![]() |
ircops module edit Kod: /* Kod: sendto_realops("%s /ircops komutunu kullandı.", sptr->name); Bilgisi olan yardımcı olursa şimdiden çok tşk ederim. |
Cevap: ircops module edit /ircops komutunu notice olarak nasıl gösterebilirim.Denedim ama bir türlü yapamadım.Yeni konu açmak yerine bu başlık altında sormak istedim |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
me.name, RPL_IRCOPS, sptr->name, acptr->name, find_otype(acptr->umodes), acptr->user->server, (IsAway(acptr) ? " [Meşgul]" : IsHelpOp(acptr) ? " " : "")); bu satırları şununla değiştirin: sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :\2%s\2 %s \2%s\2" "%s", me.name, sptr->name, acptr->name, find_otype(acptr->umodes), acptr->user->server, (IsAway(acptr) ? " [Meşgul]" : IsHelpOp(acptr) ? " " : "")); --------------- sendto_one(sptr, ":%s %d %s :%s", me.name, RPL_IRCOPS, sptr->name, buf); sendto_one(sptr, ":%s %d %s :(/IRCOPS) listesi sonu.", me.name, RPL_ENDOFIRCOPS, sptr->name); yukarıdaki satırları şununla değiştirin: sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name, sptr->name, buf); sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :(/IRCOPS) listesi sonu.", me.name, sptr->name); ama ne kadar güzel görünür orasını bilemem :S iyi çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
yukarıdaki tek satır yerine aşağıdaki satırları yazıp deneyin bi: aClient *xcptr; for (xcptr = client; xcptr; xcptr = xcptr->next) { if (IsServer(xcptr)) continue; if (IsULine(xcptr)) continue; // bu mesajın kendimize gelmemesi için. if (xcptr == sptr) continue; if (IsOper(xcptr)) sendto_one(xcptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name, xcptr->name, sptr->name); } yanlış hatırlamıyorsam, linklenme ve giriş çıkışlar esnasında tüm nickler hafızaya kopyalanıyordu, ama extra bilgileri diğer ircd ye bağlıydı. veya benzer durum vardı. Yukarıdaki kodun çalışması lazım. deneyip sonucu söylersiniz sevinirim. iyi çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
iyi çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit #define IsSkoAdmin(sptr) (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr) || IsCoAdmin(sptr)) Bu satırda make'te hata alıyorum |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
aldığınız hata nedir? redefinition diyor ise, o sayırı silip tekrar make çekin modüle (unreal 3.2.3 den sonrasında herhalde o satır kütüphane dosyalarından birinde tanımlanmıştı, yanlış hatırlamıyorsam.) iyi çalışmalar.. |
Cevap: ircops module edit Sky-Dancer yardımların için teşekkür ederim. Son bir sorum daha olacaktı./ircops komutunda belirlediğim nicklerin gözükmemesini istiyorum.Bunuda yapmama yardımcı olursanız çok teşekkür edicem size. İyi forumlar |
Cevap: ircops module edit +H Modunu Almıs Nickler, Oper Girmiş Gözükmezler ve Dahilinde /ircops Komutunda Cıkmazlar. Bu Mode'yi Göstermek istemediklerine verirsen Bu Komutta Gözükmeyeceklerdir. |
Cevap: ircops module edit Alıntı:
/* Don't list +H users */ yukarıdaki açıklama satırının hemen bir üstüne şu satırları ekleyin: char *NickListesi[] = { "Nick1", "Nick2", "Nick3" }; int nickboyutu = (sizeof(NickListesi)/sizeof(*NickListesi)); for (int i=0; i<nickboyutu; i++) if (!stricmp(acptr->name, NickListesi[i])) continue; denemedim ama çalışması gerekir. Not1: NickListesi adlı dizide son elemandan sonraki tırnakta , kullanmayınız [yukarıdaki gibi kullanınız]. Not2: Dizi içindeki elemanlara ekleme ve çıkartma ... "..", "..", "..", ".."}; gibisinden yapılabilir. Not3: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] arkadaşımızın dediği gibi +H modu ile de yapılabilir. Ama +H almış nicklerin whoisleri oper durumunda görünmediği için, arkadaşımızın tam istediği şey, bu verdiğim kod olması lazım. iyi Çalışmalar.. |
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Copyright ©2004 - 2025 IRCForumlari.Net Sparhawk