IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   Unrealde edit hk. (SORU) (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/272898-unrealde-edit-hk-soru.html)

XLarGe 12 Ekim 2009 07:02

Unrealde edit hk. (SORU)
 
selam arkadaşlar , unrealde bi komutun kullanımında örneğin

Alıntı:

sendto_realops("%s /admin komutunu kullandı.", sptr->name);
satırınyla operlere bildirmesi/göndermesi gibi belirlediğimiz nicke yada kanala bildirmesini nasıl sağlayabiliriz?

örnek ;

Alıntı:

{
sendto_one(sptr, ":%s PRIVMSG #kanaladi :%s List komutunu kullandi", me.name,sptr->name);
}


Bu şekilde denedim ama çalışmadı, fakat PRIVMSG %s olunca istenilen mesajı komutu uygulayan nicke gönderiyor ,BAŞKA bir nicke yada kanal yazıldığında göndermiyor. Bunun başka nicke ve/veya kanala gönderilmesi durumunda çalışması için ne yapmamız gerekiyor?
Doğru eklenti şekli nedir?

Bilen arkadaşlar paylaşırlarsa çok sevinirim, herkese iyi eğlenceler.

EceLMeriC 12 Ekim 2009 09:52

Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)
 
Alıntı:

XLarGe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 829467)
selam arkadaşlar , unrealde bi komutun kullanımında örneğin



satırınyla operlere bildirmesi/göndermesi gibi belirlediğimiz nicke yada kanala bildirmesini nasıl sağlayabiliriz?

örnek ;


Bu şekilde denedim ama çalışmadı, fakat PRIVMSG %s olunca istenilen mesajı komutu uygulayan nicke gönderiyor ,BAŞKA bir nicke yada kanal yazıldığında göndermiyor. Bunun başka nicke ve/veya kanala gönderilmesi durumunda çalışması için ne yapmamız gerekiyor?
Doğru eklenti şekli nedir?

Bilen arkadaşlar paylaşırlarsa çok sevinirim, herkese iyi eğlenceler.


status bilgi icin,

Kod:

sendto_realops("*** %s (%s@%s) /admin komutunu uyguladi.",  sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost);
kanal icin,

Kod:


#define kanal "#opers"
if ((chptr = find_channel(kanal, NullChn)) != NullChn)
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%s@%s) /admin komutunu uyguladi.", me.name, kanal, sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost);

seklinde denemelisin iyi forumlar.

Raw 12 Ekim 2009 16:00

Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] <<< o bir Samsun'Lu .. :)

Sky-Dancer 12 Ekim 2009 19:24

Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)
 
Alıntı:

XLarGe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 829467)
selam arkadaşlar , unrealde bi komutun kullanımında örneğin



satırınyla operlere bildirmesi/göndermesi gibi belirlediğimiz nicke yada kanala bildirmesini nasıl sağlayabiliriz?

örnek ;


Bu şekilde denedim ama çalışmadı, fakat PRIVMSG %s olunca istenilen mesajı komutu uygulayan nicke gönderiyor ,BAŞKA bir nicke yada kanal yazıldığında göndermiyor. Bunun başka nicke ve/veya kanala gönderilmesi durumunda çalışması için ne yapmamız gerekiyor?
Doğru eklenti şekli nedir?

Bilen arkadaşlar paylaşırlarsa çok sevinirim, herkese iyi eğlenceler.

belirtilen tek nick için ise,
aClient *skyptr;
if ((skyptr = find_client("Sky-Dancer", NULL)))
sendto_one(skyptr, ":%s PRIVMSG %s :%s şöyle şöyle yaptı.", me.name, skyptr->name, sptr->name);

Bu, Sky-Dancer nickinin özeline "xxx şöyle şöyle yaptı." diyecektir.

not : editleme sebebim, kod eksikliği :)

iyi Çalışmalar..

Z 13 Ekim 2009 01:53

Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)
 
Hocam Bir sorum Olcakdı ..
Unrealde bir edit WHois idle sorunu idleyi adminler için kaldırdım userlerin kanallarıda gitti (: bir yardımcı olsanız ..

Sky-Dancer 13 Ekim 2009 02:04

Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)
 
Alıntı:

Gonen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 830273)
Hocam Bir sorum Olcakdı ..
Unrealde bir edit WHois idle sorunu idleyi adminler için kaldırdım userlerin kanallarıda gitti (: bir yardımcı olsanız ..

if (buf[0] != '\0')
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISCHANNELS), me.name, parv[0], name, buf);

m_whois.c de bu veya buna bağlı bir satırı silmiş veya IsOper gibi bir kod koymuş olabilirsin..

onun haricinde incelemeden birşey diyemeyeceğim..

iyi Çalışmalar.

X5 20 Aralık 2009 21:46

Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)
 
sorması ayıp bu kodları nereye ekliyoruz :)

toXic 21 Aralık 2009 09:20

Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)
 
Alıntı:

konusmaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 883708)
sorması ayıp bu kodları nereye ekliyoruz :)

Yukardaki Kodlar Komut bildirimi icin bir opers icin bir dönüş. Yani Kullanicilarin Kullandiği bazi komutlar icin (UnrealIRCd tabanlı - map-ircops-kurallar vs.) Wallops gibi opers'e bildirir. Örneğin ircops.c de kullanabilirsin su sekilde..

Kod:


cd Unreal3*
 
pico -w src/modules/m_ircops.c


Kod:

        sendto_one(sptr, ":%s %d %s :%s", me.name, RPL_IRCOPS, sptr->name, buf);
        sendto_one(sptr, ":%s %d %s :End of /IRCOPS list", me.name, RPL_ENDOFIRCOPS, sptr->name);

altina

Kod:

sendto_realops("%s IRCOPS Listesine Bakti.", sptr->name);
Eklediğinizde Size ircops komutu kullananlari statuste gösterir.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk