![]() |
Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem gerek? Kod: int toplam(int x, int y) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Alıntı:
Bı kadarmı fonksiyon. x değeri ve y değerlerini toplayıp return'da o sayıya dönmüşsünüz ama nedenini anlayamadım :) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Bu örnek bir şablon du sadece fonksiyon bu değil... |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Nereye koyacağını bulmak istiyorsan hepsini koymalısın 2 3 satırdan birşey anlayamayız ki :) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Yokmu bu unrealde çeşitli işlemeri yapan fonksiyonların tutuldugu bir header dosyası ve .c dosyası. mesela ben stringler üzerinde işlem yapmak istiyorum. Örneğin şöyle; char *dilbilfisi(char *str) { int x=strlen(str); for (...) {.... } return str; } gibi bagımsız kendine char tipinde bir değer atandıgında o deger üzerinde işlem yapıp bu değeri tekrar döndürecek. Mesela bunun için henüz yazmadım ama ben konuşmalarda geçen cümleleri noktalama işaretleri ekleyip yapılabildiği kadar bir dil bilgisi düzenine koymak istiyorum server tarafından ama bunu tabi kendim yapmak istedim hem biraz unreal scriptig hakkında bilgi ediniriz .) ama nereye koyacaz yazdıgımız bu fonksiyonu. |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem m_message.c de Alıntı:
|
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem if (*nick != '#' && (acptr = find_person(nick, NULL))) { text = parv[2]; newcmd = cmd; ret = can_privmsg(cptr, sptr, acptr, notice, &text, &newcmd); if (ret == CANPRIVMSG_SEND) { sendto_message_one(acptr, sptr, parv[0], newcmd, nick, dilbilgisi(text)); Böyle mi? Böyle ise fonksiyonun tanımı nerede olacak (if koşulunun içinde tanımlayamayız herhalde :)) |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem char *dilbilgisi(char *str) { int x=strlen(str); for (...) {.... } if (*nick != '#' && (acptr = find_person(nick, NULL))) { text = parv[2]; newcmd = cmd; ret = can_privmsg(cptr, sptr, acptr, notice, &text, &newcmd); if (ret == CANPRIVMSG_SEND) { sendto_message_one(acptr, sptr, parv[0], newcmd, nick, dilbilgisi(text)); return str; } } } Bu Sekil dene |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Teşekkür ediyorum yardım vermeye çalıştığınız için ama sanırım yukarıda ki yanlış oldu. Çünki fonsiyon deklarasyonunu yaptınız ama fonksiyonun taımı yok çalışmaz. Konuyu şöyle anlatayım o zaman belki ben anlatamamısımdır. (Çünkü amaç unreal ircd biraz olsun ögrenmek :)) Şimdi bir fonksiyon yazdım ben bu fonksiyonu birden fazla yerde kullanmam gerektigini düşünün. Örnegin yukarıda ki fonksiyonu bir fullnamede bir text te topiclerde vs. vs. her yerde kullanabilecegimi düşünün tüm her yerde kodu böyle ayrı ayrı yazmam mı gerekecek bir fonksiyon tanımlayıp 1 defaya mahsus kullanmak istiyorum mesela ben. |
Cevap: Kendi yazmış olduğum bir fonksiyonu ekleyip kullanmak istiyorum nereye eklemem Simdi mantıgı anlayamadım, Her yazılan yazının sonuna .. gibi noktalarmı gelecekti? |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk