IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası

IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası (https://www.ircforumlari.net/)
-   Unreal IRCd (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/)
-   -   Unreal Zline Yansıtma (https://www.ircforumlari.net/unreal-ircd/318877-unreal-zline-yansitma.html)

RahmetLi 01 Mart 2010 08:22

Unreal Zline Yansıtma
 
Sa Forumun Unreal Services Bölümünü Komple Taradım Bulamadım..
Oper admınler Bır nıcke zline kline attıklarında #Opers kanalına Su Oper Su Nicke Zline Attı die nasıl yansıtırım statusde cıkmıyor cunku İlgili arkadaslar yardımcı olursa sevinirim şimdiden tşkler..

toXic 01 Mart 2010 15:51

Cevap: Unreal Zline Yansıtma
 
Cıkmaması icin bir neden olmali üzerinde calisma yapilmis olabilir tkl.c dosyasını yenileyip calistirirsaniz sorununuzun çözüleceği kanaatindeyim. Suanda evde olmadiğim icin ssh'ye giremiyorum fakat yinede ben kodlari yazayim siz dosyada gerekli yerlere, gerekli şekillerde ilave edin.
Dosya icindeki parvlar ve bunun eşitlikliklerini bilmediğimden bunlari dosyada bulmak sana kaliyor ( nedeni user nicki veya diğer bilgiler cok kez parv[0] parv[1] vs. gibi kullanimlar ile belirleniyor )



Kod:

int toxic;
#define ibo "#x"
sendto_channel_butone(NULL, &me, chptr,
                ":%s PRIVMSG %s  "Sunucuda, xLıne Komutu Kullanildi. Bilgiler güncelleniyor,", me.name, tox);
  for (toxic=2; toxic>0; toxic--)
  {
sendto_channel_butone(NULL, &me, chptr,
                ":%s PRIVMSG %s %d Saniye Sonra verilecek..", me.name, ibo, toxic);
 wait (1);
}
aChannel *chptr;
if ((chptr = find_channel(ibo, NullChn)) != NullChn)
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s %s ...................


tkl.c icinde iyice deneyin bunu.

Kod:

sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s %s ................
Burada eşitliği sen sağlayacaksin, iyice incele dosyayi araştir. :)

Ayrica kanal icin döngüyü ibo olarak koyucaksin.

RahmetLi 01 Mart 2010 20:07

Cevap: Unreal Zline Yansıtma
 
Valla ibo usta acık konusmak gerekırse Hiç bişi anladım :) Yineden Ugrasıp Yazıdığınız için Tşk ederim..

Emeğinize Sağlık ..

RahmetLi 02 Mart 2010 19:35

Cevap: Unreal Zline Yansıtma
 
Toxic paşam bu anlattıgın karısık Ben bunu Operserv e yazdıramammı kanala kımın kıme zline attını yada baska b ır yolu yokmu sana zahmet yardımcı olsan

toXic 02 Mart 2010 19:54

Cevap: Unreal Zline Yansıtma
 
hmmm. Operserv ile olmaz ircservices o akill'i gösterirsin services ile.

Bak m_tkl.c dosyasini incele yapacaksin zaten inceleyince.


Kod:

  sendto_serv_butone(cptr,
                                                        ":%s TKL %s %s %s %s %s %ld %ld :%s", sptr->name,
                                                        parv[1], parv[2], parv[3], parv[4],
                                                        tk->setby, tk->expire_at, tk->set_at, tk->reason);
aChannel *chptr;


Bunlar banın atıldııgını gösteriyor yukardaki kodlari buna vereceksin. anlamissindir umarim :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 3
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2024 IRCForumlari.Net