IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 16 Haziran 2006, 20:46   #11
Çevrimdışı
HBV
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?




.so uzantılı dosya zaten derlenmiş dosya yanlız .c dosyası olmalı..

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Yazgulu Sohbet
Alt 16 Haziran 2006, 21:33   #12
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?




o zaman şansımıza küseceğiz...

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Temmuz 2006, 15:07   #13
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?




.so dosyasını ne yapacaqız .so dosyası nasıL kurulur önemLi olanı bize c. dosyası

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Temmuz 2006, 15:35   #14
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Yanıt: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?




c, dosyalarini dll atanlardami var ilk defa goruyorum )

make custommodule MODULEFILE=m_spy

bittikten sonra, cofuna load module satirindan, m_spy.so yu ekleyip rehash attiktan sonra, moduleriniz aktif zaten olacaktir )

__________________
Dijital varlığımın, zihinsel yansıması.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 19 Ekim 2008, 22:53   #15
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?




[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] windows makinalarda .so yu kabul etmiyor bizde modüller .dll seklinde ve bizde m_spy.dll ariyoruz
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


bende unreal 3.2.7 var kabul etmedi HBV hata verdi yardimci olurmusun

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 20 Ekim 2008, 14:52   #16
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?




modülleri derlemek için ilk önce unreal derlenmesi gerekiyor bilgisayarınızda.. Yakında büyük ihtimalle bir program yayınlayacağım.. (Sitem için Zaman bulabilirsem) windows üzerinde modül derlemenizi çok basit halde yapacak..

iyi Çalışmalar..

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 22 Ekim 2008, 00:11   #17
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?




[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sabirsizlikla bekliyoruz derlemesini ve yenisini yapmayi bilsem üsenmem tek tek ugrasirim ama bu konularda pek paylasim olmuyor alanim IRC pek olmadigi icinde pek arastiramiyorum

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 17 Haziran 2009, 00:22   #18
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Verify Code ve Özel Okuma Modülleri [Unreal 3.2.3 Win için]?




lionram Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sabirsizlikla bekliyoruz derlemesini ve yenisini yapmayi bilsem üsenmem tek tek ugrasirim ama bu konularda pek paylasim olmuyor alanim IRC pek olmadigi icinde pek arastiramiyorum

kusura bakmayın bu mesajınızı yeni okuyorum.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
adlı adresteki ModuleSDK'yı indirip, zipten çıkartıp, .c uzantılı tekil modül dosyanızı (m_spy.c veya verify.c vs.vs.) çıkarttığınız klasörün ana dizinine atın.
Daha sonra, ModGui adlı programı çalıştırıp, Anlaşmayı kabul edip, listeden derlemek istediğiniz modülünüzü ve diğer listeden de, modülü derlemek istediğiniz unreal versiyonunu seçip, derlemeyi gerçekleştirin. Eğer hata vermediyse, Ana dizinde .dll uzantılı dosyanız oluşacaktır.

daha sonra bu .dll uzantılı dosyanızı Unreal win32 klasörünüz içindeki modules klasörüne atıp, unrealircd.conf dosyanızdaki loadmodule satırınıza da "modules/modülünüz.dll" yazıp sunucunuzu açıcaksınız.

bu programı yazdıktan sonra, modülleri derlemek adına, Unreal ın sitesindeki official (unreal ın onayladığı/kendi dağıttığı) modüller üzerinde %95 kadar bir başarı sağladığını gördüm.

gördüğüm kadarı ile derleyemediği modüller şunlar:
C89 standartlarındaki modülleri derleyebiliyor (C99 da tanımlar en başta değil, orta kısımlarda da yapılabiliyor.) Mesela bir örnek vereyim:
void Sky() {
int i;
int y;
i=0;
y=0;
...
}
Yukarıdaki kodlar hem C89 hem de C99 da çalışmaktadır.
void Sky() {
int i;
i=0;
int y;
y=0;
...
}
yukarıdaki kodlar ise, sadece C99 standartlarındaki derleyiciler ile derlenebilmektedir.

Microsoftun C derleyicileri (C++ demiyorum), C89 standatlarını derleyebilmektedir. Gördüğüm kadarı ile bazı modüllerde bu standartlara dikkat edilmemiş (Ben de bir kaç modülümde dikkat etmemişim
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
).

Bir diğer derleyemeyeceğiniz modül tipi:
Sadece linux API'lerinde olan fonksiyonları kullanan modüller (çalışılan Klasör yolunu bulma, Zamanla ilgili bazı işlemler, extra Linux socket işlemleri)
Ama bu tip modüllerde de windows fonksiyonlarına göre modülü yeniden düzenleyebilirseniz (ki programlamadan biraz anlıyorsanız basit modülleri çevirebilirsiniz), o zaman derlenebilir.

gördüğüm kadarı ile bu 2 tipde yapılı modülleri derleyemiyorsunuz, diğer her modülü derleyebiliyorsunuz.

NOT : Extra kütüphane isteyen modüller için (m_sqlauth vb.); Extra klasörüne kütüphane dosyalarınızı atıp, bu klasörlere göre CL ve link parametrelerini yazmanız gerekiyor. Bu işlem biraz karışık. Bu tip bir derleme işlemi isteyen olursa yardımcı olabilirim, neyi nereye atacağı ve yazacağı konusunda...

"Düzeltme" : Kusura bakmayın konuyu hortlatmış gibi bişey oldum
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
en azından win32 de derlemek isteyenlerin işine yarayacaktır; neleri derleyebilip neleri derleyemeyeceğinizin yanıtı..

iyi Çalışmalar..

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
323, code, modulleri, okuma, ozel, unreal, verify, win


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Güncel Unreal Özel okuma modülü araniyor! Enzo34 Unreal IRCd 6 09 Kasım 2013 16:34
Unreal 3.2 Modülleri Chelt Unreal IRCd 3 03 Eylül 2010 21:07
Unreal Giriş Code Son ATLAS mIRC Scripting Hazır Kodlar 62 22 Mayıs 2010 14:32
Unreal IRCd Modülleri (AngryWolf) bLackStar Unreal IRCd 5 15 Nisan 2009 13:57