IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  Mobil Sohbet, Sohbet ve Sohbet Odaları




11Beğeni(ler)

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 04 Ocak 2017, 23:50   #1
Çevrimdışı
Bu Applet nedir?


sohbet


merhaba arkadaşlar [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] daki applet tam olarak nedir nerden tedarik edilir ?
merhaba arkadaşlar [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] daki applet tam olarak nedir nerden tedarik edilir ?
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
radyo44.com.tr
Alt 05 Ocak 2017, 16:51   #2
Çevrimdışı
Cevap: Bu Applet nedir?




yokmu bilen birileri .)?

  Alıntı ile Cevapla

Alt 05 Ocak 2017, 22:10   #3
Çevrimiçi
Cevap: Bu Applet nedir?




@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] o appletin ismi yok da jsistemin biraz editlenmiş haline benziyor applet şifreli gibi bulamassın etrafta.

__________________
Eskiden çayı demli içerdik, harbi adamlarla gezerdik. Şimdi çaylar sallama, adamlar dallama olmuş.
Kullanıcı imzalarındaki bağlantı ve resimleri görebilmek için en az 20 mesaja sahip olmanız gerekir ya da üye girişi yapmanız gerekir.
  Alıntı ile Cevapla

Alt 06 Ocak 2017, 00:33   #4
Çevrimdışı
Cevap: Bu Applet nedir?




Serdar Demir Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yokmu bilen birileri .)?

bizimmekan.com tarafından dagıtılmıştı bu aplet, konuyu bir inceleyiniz

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

  Alıntı ile Cevapla

Alt 06 Ocak 2017, 13:46   #5
Çevrimdışı
Cevap: Bu Applet nedir?




Sanquin Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
bizimmekan.com tarafından dagıtılmıştı bu aplet, konuyu bir inceleyiniz

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

İlgilenip vakit ayırdığın için çok teşekkür ederim Ustam eve geçtiğimde kurup kontrol edicem inşallah çalışır. Umarım çalışır

  Alıntı ile Cevapla

Alt 16 Ocak 2017, 14:36   #6
Çevrimdışı
Cevap: Bu Applet nedir?




flash apletler yerine kiviirc kulanmak en dogrusu zaten yakın zamana javada oldu gibi flash mudehale olcaktır

  Alıntı ile Cevapla

Alt 08 Ocak 2018, 10:27   #7
Çevrimdışı
xqw
xqw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Bu Applet nedir?




qwebirc'nin tema giydirilmiş hali

  Alıntı ile Cevapla

Alt 08 Ocak 2018, 14:00   #8
Çevrimdışı
Cevap: Bu Applet nedir?




qwebirc tema giydirilmis hali falan degildir.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] inceleyebilirsiniz.

  Alıntı ile Cevapla

Alt 17 Ocak 2018, 23:15   #9
Çevrimdışı
xqw
xqw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Cevap: Bu Applet nedir?




ysfm Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
qwebirc tema giydirilmis hali falan degildir.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] inceleyebilirsiniz.

Chrome ile aç sayfayı sonra sağ tıkla incele de sunucuya bağlandıktan sonra. Anlarsın ne olduğunu.

  Alıntı ile Cevapla

Alt 18 Ocak 2018, 10:15   #10
Çevrimdışı
Cevap: Bu Applet nedir?




xqw Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Chrome ile aç sayfayı sonra sağ tıkla incele de sunucuya bağlandıktan sonra. Anlarsın ne olduğunu.

Nasıl yapacağız onu bir anlatabilir misin? Neye bakmam lazım anlamam için bir çok şey çıkıyor orada

  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
applet

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
web Applet coders34 Java 5 09 Temmuz 2006 17:30