IRCForumları - IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluşma Noktası
  sohbet

 Kayıt ol  Topluluk
7Beğeni(ler)
  • 3 Post By OptiK
  • 4 Post By Toprak

Yeni Konu aç Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 26 Temmuz 2012, 07:38   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Şişe Çevirme Oyunu (İstek)




Merhaba arkadaşlar. Ben bir sunucu üzerinde bu oyunu gördüm. Ve biraz takip ettim. Gerçi onlarda biraz abartıda vardı puanlama sistemi vs. gibi.
Script, kod, remote, bot vs. tarzı işlerden hiç anlamıyorum. O yüzden sizlerden böyle birşey istiyorum. Yapabilirseniz. Birine anlattım basit bişey ama zamanım yok dedi
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Yani bende anlamadığım kadarıyla hani işi gerçekten iyi bilen bir arkadaş sanırım 1-2 saatte çok kolayca çözer diye tahmin ediyorum. Şimdiden bana yardım edip yapan arkadaşa teşekkürlerimi sunarım. Bunu hiç bir sunucu için yada bir yerde kullanmak için istemiyorum. Şahsı olarak arkadaşlarım arasında kendi kanalımda kullanacağım gülerek vakit geçirmek için
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
yapan arkadaş remotesini yada script olarak bot halini bana gönderebilirse sevinirim. Tekrar teşekkürler iyi çalışmalar.


Email :
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



Şişe Çevirmece Oyunu

İstediğim kodu anlatmak için oyunu oynuyormuş gibi yaparak anlatıcam.

#SiseCevir kanalına girdim
<Optik> !varim
- yazdım ve oyuna dahil oldum.
<%SiseCevir> Optik oyuna dahil oldu.
<Optik> !yokum
- yazdığımda ise oyundan ayrılmış olacağım.
<%SiseCevir> Optik oyundan ayrıldı.

!cevir - komutu X bir kişi tarafından yazılabilir ve bu komut yazıldığında.
<Turk> !cevir
<%SiseCevir> Optik soracak ---> Turk cevap verecek.

<Optik> !s Nerelisin?
<%SiseCevir> Soru - Optik : Nerelisin?
<Turk> !c Ankara
<%SiseCevir> Cevap - Turk : Ankara?
<%SiseCevir> Soru ve cevap işlemi tamamlandı, tekrar çevrilebilir.

Bundan sonra tekrar şişe çevrilecek. Ve oyun aynen böyle devam edecek.
Ama şimdi işin püf noktaları. !cevir yazıldı. Soru soracak ve cevap verecek nick açıklandı.
Soru sorulmuyorsa yada cevap verilmiyorsa,
Yani soru soracak yada cevap verecek nick away olmuş ve kanala bakmıyorsa.
!cevir tekrar çalışmayacak.

Örneğin;

<Lale> !cevir
<%SiseCevir> Optik soracak ---> Turk cevap verecek.
<Optik> !s Nerelisin?
<%SiseCevir> Soru - Optik : Nerelisin?
<Kerim> !cevir
<%SiseCevir> 
Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça tekrar çevrilemez!

Bunu demeli. Çünkü oyun dönerken aptalın biri tekrar !cevir kesin yazar.
O yüzde bunu kapatıcaz. Yani soru ve cevap alınmadıkça !cevir çalışmayacak.
Ve dediğim gibi soruyu soran yada cevap verek away ise.
Kanalda % - @ - & yada ~ prefixe sahip birisi !reset yazdığında oyun sıfırlanmalı.
Böylece hem away olanları reset ile engellemiş olacağız. Hemde oyun oynanırken tekrar !cevir komutunu yasaklamış olacağız.

<@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]> !reset
<%SiseCevir>
Oyun sıfırlandı, tekrar çevrilebilir.Gibi...

!oyuncular
- Yazıldıgında ise oyundaki nickler listelenecek.
<Optik> !oyuncular
<%SiseCevir> Kamil
<%SiseCevir> Lale
<%SiseCevir> Optik
<%SiseCevir> Turk
<%SiseCevir> Kerim
Gibi...

Toplam olarak kullanılacak komutlar :
!cevir
ve !çevir : ikiside şişenin dönmesini sağlayacak.
!varim
ve !varım : Oyuna dahil olmak için kullanulacak.
!yokum
: Oyundan ayrılmak için kullanılacak.
!reset
: Kanaldaki yetkili kişiler oyunu sıfırlayacak. (% @ & ~)
!oyuncular
: Oyuna !varım diyen ve dahil olan oyuncular listelenecek.

Ve oyuncuları sadece !varım diyenler arasından periyodik olarak belirleyecek.
!yokum diyince seçilecekler listesinden çıkacak. Yani sürekli aynı kişiler değil. Oyuncular arasından dağıtacak sürekli.
Bir önemli yer daha. Soruyu soracak ve cevap verecek nick aynı olmamalı. Bu çakışmanın engellenmesi lazım.

Son olarak, kalandan part edince yada quit edince listeden otomatik olarak !varım diyen çıkmalı.
<%SiseCevir> Optik oyundan ayrıldı.
Gibi...

 

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları reklam ver Benimmekan Mobil Sohbet
Alt 26 Temmuz 2012, 19:42   #2
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)



[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Botun bittiği anda alacağı şekil bu. Ve şuan sağolsun GhoSt ile birlikte adım adım yapıyoruz. Tahminime göre bu gece sahurdan sonra bitecek.

Büyük emek verdiği için @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 'a ve deneme sürecinde oyuncu olarak kitlediğimiz @S[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] yada teşekkürler
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Çalışmalar devam ediyor
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
))


Şişe Çevirmece Oyunu

- Oyunda kullanılacak komutlar -

A) Oyuncuların kullanabileceği komutlar

1) !varım veya !varim : Oyuna dahil olmanızı sağlar.
2) !yokum : Oyundan ayrılmanızı sağlar.
3) !cevir veya !çevir : Oyunun başlamasını sağlar.
4) !s sorunuz : Soru sormanızı sağlar.
5) !c cevabınız : Cevap vermenizi sağlar.
6) !oyuncular : Oyucuların listesini verir.

B) Yetkililerin kullanabileceği komutlar ( % - @ - & - ~ )

1) !dis nick : Bir oyuncuyu 10 dakika boyunca diskalifiye etmenizi sağlar.
2) !reset : Oyunu resetlemenizi sağlar. (Oyuncu listesini, diskalifiyeli nickleri temizler ve oyunu başa alır.)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Soru soracak ve cevap verecek nickler !oyuncular listesindeki nickler arasından karma olarak hiç bir düzen içermeden seçilmektedir. Yani oyuna dahil olan oyuncu sayısına orantılı olarak size uzun süre sırada gelmeyedebilir, sürekli sizin nickinizde çıkabilir. Şansınıza yani. Son olarak nick çakışmasıda olmayacaktır yani soru soran ve cevap veren nick aynı anda denk gelmeyecektir.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ÖNEMLİ NOT : Bu botun yapımında emeği geçen ve gerçekten başını şişirdiğim halde herşeyi dört dörtlük ayarlayan GhoSt nickli arkadaşıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.


Konu Toprak tarafından (27 Temmuz 2012 Saat 05:12 ) değiştirilmiştir.
 

Alt 26 Temmuz 2012, 20:58   #3
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu




Konu uzamaması babından kilitlenmistir.

 

Alt 27 Temmuz 2012, 05:01   #4
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (1)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Şişe Çevirme Oyunu




Evet arkadaşlar buyrun;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
on *:text:*:#Sisecevir: { if $1 == !varim || $1 == !varım { if %disc. [ $+ [ $nick ] ] { msg $chan Oyundan uzaklaştırıldınız, lütfen ceza sürenizin dolmasını bekleyiniz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $nick msg $chan 4 $nick oyuna dahil oldu. } else { msg $chan 4 $nick 1zaten oyuna dahil olmuşsunuz. } } if $1 == !yokum { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Siz zaten oyuna dahil olmamışsınız. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. | hdel -ms Oyun SoruNick | hdel -ms Oyun SoruCevap | hadd -ms Oyun Durum 0 | hadd -ms Oyun Soruldu 0 | $+(timer,soru) off | return } } if $1 == !cevir || $1 == !çevir { if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { msg $chan Oyuna dahil olmadığınız için !cevir yapamazsınız. | return } if ($token($hget(oyun,Başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuncu bulunmadığı için !cevir komutunu kullanamazsınız. | return } if ($token($hget(Oyun,Başlayanlar),0,32) == 1) { msg $chan Şuan oyunda sadece bir kişi dahil olmuştur ve oyun en az iki kişi ile oynanmaktadır. | return } if $hget(Oyun,Durum) == 1 { msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlanmadıkça şişe tekrar çevrilemez! | return } msg $chan 10Şişe dönüyor bekleyiniz.. var %tab = $hget(oyun,başlayanlar) var %s = $numtok(%tab,32) var %q = $token(%tab,$r(1,$(%s,2)),32) var %a = $remtok(%tab,%q,32) var %k = $token(%a,$r(1,$calc($(%s,2) -1)),32) msg $chan 4 %q soracak ---> 2 %k cevap verecek. hadd -m Oyun Durum 1 hadd -m Oyun SoruNick %q hadd -m Oyun SoruCevap %k .$+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan } if $1 == !s { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) == 1 { msg $chan Sadece bir defa soru sorabilirsiniz. | return } if !$2 { msg $chan Sorunuzu tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) 1 180 sıfırla $chan | msg $chan 4Soru - $hget(Oyun,SoruNick) : $2- | hadd -m Oyun Soruldu 1 } } if $1 == !c { if $hget(Oyun,Durum) != 1 { msg $chan !s ve !c komutları şişe çevrilmeden kullanılamaz. | return } if (!$istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg $chan Sadece 4 $hget(Oyun,SoruNick) 1soru sorabilir ve 2 $hget(Oyun,SoruCevap) 1cevap verebilir. | return } if $hget(Oyun,Soruldu) != 1 { msg $chan Sorunuz henüz sorulmadı, lütfen bekleyiniz. | return } if !$2 { msg $chan Cevapınızı tam olarak belirtiniz. | return } else { $+(timer,soru) off msg $chan 2Cevap - $hget(Oyun,SoruCevap) : $2- msg $chan Soru ve cevap işlemi tamamlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 } } if $1 == !oyuncular { if !%oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] { inc -u120 %oyuncular. [ $+ [ $chan ] ] if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Oyuna dahil olan hiç kimse yoktur. | return } msg $chan 5 $replace($hget(oyun,başlayanlar),$chr(32),$+($chr(32),-,$chr(32))) şuan oyundadır. } else { msg $chan 5!oyuncular komutunu sürekli kullanamazsınız. (2 dakikada bir defa oyuncular listelenir.) } } if $1 == !dis { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } if !$2 { msg $chan Lütfen diskalifiye edeceğiniz nicki belirtiniz. Kullanımı : !dis nick | return } if ($token($hget(oyun,başlayanlar),0,32) == $null) { msg $chan Şuan oyun listesinde kimse bulunmamaktadir. | return } if (!$istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$2,32)) { msg $chan $2 Oyuncular listesinde bulunmamaktadir. | return } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$2,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg $chan 2 $2 1nicki, 4 $nick 1tarafından oyundan diskalifiye edildi ve 10 dakika boyunca !varim komutuyla oyuna dahil olamayacak. inc -u600 %disc. [ $+ [ $2 ] ] if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$2,32)) { msg $chan Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } if $1 == !reset { if $nick !isop $chan && $nick !ishop $chan { msg $chan !dis ve !reset komutunu sadece kanal yetkilileri kullanabilir. | return } else { msg $chan Oyun sıfırlanmıştır. !varım komutu ile oyuna tekrar dahil olup, şişeyi çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } } } on *:quit: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:part:#Sisecevir: { if $nick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } } on *:nick: { if ($istok($hget(Oyun,Başlayanlar),$nick,32)) { var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$nick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. hadd -ms Oyun Başlayanlar $hget(Oyun,Başlayanlar) $newnick msg #Sisecevir 2 $nick oyundan ayrıldı. msg #Sisecevir 4 $newnick oyuna dahil oldu. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruNick $newnick } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$nick,32)) { hadd -ms Oyun SoruCevap $newnick } } } on *:kick:#: { if $knick == $me { hdel -ms Oyun Başlayanlar hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off unset %disc.* unset %oyuncular* } var %. $remtok($hget(oyun,Başlayanlar),$knick,32) hdel -ms Oyun Başlayanlar hadd -ms Oyun Başlayanlar %. msg #Sisecevir 2 $knick oyundan atıldı. if ($istok($hget(Oyun,SoruNick),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } if ($istok($hget(Oyun,SoruCevap),$knick,32)) { msg #Sisecevir Oyun sıfırlandı, şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 $+(timer,soru) off return } } alias sıfırla { hdel -ms Oyun SoruNick hdel -ms Oyun SoruCevap hadd -ms Oyun Durum 0 hadd -ms Oyun Soruldu 0 msg $1 Süre zaman aşımına uğradı, 3 dakika içersinde soru cevap tamamlanmadığından oyun sıfırlanmıştır. Şişeyi tekrar çevirebilirsiniz. } alias hs { if (!$1) { var %1 = 1 while ($hget(%1)) { echo -: TABLO: $v1 | inc %1 } } var %1 = 1 while ($hget($1,%1).item) { echo -a Tablo: $hget($1) - ITEM: $v1 - DATA: $hget($1,%1).data inc %1 } } on *:start:{ emailaddr mIRCBiz@ fullname Şişe Cevirmece Botu nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.mIRCBiz.Com:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.mIRCBiz.Com { hfree -sw * oper opernick operpass nickserv ghost SiseCevir nickşifresi nickserv release SiseCevir nickşifresi join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify nickşifresi .timer 1 2 join #Sisecevir } }

Bu bölümleri kendi sunucunuza göre ayarlayınız,

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
on *:start:{ emailaddr mIRCBiz@ fullname Şişe Cevirmece Botu nick SiseCevir anick SiseCevir1 server irc.mIRCBiz.Com:6667 } on *:connect:{ if $server == irc.mIRCBiz.Com { hfree -sw * oper opernick operpass nickserv ghost SiseCevir nickşifresi nickserv release SiseCevir nickşifresi join 0,0 nick SiseCevir nickserv identify nickşifresi .timer 1 2 join #Sisecevir } }

mIRC halinde indirmek isderseniz alt'daki link'den indirebilirsiniz. mIRC'dede alt+r yapınız ve en alt kısımda yukardakı kod'ları kendi sunucunuza göre ayarlayınız.


Konu Toprak tarafından (13 Ocak 2015 Saat 22:43 ) değiştirilmiştir. Sebep: Link yenileme...
 

Konu Kapatılmıştır

Etiketler
cevirme, oyunu, şişe


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
.mrc .tcl cevirme skylord mIRC Scripting Sorunları 8 09 Nisan 2010 20:33