IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  vaybe sohbet

>
+
Etiketlenen Kullanıcılar

4Beğeni(ler)
  • 2 Post By Adem
  • 1 Post By Wizard
  • 1 Post By Suayip

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 03 Haziran 2016, 00:34   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Superonline Vdsl Bıktırdı...




Bu Yazıyı Yazmadan Önce Çok düşündüm. Sabır sabır dedim ama yeter artık diyorum. Her seferinde aynı muamaele aynı laflar klasik müşteriyi savmalar.
Örnek Bir Superonline Müşteri Diyalogunuda paylaşım sizlere
Müşterinin internet hızı düşük yada hiç yoktur buna istinaden arar Superonline ve size biz ve müşteri temsilcisi arasında geçen diyaloğu yazayım.
(Superonline=S-Müşteri=M]

S: Alo Buyrun Ben Superonlineden Yakup Bugun Size Nasıl Yardımcı olabilirim ?
M: İnternetim Yok Denecek kadar kötü
S: 1 Dakika İsminizi Alayım Müşteri numaranız 00005555 mıdır ?
M:Evet
S:Hemen Gerekli Kontrolleri Sağlıyorum. İnternetinizde Herhangi bir kopma yada yavaşlık ekranlarımızda görunmemektedir.
M
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Bir Tereddutte Kalarak internetine bakar) Ama İnternetim yok
S: Kablolumu Baglantı kullanıyorsunuz yoksa kablosuz mu ?
(Aslında bu bir yanıltma Sorusudur)
M: Kablolu (Aslında Denemelerim karşıdaki kişi kablosuzda kullansanız anlamıyor)
S: Gerekli Kontroller için Onay Veriyormusunuz acaba ?
(Buda yanıltmadır versende vermesende ne kontrolu yaptıgını oda bilmiyor )
M: Onay veriyorum.
S: Gerekli Kontroller yapılmıstır internetinizde herhangi bir problem yoktur.( Bu arada modemi aç kapa faslını bilerek geçtim.)
M: Ama Sorun Devam ediyor.
S: İsterseniz Bir arıza kaydı oluşturalım ekiplerimiz inceleyip size dönsunler.24 Saat içinde...
2 gun sonra...Buraya Dikkat Aslında gelen ekip felan yoktur yok evinize felan geldik felan derlerse pek inanmayın evin yolunu bile bilmezler...

Şimdi Gelelim Meselemize

Geçenlerde Superonline dan bir telefon geldi bulundugum yerde fiber olmadıgı için Vdsl ye gecmemi önerdiler hızımın yuksek olacagını eskisinden çok çok iyi olacagını belirttiler. Bizde inandık Eskısınden kötü oldu internetim 1 haftadır artık gına geldi. Evde interneti bulursam dua etmeye başladım. Bu yazıyı yazma kararı aldım.Superonline Pişmanlık demiyorum ama Vdsl, huwai modem ve klasik yalanlar ından bıktım. Superonline Vdslye gececekler bu yazıyı dikkate alsınlar derim.Bıraz hızlı internete kavusacam derken hızınızdan olmayın...


Bu Yazida Emeği Geçen Turkcell Superonline Çalışanlarına Teşşekurler.
Ezgi Hanım, Eyup bey ve diğerlerine.
Buda Müşteri Temsilcisi ile Konusurken aldıgım ekran goruntusu



Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

 

Etiketler
super pişmanlık, superonline turkcell


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Hem ADSL hem VDSL! Zen Ağ, Network ve Networking 0 03 Şubat 2013 12:11
Reklam SMS'leri bıktırdı! Deep Mobil Hatlar 0 21 Ocak 2013 18:34
TTnet 2011 Yeni adsl tarifeleri ve VDSL 2 Fiyatları insert Ağ, Network ve Networking 5 26 Ocak 2011 12:58