Tekil Mesaj gösterimi
Alt 27 Temmuz 2012, 05:01   #4
Çevrimdışı
Toprak Doğrulanmış Üye
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu




Evet arkadaşlar buyrun;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
on *:text:*:#Sisecevir: { if $1 == !varim || $1 == !varım { if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg $chan Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick msg $chan 4 $nick oyuna dahil oldu. } else { msg $chan 4 $nick 1zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } } if $1 == !yokum { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } } if $1 == !cevir || $1 == !çevir { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Oyuna dahil olmadığınız için !cevir yapamazsınız. | return } if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuncu bulunmadığı için !cevir komutunu kullanamazsınız. | return } if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return } if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return } msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz.. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) msg $chan 4 %q soracak ---> 2 %k cevap verecek. hadd -m Oyun Durum 1 hadd -m Oyun SoruNick %q hadd -m Oyun SoruCevap %k .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan } if $1 == !s { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg $chan Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return } if !$2 { msg $chan Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) : $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } } if $1 == !c { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg $chan Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return } if !$2 { msg $chan Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) off msg $chan 2Cevap - $hget(Oyun,SoruCevap) : $2- msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 } } if $1 == !oyuncular { if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] { inc -u120 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return } msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) şuan oyundadır. } else { msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. (2 dakikada bir defa oyuncular listelenir.) } } if $1 == !dis { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } if !$2 { msg $chan Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : !dis nick | return } if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $2 1nicki, 4 $nick 1tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 10 dakika boyunca !varim komutuyla oyuna dahil olamayacak. inc -u600 %disc. [ $+ [ $2 ] ] if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } if $1 == !reset { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } else { msg $chan Oyun sıfırlanmıştır. !varım komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } } } on *:quit: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:part:#Sisecevir: { if $nick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:nick: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. msg #Sisecevir 4 $newnick oyuna dahil oldu. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruNick $newnick } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick } } } on *:kick:#: { if $knick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $knick oyundan atıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } alias sıfırla { hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 msg $1 Süre zaman aşımına uğradı, 3 dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. } alias hs { if (!$1) { var %1 = 1 while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 } } var %1 = 1 while ($hget($1,%1).item) { echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data inc %1 } } on *:start:{ emailaddr mIRCBiz@ fullname Şişe Cevirmece Botu nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.mIRCBiz.Com:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.mIRCBiz.Com { hfree -sw * oper opernick operpass nickserv ghost SiseCevir nickşifresi nickserv release SiseCevir nickşifresi join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify nickşifresi .timer 1 2 join #Sisecevir } }

Bu bölümleri kendi sunucunuza göre ayarlayınız,

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
on *:start:{ emailaddr mIRCBiz@ fullname Şişe Cevirmece Botu nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.mIRCBiz.Com:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.mIRCBiz.Com { hfree -sw * oper opernick operpass nickserv ghost SiseCevir nickşifresi nickserv release SiseCevir nickşifresi join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify nickşifresi .timer 1 2 join #Sisecevir } }

mIRC halinde indirmek isderseniz alt'daki link'den indirebilirsiniz. mIRC'dede alt+r yapınız ve en alt kısımda yukardakı kod'ları kendi sunucunuza göre ayarlayınız.


Konu Toprak tarafından (13 Ocak 2015 Saat 22:43 ) değiştirilmiştir. Sebep: Link yenileme...
 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklamver bizimmekan