IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 01 Mart 2010, 08:22   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Unreal Zline Yansıtma




Sa Forumun Unreal Services Bölümünü Komple Taradım Bulamadım..
Oper admınler Bır nıcke zline kline attıklarında #Opers kanalına Su Oper Su Nicke Zline Attı die nasıl yansıtırım statusde cıkmıyor cunku İlgili arkadaslar yardımcı olursa sevinirim şimdiden tşkler..

__________________
ßen Mırıldanan Adam, Dilsiz Odam Sanki Okyanus'un Ortasında Issız Adam



Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları sohbet odaları Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 01 Mart 2010, 15:51   #2
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Zline Yansıtma




Cıkmaması icin bir neden olmali üzerinde calisma yapilmis olabilir tkl.c dosyasını yenileyip calistirirsaniz sorununuzun çözüleceği kanaatindeyim. Suanda evde olmadiğim icin ssh'ye giremiyorum fakat yinede ben kodlari yazayim siz dosyada gerekli yerlere, gerekli şekillerde ilave edin.
Dosya icindeki parvlar ve bunun eşitlikliklerini bilmediğimden bunlari dosyada bulmak sana kaliyor ( nedeni user nicki veya diğer bilgiler cok kez parv[0] parv[1] vs. gibi kullanimlar ile belirleniyor )



Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int toxic; #define ibo "#x" sendto_channel_butone(NULL, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s "Sunucuda, xLıne Komutu Kullanildi. Bilgiler güncelleniyor,", me.name, tox); for (toxic=2; toxic>0; toxic--) { sendto_channel_butone(NULL, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s %d Saniye Sonra verilecek..", me.name, ibo, toxic); wait (1); } aChannel *chptr; if ((chptr = find_channel(ibo, NullChn)) != NullChn) sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s %s ...................


tkl.c icinde iyice deneyin bunu.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s %s ................

Burada eşitliği sen sağlayacaksin, iyice incele dosyayi araştir.
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Ayrica kanal icin döngüyü ibo olarak koyucaksin.

 
Alıntı ile Cevapla

Alt 01 Mart 2010, 20:07   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Zline Yansıtma




Valla ibo usta acık konusmak gerekırse Hiç bişi anladım
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Yineden Ugrasıp Yazıdığınız için Tşk ederim..


Emeğinize Sağlık ..

__________________
ßen Mırıldanan Adam, Dilsiz Odam Sanki Okyanus'un Ortasında Issız Adam



Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Mart 2010, 19:35   #4
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Zline Yansıtma




Toxic paşam bu anlattıgın karısık Ben bunu Operserv e yazdıramammı kanala kımın kıme zline attını yada baska b ır yolu yokmu sana zahmet yardımcı olsan

__________________
ßen Mırıldanan Adam, Dilsiz Odam Sanki Okyanus'un Ortasında Issız Adam



Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
 
Alıntı ile Cevapla

Alt 02 Mart 2010, 19:54   #5
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Unreal Zline Yansıtma




hmmm. Operserv ile olmaz ircservices o akill'i gösterirsin services ile.

Bak m_tkl.c dosyasini incele yapacaksin zaten inceleyince.


Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
sendto_serv_butone(cptr, ":%s TKL %s %s %s %s %s %ld %ld :%s", sptr->name, parv[1], parv[2], parv[3], parv[4], tk->setby, tk->expire_at, tk->set_at, tk->reason); aChannel *chptr;


Bunlar banın atıldııgını gösteriyor yukardaki kodlari buna vereceksin. anlamissindir umarim
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

 
Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
unreal, yansitma, yansıtma, zline


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Unreal 3.2.10.2 windows unreal start sorunu helloweenfs Unreal IRCd 3 16 Aralık 2014 20:45
xline zline yansıtma Voodo mIRC Scripting Sorunları 1 30 Kasım 2012 22:36
zline gzline kanala yansıtma angry1 mIRC Scripting Sorunları 12 29 Kasım 2012 23:26
Unreal 3.2.6 Gline/Zline/Kline Mesajlari Hangi Dosyanin icerisinde janus Unreal IRCd 1 12 Nisan 2009 08:07
Unreal kurulu bir serverden unreal nasıl silinir.. SaCiT Unreal IRCd 5 30 Ocak 2007 05:01