IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 12 Ekim 2009, 07:02   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Unrealde edit hk. (SORU)




selam arkadaşlar , unrealde bi komutun kullanımında örneğin

Alıntı:
sendto_realops("%s /admin komutunu kullandı.", sptr->name);

satırınyla operlere bildirmesi/göndermesi gibi belirlediğimiz nicke yada kanala bildirmesini nasıl sağlayabiliriz?

örnek ;

Alıntı:
{
sendto_one(sptr, ":%s PRIVMSG #kanaladi :%s List komutunu kullandi", me.name,sptr->name);
}


Bu şekilde denedim ama çalışmadı, fakat PRIVMSG %s olunca istenilen mesajı komutu uygulayan nicke gönderiyor ,BAŞKA bir nicke yada kanal yazıldığında göndermiyor. Bunun başka nicke ve/veya kanala gönderilmesi durumunda çalışması için ne yapmamız gerekiyor?
Doğru eklenti şekli nedir?

Bilen arkadaşlar paylaşırlarsa çok sevinirim, herkese iyi eğlenceler.


Konu XLarGe tarafından (12 Ekim 2009 Saat 07:14 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 12 Ekim 2009, 09:52   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)




XLarGe Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
selam arkadaşlar , unrealde bi komutun kullanımında örneğin



satırınyla operlere bildirmesi/göndermesi gibi belirlediğimiz nicke yada kanala bildirmesini nasıl sağlayabiliriz?

örnek ;


Bu şekilde denedim ama çalışmadı, fakat PRIVMSG %s olunca istenilen mesajı komutu uygulayan nicke gönderiyor ,BAŞKA bir nicke yada kanal yazıldığında göndermiyor. Bunun başka nicke ve/veya kanala gönderilmesi durumunda çalışması için ne yapmamız gerekiyor?
Doğru eklenti şekli nedir?

Bilen arkadaşlar paylaşırlarsa çok sevinirim, herkese iyi eğlenceler.


status bilgi icin,

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
sendto_realops("*** %s (%s@%s) /admin komutunu uyguladi.", sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost);

kanal icin,

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define kanal "#opers" if ((chptr = find_channel(kanal, NullChn)) != NullChn) sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%s@%s) /admin komutunu uyguladi.", me.name, kanal, sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost);

seklinde denemelisin iyi forumlar.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 12 Ekim 2009, 16:00   #3
Çevrimdışı
Raw
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)




[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] <<< o bir Samsun'Lu ..
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

__________________
ĻêģäĻ Düšűņ īĻĹęğàĻ Yàşà! ~
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 12 Ekim 2009, 19:24   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)




XLarGe Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
selam arkadaşlar , unrealde bi komutun kullanımında örneğin



satırınyla operlere bildirmesi/göndermesi gibi belirlediğimiz nicke yada kanala bildirmesini nasıl sağlayabiliriz?

örnek ;


Bu şekilde denedim ama çalışmadı, fakat PRIVMSG %s olunca istenilen mesajı komutu uygulayan nicke gönderiyor ,BAŞKA bir nicke yada kanal yazıldığında göndermiyor. Bunun başka nicke ve/veya kanala gönderilmesi durumunda çalışması için ne yapmamız gerekiyor?
Doğru eklenti şekli nedir?

Bilen arkadaşlar paylaşırlarsa çok sevinirim, herkese iyi eğlenceler.

belirtilen tek nick için ise,
aClient *skyptr;
if ((skyptr = find_client("Sky-Dancer", NULL)))
sendto_one(skyptr, ":%s PRIVMSG %s :%s şöyle şöyle yaptı.", me.name, skyptr->name, sptr->name);

Bu, Sky-Dancer nickinin özeline "xxx şöyle şöyle yaptı." diyecektir.

not : editleme sebebim, kod eksikliği
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


iyi Çalışmalar..

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Konu Sky-Dancer tarafından (12 Ekim 2009 Saat 21:19 ) değiştirilmiştir.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 13 Ekim 2009, 01:53   #5
Çevrimdışı
Z
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)




Hocam Bir sorum Olcakdı ..
Unrealde bir edit WHois idle sorunu idleyi adminler için kaldırdım userlerin kanallarıda gitti (: bir yardımcı olsanız ..

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 13 Ekim 2009, 02:04   #6
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)




Gonen Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Hocam Bir sorum Olcakdı ..
Unrealde bir edit WHois idle sorunu idleyi adminler için kaldırdım userlerin kanallarıda gitti (: bir yardımcı olsanız ..

if (buf[0] != '\0')
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISCHANNELS), me.name, parv[0], name, buf);

m_whois.c de bu veya buna bağlı bir satırı silmiş veya IsOper gibi bir kod koymuş olabilirsin..

onun haricinde incelemeden birşey diyemeyeceğim..

iyi Çalışmalar.

__________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 20 Aralık 2009, 21:46   #7
Çevrimdışı
X5
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)




sorması ayıp bu kodları nereye ekliyoruz
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 21 Aralık 2009, 09:20   #8
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unrealde edit hk. (SORU)




konusmaz Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
sorması ayıp bu kodları nereye ekliyoruz
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

Yukardaki Kodlar Komut bildirimi icin bir opers icin bir dönüş. Yani Kullanicilarin Kullandiği bazi komutlar icin (UnrealIRCd tabanlı - map-ircops-kurallar vs.) Wallops gibi opers'e bildirir. Örneğin ircops.c de kullanabilirsin su sekilde..

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd Unreal3* pico -w src/modules/m_ircops.c


Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
sendto_one(sptr, ":%s %d %s :%s", me.name, RPL_IRCOPS, sptr->name, buf); sendto_one(sptr, ":%s %d %s :End of /IRCOPS list", me.name, RPL_ENDOFIRCOPS, sptr->name);

altina

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
sendto_realops("%s IRCOPS Listesine Bakti.", sptr->name);

Eklediğinizde Size ircops komutu kullananlari statuste gösterir.

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
edit, hk, soru, unrealde


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
KAOS Soru cevap botu(Türkçe Edit) _cRaZy_BoYs_ Eggdrop, NeoStats, BNC 89 10 Kasım 2012 08:53
Unrealde version Beklenti Unreal IRCd 3 10 Kasım 2011 14:29
Unreal CR Edit (CR JAVA Edit) toXic Unreal IRCd 0 15 Şubat 2009 19:19