13 Haziran 2008, 18:40
#3 Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Cevap: Client exited Cıkışlarla ilgili
atmaca27 Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Trojen Girisleri için Bir Cözüm
UnreL3.2 Klasöründe Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2/src
s_user.c
açalım Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#ifdef EXPERIMENTAL
satirinin hemen ustune Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
sendto_one(sptr, err_str(ERR_TARGETTOOFAST),me.name, sptr->name, me.name);
ekleyin.
2- Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2/src
s_err.c
altaki satiri bulup Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 001 RPL_WELCOME */ ":%s 001 %s :Welcome to the %s IRC Network %s!%s@%s",
bu sekilde değiştiriyoruz: Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 001 RPL_WELCOME */ ":%s 001 %s :Message target change too fast %s IRC Network <A href="mailto:%s!%s@%s",[/PHP">%s!%s@%s",
3- Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2/include
h.h
alttaki satiri bulup; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define BREPORT_DO_DNS "NOTICE AUTH :*** Looking up your hostname...\r\n"
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define BREPORT_DO_DNS "NOTICE AUTH :*** Message target change too fast ...\r\n"
olarak değiştirin.
hangi islemi yaparsaniz yapin
make edip unreali kapatip acin..
bu sekilde aninda cikis yaparlar . ve bu sadece 1/10 u geriye kalan 9/10 u kanala girmeden cikis yapacaktir.
Not: Alıntıdır...
bildiğim kadarıyla 3.2.4 den sonraki sürümlerde bu söylenenleri m_nick dosyasında yapmak gerekiyor..