IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

Etiketlenen Kullanıcılar

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 17 Aralık 2011, 18:41   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
SkyDrift




işte finish çizgisi. Tüm rakiplerimi ezdikten sonra birinciliği adam akıllı kucaklayabilirim. Dur gazdan elimi çekeyim de artistik giriş olsun. Ehuehu. Dı dı dı dı dı ... Lan? dı dı dı... Güm! You have been killed by Speedracer.

Skydrift'in ilk yarışını tamamlamak üzereyken yaşadığım bu füzeli acı deneyim o kadar aşinaydı ki, bu uçak yarışı oyununa alışmakta pek de güçlük çekmedim aslında. Seneler önce oynayıp da ismini hatırlamadığım aynı türde bir yarış oyununun modern miraşçısı Skydrift. Digital Reality stüdyosunun kendi oyun motorları olan Tachyon'la ürettikleri serbest bir oyun kendisi. Bugünlerde serbest yapımların yağmur gibi indiği (indie?) piyasada, hangisini oynayacağımıza karar vermek zor. Yarış türünde çok fazla serbest yapım da gelmiyor aslında. Özellikle de bu derece güzel görünenini.
Amacımız envai çeşit tehlikeli mekanlarda uçağımızı olabildiğince esnek ve dikkatli kullanıp, rakiplerimizi ister hızımızla, ki bu pek mümkün olmuyor, ister geçiş noktalarımızın üzerinde bulunan altı adet değişik güçle alaşağı etmek. Eh herkese muhtemelen tanıdık geliyordur bu tanımlama. Revolt, carmageddon veya twisted metalde milletin köküne kibrit suyu dökmek için ne yapıyorsak aynısını bu kez uçarak yapmaya çalışıyoruz. Tabii bu kez işimiz çok daha zor, çünkü bir yandan da sağa sola toslamamaya çalışıyoruz.

Altta kalanın canı çıksın

Dediğim gibi firma kendi grafik motorunu kullanıyor. 10 dolarlık bir oyunda bu derece güzel grafikleri görmek gerçekten takdire şayan. Yarıştığımız pistler lav, baraj, inşaat, amerikan kanyonu gibi değişik alanlardan oluştuğundan, çok farklı anlarla karşılaşabiliyorsunuz. Özellikle bir tepeyi tırmandıktan sonra karşınıza birdenbire çıkan manzaralar çok etkileyici. Her pistte yıkılabilir alanlar var ama ben bunların önceden yazılmış olduğunu fark ettim. Hani bir roket atsam şu kayayı düşürsem de rakibim suyun dibine çakılsa tarzı bir strateji geliştirmeyi unutun. Yıkılma esnasında orada olmamaya dikkat edin yeter. O kayanın altında kalan siz olabilirsiniz çünkü.Tabii oyun power up al rakibi patlat birinci ol tarzında oynanacak kadar da basit değil. Bu altı güçten üçü doğrudan saldırı odaklı. Diğerleri mayın koyma, kendinizi tamir etme veya belli bir süreliğine uçağınız için kalkan açma gibi savunma özelliklerine sahip güçler. Üzerimizde aynı anda iki power up taşıyabildiğimizden birini zor anlar için saklamak önemli. Ayrıca bir power upı ikinci kez alırsanız onu güçlendirmiş oluyorsunuz. Saklamak kelimesini tekrar tekrar hatırlatmak istiyorum. O yüzden benim gibi tam bitiş çizgisini geçerken kafanıza roket yemek istemiyorsanız akıllı oynamanız gerekiyor. Yarışın başında da ön sıraya geçmek pek akıl karı değil çünkü herkesin elinde ister istemez bir güç olduğundan anında tepenize yükleniyorlar. Bu arada neredeyse her arcade yarış oyununda olduğunda gibi bu oyunda da afterburner var. Yere yakın uçtuğunuz, çok ama çok tehlikeli yerlerden geçtiğiniz ve rakiplerinizi öldürdüğünüz zaman kısa süreliğine kullanabileceğiniz bir "NOS" gücünüz oluyor ki bitiş çizgisinde eğer fark atmak istiyorsanız akılda tutmaya yarar var.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Cevapla

Etiketler
skydrift


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık