedeflediği başarıya fazlasıyla ulaşan modellerinin en başında gelen Polo, işte böylesine güzel bir zafer hikayesine sahip. Sene kaç olursa olsun, kasa hangisi olursa olsun aralara birkaç işe yarar makyaj serpiştirmekten asla vazgeçmeyen Volkswagen’in, günümüzde kullanımda olan son model Polo için tanıtacağı makyajı merakla bekliyoruz!

__________________
Necip Fazıl çok fazla sigara içermiş. Bir gün bir öğrencisi ona gelir ve der ki; -Hocam bugün bir rüya gördüm bütün bitkiler Allah'a secde ediyordu, bir tek tütün etmiyordu...
Üstad cevabı yapıştırır: -Getirin o kafiri yakalım..
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 28 Temmuz 2013, 14:34   #2
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Dünden Bugüne : Volkswagen Polo




Bunun uzun tipte olanlarından kullanmıştım.
Acayip arabalar. Küçük olanlarının şehir içi performansları çok iyi.

__________________
en büyük servet itibardır.
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
dünden bugüne Kralice IF Günlük 4 28 Haziran 2012 14:58
Dünden Bugüne Aşk İlanı Süslü Komedi ve Mizah 2 24 Aralık 2009 13:57